• Villjusågärna

    Bim 28 Jan-3 feb

    Hej allihopa

    Tänkte jag startar en tråd för oss som har bim mellan 28 Jan - 3 feb.

    Jag fick min mens idag så bim för mig blir 30 Jan

  • Svar på tråden Bim 28 Jan-3 feb
  • Villjusågärna
    mangon skrev 2019-01-27 07:43:50 följande:

    Bim-2 & blankt test.

    Det har inte tagit sig denna månad.

    Jag beställt hem både äl test & rosenrot nu till försök nr 7


    Ok tråkigt :/

    Men kämpa på! Wow försök nr 7.. du e en kämpe (tänk dig vilken lycka när du får plusset)
  • Ereya
    Villjusågärna skrev 2019-01-27 07:42:14 följande:

    Hur går det för er?


    Bim-5 så snart kan jag börja testa. Just nu idag har jag inga symptom alls men världens mensvärk igår.
  • mangon
    Villjusågärna skrev 2019-01-27 08:31:29 följande:

    Ok tråkigt :/

    Men kämpa på! Wow försök nr 7.. du e en kämpe (tänk dig vilken lycka när du får plusset)


    Eftersom jag blivit gravid 2 ggr trots preventinmedel och plussa på första försöket med dottern har jag på något sätt tagit förgivet att jag kan bli gravid snabbt och enkelt. Men jag har ändrat mina tankar totalt.

    Att kunna bli gravid är absolut inget jag längre tar förgivet. Förut hade jag önskningar....tex att "hoppas vi inte får en till som blir beräknad kring nyår/jul" "hoppas det blir en tjej" bla bla. Ingenting spelar längre NÅGON roll bara vi kan få bli gravid igen och ge vår dotter ett syskon. Hoppas och önskar verkligen det kan bli vår tur.....att vi slipper söka hjälp.
  • liranlaran

    Kul med plus!!

    Sitter och önskar på positivt äl-test bara som verkar utebli denna månad. Jag har testat två ggr per dag så jag tycker ibte att jag kan ha missat det. Enligt "fertility friend" och deras tempgraf ska jag ha haft ägglossning men inte enligt "natural cycles", någon av er som har någon erfarenhet av att tempa eller nån av apparna?

  • Villjusågärna
    Ereya skrev 2019-01-27 11:09:27 följande:

    Bim-5 så snart kan jag börja testa. Just nu idag har jag inga symptom alls men världens mensvärk igår.


    Mensvärk kan vara positivt :) uppdatera gärna hur det går
  • Ereya
    Villjusågärna skrev 2019-01-27 19:01:41 följande:

    Mensvärk kan vara positivt :) uppdatera gärna hur det går


    Självklart <3 Ska testa med Early imorgon även fast jag vet att det är tidigt. Äl+11... Första gången jag var gravid testade jag blankt med vanligt på ÄL+10 och superpositivt på ÄL +14. Absolut positiv till att det förmodligen synats på äl +13 och 12 också... Så testa tidigt borde kunna visa nåt eventuellt :)
  • Ereya

    Svagt svagt plus eller spökstreck idag. Syns på bild och min sambo såg strecket också. Nu blir det två långa dagar innan vi vet om det var spök eller om det faktiskt kanske är ett pyre.

  • Villjusågärna
    Ereya skrev 2019-01-28 09:55:29 följande:

    Svagt svagt plus eller spökstreck idag. Syns på bild och min sambo såg strecket också. Nu blir det två långa dagar innan vi vet om det var spök eller om det faktiskt kanske är ett pyre.


    Åhh wow vad spännande! :) får man se en bild på testet?
  • Ereya


    Absolut, ska se om det syns nåt här på FL, brukar ju vara lite svårt med det haha. Syns iaf irl och min vanligtvis blinda sambo såg det också iiihhh.

  • Ereya

    Nej fy så dåligt det syns. Vill ni se bättre lade jag upp den på min anonyma försök-till-barn-Instagram: Vagentill, kolla där!

Svar på tråden Bim 28 Jan-3 feb