• Emmissss

    BIM April

    Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

    Blir vårt 7e försök.

    BIM

    10/4 Emmissss

  • Svar på tråden BIM April
  • Ev95

    Ohhh jag är just nu på BIM-3 men gravtesten är helt negativa, haft molande värk sedan ÄL+6  men hade en mini blodblandad flytning ÄL+7 och sedan dess har den mensvärk liknande känslan bara blivit starkare, jobbigt att vänta tills söndag

  • Micka!

    Här börjar det kommer det bruna spottings så min mens är nog på g tyvärr, min cykel verkar ha blivit annorlunda, brukar aldrig ha ömma bröst innan mens....

    Hade i och för sig bruna spottings innan mina sista två graviditeter, man blir ju bra nojig och fattar ingenting.... Vill ju veta!!!

  • Micka!
    Leos Mamma 88 skrev 2019-04-18 08:22:53 följande:

    Dagens test. Börjar verkligen tro på detta nu


    Stort Grattis, du är gravid
  • Leos Mamma 88
    Micka! skrev 2019-04-18 10:38:47 följande:

    Stort Grattis, du är gravid


    Denna känslan är så ofattbar! Jag är så tacksam och känner mig så lyckligt lottad för att det gick såhär fort! Tog ut pstav 12:e Februari, visste ju inte direkt när ÄL kom efter det, och när BIM var, så jag skulle ändå säga att detta var första försöket. Jag hoppas att det kommer gå lika bra för alla andra som väntar på sitt BIMdatum.

    Ska köpa ett digitalt och vänta tills på måndag med att ta det
  • Ev95
    happycookie skrev 2019-04-18 12:42:22 följande:

    Testade idag med sånt där testa tidigt-test. Toknegativt. Räknar med mens söndag eller måndag


    Samma här! Har beräknad mens på söndag.. Har du några symptom?
  • Mammamiao

    Sanna här, beräknad mens på måndag...

    Happ... hoppet ute :(


    happycookie skrev 2019-04-18 12:42:22 följande:

    Testade idag med sånt där testa tidigt-test. Toknegativt. Räknar med mens söndag eller måndag


  • Frekvens

    Förstår inte varför ni säger att hoppet är ute när er mens ska infinna sig om 3-4 dagar? Det är många som inte får resultat på tidiga test. Min förra graviditet tog det nästan en vecka efter mens innan jag såg ett tydligt streck.

    Kämpa på och håll hoppet uppe!

  • Kiwiii

    Fortfarande varken mens eller plus. Förstår verkligen inte vad son händer. Skulle haft min mens den 12/4 och den vill inte dyka upp, tog även test idag på morgonen men inget plus. Finns det någon som har haft liknande? Min mens brukar alltid vara regel unden med +- 1 dag...

Svar på tråden BIM April