• Plutt82

    Någon som kan nub/skallteorin?

    Hej, vi har gjort kub i vecka 12+4. Är det någon här som är duktig på nub/skallteorin och vill gissa könet på lillen? :)

  • Svar på tråden Någon som kan nub/skallteorin?
  • enanna

    Skallteorin är riktigt pålitlig, på en ungdom eller vuxen. Inte på en bebis och verkligen inte på ett foster, tyvärr. Nubben är däremot "på riktigt" :) Men man måste veta exakt längd på graviditeten för att kunna avgöra. Och bilden ska uppfylla vissa krav också.

  • Anonym (H)
    enanna skrev 2019-03-15 13:03:16 följande:

    Skallteorin är riktigt pålitlig, på en ungdom eller vuxen. Inte på en bebis och verkligen inte på ett foster, tyvärr. Nubben är däremot "på riktigt" :) Men man måste veta exakt längd på graviditeten för att kunna avgöra. Och bilden ska uppfylla vissa krav också.


    Så är det.
  • Anonym Co
    enanna skrev 2019-03-15 13:03:16 följande:

    Skallteorin är riktigt pålitlig, på en ungdom eller vuxen. Inte på en bebis och verkligen inte på ett foster, tyvärr. Nubben är däremot "på riktigt" :) Men man måste veta exakt längd på graviditeten för att kunna avgöra. Och bilden ska uppfylla vissa krav också.


    Okej! Men kan man se nub på någon av bilderna? :)
  • Johanna1986

    På sista bilden kan ev göra de. Men svårt att vara helt säkert på att de e de. Den e väldigt vågrät så skulle i så fall säga flicka på den (om de e nubben man ser) vågrät nubb=flicka. Nubb med lutning uppåt=pojke


    Anonym Co skrev 2019-03-15 16:55:48 följande:

    Okej! Men kan man se nub på någon av bilderna? :)


  • Anonym Co
    Johanna1986 skrev 2019-03-15 19:01:34 följande:

    På sista bilden kan ev göra de. Men svårt att vara helt säkert på att de e de. Den e väldigt vågrät så skulle i så fall säga flicka på den (om de e nubben man ser) vågrät nubb=flicka. Nubb med lutning uppåt=pojke


    Okeej :) kan skicka en till bild men vet inte om man ser.

  • Johanna1986

    Tyvärr ser man inte på dessa heller. Man vill ha med hela rumpan på bilderna. :)


    Anonym Co skrev 2019-03-15 19:30:29 följande:

    Okeej :) kan skicka en till bild men vet inte om man ser.


  • Anonym Co
    Johanna1986 skrev 2019-03-15 19:40:26 följande:

    Tyvärr ser man inte på dessa heller. Man vill ha med hela rumpan på bilderna. :)


    Okeej! Jag får helt enkelt vänta o se då ????
  • Anonym Co
    Anonym Co skrev 2019-03-15 19:56:40 följande:

    Okeej! Jag får helt enkelt vänta o se då ????


    Ska ej vara en massa frågetecken <3
  • Anonym (nyfiken)

    Får man kapa tråden och lägga in en ul bild på min i v 13+5?

  • Plutt82
    Plutt82 skrev 2019-03-14 17:03:09 följande:

    Ser inte ut som att jag kan skicka bild via privat meddelande :( Är de någon inställning jag har fel som påverkar att bilderna inte visas?


    Såg du mina bilder? :)
Svar på tråden Någon som kan nub/skallteorin?