• Emmissss

    BIM April

    Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

    Blir vårt 7e försök.

    BIM

    10/4 Emmissss

  • Svar på tråden BIM April
  • babytjejen

    Dags att hoppa vidare..mensen kom imorse, räknar ju inte i antal försök nu utan antal år, vilket blir 4 år nu i maj :( :( ska försöka komma igång med mat o träning igen trots ångest o låga batterier....

  • Micka!
    babytjejen skrev 2019-04-21 16:12:07 följande:

    Dags att hoppa vidare..mensen kom imorse, räknar ju inte i antal försök nu utan antal år, vilket blir 4 år nu i maj :( :( ska försöka komma igång med mat o träning igen trots ångest o låga batterier....


    Något som kan hjälpa är msm(biologiskt svavel- kosttillskott) blev gravid de två senaste gångerna på det, när jag inte tog det blev jag inte gravid, nu vid 38 års-ålder. Alla celler i kroppen behöver svavel, men maten innehåller inte lika mycket svavel som förr. Äter själv för att jag får mer energi, mindre allergi och förkylningar. Huden och håret mår bra av det också. Tar 2 kryddmått i vatten på morgonen. Jo, nått jag märkte som inte är bra, är kaffe, jag har inte blivit gravid när jag druckit det. Men när jag håller mig till koffeinfritt kaffe, då går det. Lite tips, vad som fungerat för mig
  • Pusstuss

    Har ni fått nån hjälp under dessa år?


    babytjejen skrev 2019-04-21 16:12:07 följande:

    Dags att hoppa vidare..mensen kom imorse, räknar ju inte i antal försök nu utan antal år, vilket blir 4 år nu i maj :( :( ska försöka komma igång med mat o träning igen trots ångest o låga batterier....


  • mangon
    Leos Mamma 88 skrev 2019-04-20 11:19:28 följande:

    Grattis!!!

    Hade du förlossningsdatum 29:e December då?

    Jag har 28:e december


    Jag har 25e så himla roligt att jag var beräknad exakt den 25 december 2015. Hon stammade dock kvar till 5 januari då hon blev urtvinvad ;) så jag hoppas detta lillafrö kan trivas lika bra i magen som sin syster.
  • Leos Mamma 88
    mangon skrev 2019-04-21 23:25:12 följande:

    Jag har 25e så himla roligt att jag var beräknad exakt den 25 december 2015. Hon stammade dock kvar till 5 januari då hon blev urtvinvad ;) så jag hoppas detta lillafrö kan trivas lika bra i magen som sin syster.


    För mig spelar det ingen roll när bebisen tittar ut, men för bebisens skull hoppas jag att jag går över några dagar så att den föds i början av 2020

    Hehe ja, vi får hoppas att du går över några dagar, bara den inte föds den 5:e den också

    Är detta ditt andra barn?

    Det blir 4:e graviditeten för mig. Har två barn sedan innan.

    Son född augusti 2012, missfall 24:e december 2013, dotter född december 2014. Gravid nu med bf 28:e december (enligt mina beräkningar)
  • Pennie22

    Godmorgon. Ingen mens har dykt upp än och testen är supernegativt. Är på Bim+2 .Jag ger inte upp hoppet förrän mensen kommer dock. Kram på er

  • Mammamiao

    Åååh håller tummar och tår. Toknegativt för mig också på BIM -2 igår, har inte testat idag. Tänker att jag testar på BIM + 1 om mensen inte kommit då.

    Hoppas att det är vår tur nu. <3


    Pennie22 skrev 2019-04-22 07:31:22 följande:

    Godmorgon. Ingen mens har dykt upp än och testen är supernegativt. Är på Bim+2 .Jag ger inte upp hoppet förrän mensen kommer dock. Kram på er


  • Pennie22
    Mammamiao skrev 2019-04-22 08:25:23 följande:

    Åååh håller tummar och tår. Toknegativt för mig också på BIM -2 igår, har inte testat idag. Tänker att jag testar på BIM + 1 om mensen inte kommit då.

    Hoppas att det är vår tur nu. <3


    Ja vi håller tummar och tår :D
  • Dimman

    Äl +9 idag. Haft molvärk sen äl+2 med uppehåll någon dag för att komma tillbaka igen igår och jag känner av den lite nu med. 100% inställd på att vara skengravid men det är lite svårt att ignorera en molvärk som jag egentligen skulle vilja ta en värktablett mot :)

  • Mammamiao

    Tappat kollen på dagarna helt. Trodde jag var på BIM -1 idag... men är på BIM idag. Ingen mens än, men känningar så förmodligen är den på G... :(

    Vill bara att den ska komma nu så jag kommer närmre nästa äl... denna väntan..

Svar på tråden BIM April