• Emmissss

    BIM April

    Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

    Blir vårt 7e försök.

    BIM

    10/4 Emmissss

  • Svar på tråden BIM April
  • Emmissss
    Ellie08 skrev 2019-04-02 17:27:46 följande:

    Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!


    Åh grattis!!!! Se vad det kan skilja från dag till dag! :)
  • Emmissss

    BIM - lista:

    1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli 

    3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove

    4/4 Skrollan94 

    5/4 sommartjejen888, tesselessan, tovikan

    6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984, Ellie08 

    7/4 Minmakaron, Zyprexa 

    8/4 CH90, Evi82, Ok1020, Rollan92

    9/4 z19, youwontremember, Pumpan90 

    10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91, annaboo

    11/4 Tessi1, babycakes79

    13/4 Mela88, Tirin 

    14/4 Joni, llindizz, Gävlebo 

    15/4 Enmsik

    17/4 Trettiotvå 

    22/4 Leosmamma88, fannylinnea 

    23/4 Sirest01 

    24/4 Nicciz , Mammamiao, Pusstuss

    27/4 Dimman

    30/4 anonym (Sara11), Janniiique 

    Pluslista:

    26/3 Seseli -6

    27/3 lonelygirl92 bim-5

    2/4 tovikan bim-3 , Ellie08 -4

  • Ellie08
    Emmissss skrev 2019-04-02 18:05:00 följande:

    Åh grattis!!!! Se vad det kan skilja från dag till dag! :)


    Tack vännen! Jag kan inte tro på det rkt än - har suttit här på soffan helt chockad sen jag såg testresultatet, troligtvis för att det var negativt igår och sen detta på eftermiddag urin.. what is happening?!!!. Håller tummarna för dig och alla andra här. Kramar till er alla
  • Tessi1
    Ellie08 skrev 2019-04-02 17:27:46 följande:

    Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!


    Stort grattis!!
  • lonelygirl92
    Ellie08 skrev 2019-04-02 18:16:04 följande:

    Tack vännen! Jag kan inte tro på det rkt än - har suttit här på soffan helt chockad sen jag såg testresultatet, troligtvis för att det var negativt igår och sen detta på eftermiddag urin.. what is happening?!!!. Håller tummarna för dig och alla andra här. Kramar till er alla


    Grattis till era plus! Samma hände mig, tvär negativt på tisdag morgon sedan ett svagt plus på onsdag eftermiddag :D

    Gå gärna med i BF december tråden, vi har en fb grupp också :)
  • Minmakaron
    Ellie08 skrev 2019-04-02 17:27:46 följande:

    Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!


    Men åhhh!!! Grattis!!!! Underbart att läsa! Blir så glad för din skull <3 Så värt!

    Själv har jag inte så mycket hopp. Efter negativt tidigt test idag, känner jag ingenting längre i kroppen. Det satt nog bara i huvudet. Men ditt plus ger hopp, inte för den här gången, men för framtiden.
  • Linneaalice14
    Pusstuss skrev 2019-04-02 12:11:51 följande:

    Hoppar in här jag också! 23 år och mannen 32, inga barn sedan innan. Har BIM 24/4, detta blir vårt fjärde försök med första barnet. Har redan lyckats bli en sån som jag lovade mig själv att inte bli - testar med ältester, blir superdepp när mensen kommer och talar om för mig själv att jag aldrig kommer bli mamma. Vilket känns så fel samtidigt då så många försökt såå mycket längre än vi gjort. Men man önskar väl så mycket att besvikelsen blir så stor. Att bli gravid är verkligen det enda som snurrar i min skalle just nu


    Hej. Åh hoppas ni verkligen lyckas, Själv e jag i en status där jag hittar ägglossningen efter avslutat p spruta sen 1,5år tillbaka, vart på utrdning o alla prover är bra, samt att jag fick nu sist piller som jag fick blödning av, så jag hoppas jag hade ägglossning nu i veckan som va. 
    Nicole
  • Dalarna1984
    Ellie08 skrev 2019-04-02 17:27:46 följande:

    Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!


    GRATTIS =)
  • annaboo
    tovikan skrev 2019-04-02 04:06:34 följande:

    Vad jobbigt nar man far det dar plusset och det sen inte tagit sig :( Haller tummarna for dig denna manaden. 


    Ja det var det verkligen... hade ju vart bättre om.der inte kom alls. Men men.. Tack! Ja jag håller tummarna för oss alla denna månad :)
Svar på tråden BIM April