• Villjusågärna

    Bim 28 Jan-3 feb

    Hej allihopa

    Tänkte jag startar en tråd för oss som har bim mellan 28 Jan - 3 feb.

    Jag fick min mens idag så bim för mig blir 30 Jan

  • Svar på tråden Bim 28 Jan-3 feb
  • bligravid123

    Hejsan! Jag testade två ggr om dagen en månad men fick aldrig utslag. .testade även den dagen jag Kände ägglossningen men negativt.... Bytt stickor oxå så vet inte vad som är galet.

    Tillslut struntade jag i dem o kände efter istället o då blev sonen till

  • bligravid123

    varje kvinna har ju sin cykel så jag tror inte att det är något konstigt att ha dag 11 man kan ha lång eller kort eller "lagom" :)

    Jag har min ägglossning på dag 11 hade iallafall innan jag födde

  • Villjusågärna
    bligravid123 skrev 2019-01-13 08:18:45 följande:

    varje kvinna har ju sin cykel så jag tror inte att det är något konstigt att ha dag 11 man kan ha lång eller kort eller "lagom" :)

    Jag har min ägglossning på dag 11 hade iallafall innan jag födde


    Ok.. :) fick du din mens 14 dagar efter ÄL el senare då?
  • Villjusågärna
    bligravid123 skrev 2019-01-13 08:18:45 följande:

    varje kvinna har ju sin cykel så jag tror inte att det är något konstigt att ha dag 11 man kan ha lång eller kort eller "lagom" :)

    Jag har min ägglossning på dag 11 hade iallafall innan jag födde


    Ok.. :) fick du din mens 14 dagar efter ÄL el senare då?
  • liranlaran

    Hej hopp.

    Nån mer än jag som försöker tänka på annat nu innan ägglosdnibgen men inte riktigt lyckas? Dagarna sniglar ju sig fram :p

  • Jagerika

    Hej! Jag hade ÄL iförrgår eller igår och har Bim slutet på januari början på februari :) min mens hoppades över förra månaden så är egentligen på Bim+14 idag men kände av ÄL så tydligt nu. Så nu räknar jag om! Tänk vad kroppen luras ibland :) hoppas vi alla kan plussa tillsammans! :D

Svar på tråden Bim 28 Jan-3 feb