• Emmissss

    BIM April

    Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

    Blir vårt 7e försök.

    BIM

    10/4 Emmissss

  • Svar på tråden BIM April
  • Blirdetsåblirdet
    annaboo skrev 2019-04-05 21:08:54 följande:

    Samma här, supersvullen och har mått illa hela veckan, typ kväljningar. Men jag tror det beror på ngt annat. Hade ont i brösten fram till häromdagen, men det har också gått över....

    Tror mest att jag har symptom på något annat typ omställning till sommartid, hehe... Då jag är sjukt trött hela tiden :)

    Men vi får se, bim nu till veckan på Onsdag


    Vad spännande! Hoppas såklart att det är en liten skrutt där inne, men säger som du att det mer känns som något annat. Jag kan tyvärr inte känna om mina bröst känns ömma eller svullna då jag fortfarande ammar sonen, så det är ett symptom mindre att gå och leta efter. ;)
  • z19

    Bim-3

    Fortfarande plus, men svagt. Fick med det på bild idag i alla fall.

    Hur ser era test ut så här innan bim?

  • fannylinnea
    Leos Mamma 88 skrev 2019-04-05 21:40:48 följande:

    Då har man ÄL vilken dag som helst! Molande värk och ÄLflytningar! Ska bli spännande att se om det tar sig denna månaden! :) Hur ligger ni andra till som också ska ha ÄL nu eller i dagarna? :)


    Ja... Jag har äl men min sambo har världens jävla magsjuka :'( Känns verkligen så surt, speciellt eftersom jag har ätit Letrozol för första gången den här månaden.

    Hoppas det går vägen för er :)
  • Tjoppa12
    Minmakaron skrev 2019-04-06 06:36:50 följande:

    Sorry, jag är lite allmänt förvirrad nu också känner jag. Menade bim -3 och bim -2 i förra inlägget. ;)


    Åh vad spännande ! Du plussade va, tyckte jag att jag såg ? Grattis !!

    Jag hoppas verkligen det är nåt..att jag har ont ger mig ett litet hopp, samtidigt som magkänslan just nu säger att det inte är nåt.. :(
  • LBP91
    Anonym (Vill ha barn) skrev 2019-04-05 21:12:20 följande:

    Hej allihopa! Vad kul att se att många redan plussat! Vi är inne på vårat 3 försök nu och känns inte som det har tagit sig denna gången heller inte ett enda symtom. Jag har bim den 10/4.


    Jag har också BIM den 10:de och kände inte heller av några symptom men nu börjar det sticka i brösten, inte göra ont eller så utan mer som svaga stötar eller typ som när benen domnar av.. märker också att de har blivit lite större eftersom att jag slår i dem vilket jag inte brukar göra annars. Har också fått en otrolig halsbränna de senaste tre dagarna. Förutom det så märker jag inget. Temperaturen håller sig på en jämn och fin hög nivå, i vanliga fall brukar den variera lite mer från dag till dag men nu ligger den på nästan samma temp varje dag. Vet inte om det är något positivt men hoppas i alla fall.
  • annaboo
    Blirdetsåblirdet skrev 2019-04-06 06:51:00 följande:

    Vad spännande! Hoppas såklart att det är en liten skrutt där inne, men säger som du att det mer känns som något annat. Jag kan tyvärr inte känna om mina bröst känns ömma eller svullna då jag fortfarande ammar sonen, så det är ett symptom mindre att gå och leta efter. ;)


    Fick ju en MA vid nyår och förra månaden blev det ett plus som sen försvann. Så jag har väl inga direkta förhoppningar... men det hade ju vart kul. Vi siktar väl egentligen på nästa år, typ från januari. Men blir det så blir det ;)
  • Ketchup88

    ÄL enligt appen imorgon men dottern är magsjuk och verken jag eller sambon känner oss super pigga haha. Så det blir nog inget för oss denna månaden. Men vi kan ju hålla tummarna för envisa simmare som vägrar dö sen förra gången haha

  • Solrosen11

    Mitt första inlägg här. Vi börjar försöka nu för första barnet, ingen aning när bim är men idag kom första mensen efter ppiller stoppet. Spännande att följa era berättelser här :)

  • Tessi1

    Jag fick reda på att en bekant ska ha barn i september. Jag orkar inte mer :/ luften gick ur mig nu. Jag vet säkert 15 st nu som är gravida. Om en vecka vet jag hur det har gått för mig men känner ingenting så det är väl kört nu med:( hur svårt ska det va:(

  • Anonym (Planerar)

    Hoppar in här.

    Vi planerar just nu 6e barnet. Yngsta föddes förra sommaren.

Svar på tråden BIM April