• Jagerika

    BIM Mars 2019

    Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

    Försök 14 tror jag :)

    Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

    BIM LISTA

    6/3- Jagerika

  • Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Siri88
    LadyBallistic skrev 2019-03-01 09:06:36 följande:

    Hej hittar tyvärr inte gruppen, tror att man inte hittar den för att den är hemlig/stängd. :)


    Det gjorde jag inte heller först men sen sökte jag igen och så dök den upp när jag klickade på grupper :)
  • Malin888
    LadyBallistic skrev 2019-03-01 09:06:36 följande:
    Hej hittar tyvärr inte gruppen, tror att man inte hittar den för att den är hemlig/stängd. :)
    Jodå redan lagt till flera st prova igen! 
  • LadyBallistic
    Siri88 skrev 2019-03-01 09:11:45 följande:

    Det gjorde jag inte heller först men sen sökte jag igen och så dök den upp när jag klickade på grupper :)


    Tack nu hittade jag den när jag gjorde som du sa :)
  • LadyBallistic
    Malin888 skrev 2019-03-01 09:15:05 följande:

    Jodå redan lagt till flera st prova igen! 


    Hittade den efter Siri88s tips, så är redan tillagd :)
  • Jagerika

    Nu ansök jag med :D vad roligt! Aldrig varit med i en grupp på Facebook! Tänk om man känner nån här i verkligheten :O haha

  • Ilseli

    Hej, jag är på Cykeldag 11 av 33 och igår var jag hos gyn som såg att jag har ett ägg som kommer att släppa idag eller imorgon??? Hon var extremt förvånad över att jag har en sådan tidig ÄL när jag har en såpass lång cykel...tidigare har ÄL kommit dag 21.

    Har ni några erfarenheter av detta??

  • RedAngel
    Jagerika skrev 2019-03-01 09:44:47 följande:

    Nu ansök jag med :D vad roligt! Aldrig varit med i en grupp på Facebook! Tänk om man känner nån här i verkligheten :O haha


    Inte ja heller, blir alltid roligare när man ser bilder på dom man skriver med :D <3
Svar på tråden BIM Mars 2019