• Anonym (Jossan)

    Killar! Hur klär sig en kvinna attraktivt?

    Till er killar. Hur tycker ni en kvinna ska klä sig som är mellan 30-35? Vad är attraktivt då?

  • Svar på tråden Killar! Hur klär sig en kvinna attraktivt?
  • Anonym (Hmmmmmmm.......)
    Anonym (Man) skrev 2019-03-21 23:22:16 följande:

    Flickvänsmaterial

    Tight och propert

    "Knull"-material

    Sexigt och vulgärt


    Så du vill inte att din flickvän klär sig sexigt eller har du en älskarinna vid sidan om?
  • Thereisthat

    Nu tog jag mig tid att leta och det finns några principer jag tycker är attraktiva. Så bilderna återspeglar egentligen bara en klädstil och en attityd. Vet att det låter konstigt men hoppas du förstår vad jag menar.

    1. Avslappnad men fin: nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/blusar-skjortor/vero-moda-631/vmvita-stripe-o-neck-ls-top-ga-noos-70267-0014/

    Gillar just vanliga tröjor och vanliga byxor eftersom att det återspeglar en attityd som säger "fin i vardagen".

    2. Tighta jeans och skinjacka: i.pinimg.com/736x/25/da/56/25da562a1c2a24f947c079c4bf60e5ce.jpg

    Visar att man har attityd och är bland det hetaste som finns!

    3. Festklänning: www.kzdress.com/wp-content/uploads/2016/06/Cheap-Formal-Dresses-For-Women-1466259337-2016.jpg

    Jag tycker att det här är så kvinnor ska klä sig på fest. Det är otroligt vackert!

    4. Casual: dresseskhazana.com/wp-content/uploads/2017/03/Jeans-Dresses-for-Girls.jpg

    Avslappnat men fint! Ungefär så tycker jag är attityden både män och kvinnor ska ha till kläder.

    Sen vill jag påpeka att det här är vad JAG tycker är snyggt. Om du inte känner dig bekväm i dessa klädstilar så klä dig inte såhär. Det absolut viktigaste är att man själv känner sig bekväm i sina kläder.

  • Anonym (Tight)

    Det är inte mansgrisigt att uttala sig om vad man tycker är snyggt om man blir tillfrågad om det. Kvinnor som frågar om ens åsikt, för att sedan bli arga för att man säger sin åsikt skall man inte lyssna på. Då borde de inte frågat öht. Lyckligtvis är de flesta kvinnor inte sådana, frågar de om din åsikt så gör de detta för att de vill höra din åsikt, inte för att söka bråk.

  • Anonym (Tight)

    Det är inte mansgrisigt att uttala sig om vad man tycker är snyggt om man blir tillfrågad om det. Kvinnor som frågar om ens åsikt, för att sedan bli arga för att man säger sin åsikt skall man inte lyssna på. Då borde de inte frågat öht. Lyckligtvis är de flesta kvinnor inte sådana, frågar de om din åsikt så gör de detta för att de vill höra din åsikt, inte för att söka bråk.

  • Anonym (Oj oj oj)
    Anonym (Tight) skrev 2019-03-22 10:45:12 följande:

    Det är inte mansgrisigt att uttala sig om vad man tycker är snyggt om man blir tillfrågad om det. Kvinnor som frågar om ens åsikt, för att sedan bli arga för att man säger sin åsikt skall man inte lyssna på. Då borde de inte frågat öht. Lyckligtvis är de flesta kvinnor inte sådana, frågar de om din åsikt så gör de detta för att de vill höra din åsikt, inte för att söka bråk.


    Du anar inte hur många grälsjuka kvinnor det finns.. Som ska tjafsa om precis allt, och som märker ord och vrider och vänder på precis allt man säger, bara för att kunna hitta Ett litet ord nånstans som medvetet sen ska misstolkas ????

    Som inte förstår ironi och humor alls!

