• Emmissss

    BIM April

    Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

    Blir vårt 7e försök.

    BIM

    10/4 Emmissss

  • Svar på tråden BIM April
  • Nicciz

    BIM-4 eller ÄL+10 och tokblankt test. Hade inget testa tidigt så tog ett vanligt. Hoppet finns fortfarande men börjar bli less att kissa i plastmugg och hoppas. Efter den avbrutna graviditeten har vi försökt sedan december, dvs fem månader. Fem månader av tester.... ja, ni vet hur det är.

  • Mela88

    Trodde det var kört denna månad och gick över till maj tråden. Men helt plötsligt så ändrade sig min ägglossningen en hel vecka tillbaka enligt appen (tempar) bim den 26 enligt appen. Så kanske blir en bebis 2019 trotts allt. :)

  • Micka!
    Pollyp skrev 2019-04-20 08:47:43 följande:

    Åhh grattis!! Så kul! :D jag har också 29 december, ett bra slut på året... Kanske får knipa några dagar extra så det blir en januaribebis haha!


    Tack

    Precis min tanke, att försöka knipa ihop!!!!! Haha!!
  • Jordgubbarmeglass
    Micka! skrev 2019-04-20 10:40:58 följande:

    Tack

    Precis min tanke, att försöka knipa ihop!!!!! Haha!!


    Äsch 29e är ett bra datum. Fyller själv år då. Haha!
  • Leos Mamma 88
    Micka! skrev 2019-04-20 06:08:45 följande:

    Jag äääär gravid!!!!


    Grattis!!!

    Hade du förlossningsdatum 29:e December då?

    Jag har 28:e december
  • Micka!
    Leos Mamma 88 skrev 2019-04-20 11:19:28 följande:

    Grattis!!!

    Hade du förlossningsdatum 29:e December då?

    Jag har 28:e december


    Tack, japp, men för barnets skull så kan det gå lättare i skolan om han/ hon kommer i januari, så ska försöka knipa om det går.......
  • Monkan93

    Hej alla!

    Grattis till alla pluss! <3

    Jag hoppar in lite sent här men vet inte om jag egentligen ska till maj-tråden.

    Tog ut min p-stav 4/4 och fick nästan ägglossning direkt (12/4) efter att ha kollat med stickor ett par dagar.

    Borde bli BIM 27 eller 28 om jag räknat rätt. Om allt kommer igång så att säga. Helt ny med detta efter 7.5 år med p-stav.

    1:a försöket så hoppas att det tog sig :)

  • Mammamiao

    BIM 22/4. Toknegativt test idag, kommer nog få hoppa in i nästa månads grupp om jag får imorgon. Såååå ledsen :(

Svar på tråden BIM April