• Emmissss

    BIM April

    Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

    Blir vårt 7e försök.

    BIM

    10/4 Emmissss

  • Svar på tråden BIM April
  • Blirdetsåblirdet
    Minmakaron skrev 2019-04-05 10:22:07 följande:

    Vågade mig på ett digitalt test! :)

    Jag kan bara inte tro det är sant! :)

    Håller alla tummar nu att det tar sig ordentligt...


    Åh, vad underbart! Grattis! Håller tummarna för att det tar sig. :)
  • Blirdetsåblirdet

    Riktigt svullen över magen, molvärk, ont i svanken och konstant kissnödig... en liten del i mig hoppas ju, men samtidigt fick jag inga symptom såhär tidigt förra gången, så tror snarare att det är andra hormoner som spökar. ;)

    Hur mår ni andra som har BIM om typ en vecka?

  • annaboo
    Blirdetsåblirdet skrev 2019-04-05 21:01:45 följande:

    Riktigt svullen över magen, molvärk, ont i svanken och konstant kissnödig... en liten del i mig hoppas ju, men samtidigt fick jag inga symptom såhär tidigt förra gången, så tror snarare att det är andra hormoner som spökar. ;)

    Hur mår ni andra som har BIM om typ en vecka?


    Samma här, supersvullen och har mått illa hela veckan, typ kväljningar. Men jag tror det beror på ngt annat. Hade ont i brösten fram till häromdagen, men det har också gått över....

    Tror mest att jag har symptom på något annat typ omställning till sommartid, hehe... Då jag är sjukt trött hela tiden :)

    Men vi får se, bim nu till veckan på Onsdag
  • Anonym (Vill ha barn)

    Hej allihopa! Vad kul att se att många redan plussat! Vi är inne på vårat 3 försök nu och känns inte som det har tagit sig denna gången heller inte ett enda symtom. Jag har bim den 10/4.

  • Anonym (Vill ha barn)

    Hej allihopa! Vad kul att se att många redan plussat! Vi är inne på vårat 3 försök nu och känns inte som det har tagit sig denna gången heller inte ett enda symtom. Jag har bim den 10/4.

  • Leos Mamma 88

    Då har man ÄL vilken dag som helst! Molande värk och ÄLflytningar! Ska bli spännande att se om det tar sig denna månaden! :) Hur ligger ni andra till som också ska ha ÄL nu eller i dagarna? :)

  • Tjoppa12

    Är en vecka efter ÄL och det började med att för någon dag sedan gjorde mina bröstvårtor ont, det försvann lite efter ca 2 dagar till att idag få himla ont i hela brösten ?? Började med vänstra, lite under bröstet.. och hela dagen har nu båda gjort ont och ömmat som tusan. Nu på kvällen har det börjat "ila" i bröstvårtorna? Inte alls skönt.... Någon som känt lika ?

    Hoppas det är ett symptom och inte pms... Brukar få ont i brösten 1-2 dagar innan mens, inte 9 dagar innan. Blir också yr så lätt när jag ställer mig upp men det vet jag inte alls hur jag ska tolka det. Bara snurrig kanske haha

  • Minmakaron
    Tjoppa12 skrev 2019-04-05 22:45:06 följande:

    Är en vecka efter ÄL och det började med att för någon dag sedan gjorde mina bröstvårtor ont, det försvann lite efter ca 2 dagar till att idag få himla ont i hela brösten ?? Började med vänstra, lite under bröstet.. och hela dagen har nu båda gjort ont och ömmat som tusan. Nu på kvällen har det börjat "ila" i bröstvårtorna? Inte alls skönt.... Någon som känt lika ?

    Hoppas det är ett symptom och inte pms... Brukar få ont i brösten 1-2 dagar innan mens, inte 9 dagar innan. Blir också yr så lätt när jag ställer mig upp men det vet jag inte alls hur jag ska tolka det. Bara snurrig kanske haha


    Det där beskrivningen känner jag igen till punkt och pricka.

    Men för för mig kom allt senare, bim -5 och -4.

    Hoppas det är något hos dig också!
  • Minmakaron
    Tjoppa12 skrev 2019-04-05 22:45:06 följande:

    Är en vecka efter ÄL och det började med att för någon dag sedan gjorde mina bröstvårtor ont, det försvann lite efter ca 2 dagar till att idag få himla ont i hela brösten ?? Började med vänstra, lite under bröstet.. och hela dagen har nu båda gjort ont och ömmat som tusan. Nu på kvällen har det börjat "ila" i bröstvårtorna? Inte alls skönt.... Någon som känt lika ?

    Hoppas det är ett symptom och inte pms... Brukar få ont i brösten 1-2 dagar innan mens, inte 9 dagar innan. Blir också yr så lätt när jag ställer mig upp men det vet jag inte alls hur jag ska tolka det. Bara snurrig kanske haha


    Sorry, jag är lite allmänt förvirrad nu också känner jag. Menade bim -3 och bim -2 i förra inlägget. ;)
Svar på tråden BIM April