    Mitt inlägg var lite sarkastiskt, MEN på förekommen anledning ändå.

    Jag tucker kag svarade ganska bra. Utstrålning och hållning kan bära upp väldigt mycket!

    Vi killar är inte alltid så annorlunda ån er. Vi kan också attraheras av, eller bara tycka det är väldigt snyggt passande med självsäker hållning hos en kvinna. Mjäkighet och hopsjunkna axlar, not so much.

    Det är lite märkligt faktiskt kan jag tycka, för det är väldigt många kvinnor som vill ha en självsäker man som vet vad han vill och så vidare, men som själva inte tycks vilja leva som dom lär just i den frågan. Är du själv en liten fjant, gnäll inte på att din pojkvän är en liten mjäkig fjant.
  • Anonym (Oj oj oj)

    Annars kan jag uppmärksamma på vissa fel och misstag tjejer begår. En vanlig grej är att de fastnar i svart träsket. Ett svart, och inte urtvättat, utan på riktigt svart plaggg kan lyfta outfiten. Undvik generellt svarta ytterplagg dock. En liten nätt svart jacka kan funka som pricken över iet, En stor pösig svart täckjacka som inte tvättats på hela vintern blir däremot lätt bara väldigt tråkigt.

  • Anonym (Oj oj oj)

    Torka rent skorna!

    Kvinnor kan komma gåendes på vintern skitsnyggt klädda. Men sen är skorna matta och fulla av intorkat smuts och fläckar från saltstänk. Ha en särskild disktrasa som du kan torka av skorna med och be pojkvännen putsa dom några gånger varje vinter.. Till vardags kanske det inte år världens grej, men missa inte det här när du ska klä upp dig, eller iväg på nåt särskilt.

  • Anonym (Oj oj oj)

    Hemma kan man väl se ut hursomhelst..

    Men tycker det är snyggt om hon har en vardagstil, och en helg-stil när hon ska ut med väninnorna, eller träffa släkten på nån middag när nån fyller år etc.

    Ni behöver inte överdriva till max, men precis som för killar. Våga klä upp er lite grann i alla fall. Släpp liiite på jantelagen. Som sagt utan att överdriva fullständigt och så.

    Kan också vara snyggt med kvinnor som inte visar så mkt urringning. Hellre högt i halsen och öppnare i ryggen

  • Anonym (Tänker inte så mycket)

    Tänker inte så mycket på hur folk klär sig överlag. Det viktigaste är att hitta en egen stil som man trivs med

  • Anonym (viola)

    Nu är jag kvinna och straight men vill ge dig ett råd att det bästa är att klä sig efter sin kroppsform. Finns mycket information på nätet hur man klär sin form bäst för att framhäva det som är snyggast på en och förminska det som inte är så smickrande.

    Inte så snyggt t.ex. när en äppelformad ej försöker dölja sin mage och har en tight tröja (såg att någon här gillade tighta kläder). Dock brukar äppelformade ha snygga ben så där är det bättre att satsa på tight där och så brukar de ha fina bröst så en urringning är bra för att dra blicken dit och inte till magen.

  • Anonym (Tänker inte så mycket)
    Anonym (viola) skrev 2021-12-28 10:46:20 följande:

    Nu är jag kvinna och straight men vill ge dig ett råd att det bästa är att klä sig efter sin kroppsform. Finns mycket information på nätet hur man klär sin form bäst för att framhäva det som är snyggast på en och förminska det som inte är så smickrande.

    Inte så snyggt t.ex. när en äppelformad ej försöker dölja sin mage och har en tight tröja (såg att någon här gillade tighta kläder). Dock brukar äppelformade ha snygga ben så där är det bättre att satsa på tight där och så brukar de ha fina bröst så en urringning är bra för att dra blicken dit och inte till magen.


    Jo det är viktigt med passform kanske är svårt att ha tighta kläder om man är överviktig eller fet
Svar på tråden Killar! Hur klär sig en kvinna attraktivt?