• Nicciz

    BIM juli 2019

    Startar en tråd för juli. All lycka

    BIM lista

    4/7

  • Svar på tråden BIM juli 2019
  • Babycakes79
    Jojo81 skrev 2019-06-30 19:33:30 följande:

    Hej hej, skrev nyss ett inlägg som "försvann" så hoppas det inte blir dubbelt nu! ???? Följt tråden från start och kunde inte hålla mig längre utan måste bara få va en del av detta fina forum. ????

    Grattis till alla som plussat!!

    Här är det BIM 9/7, tror jag vi har inte använt oss av ÄL-test.

    Man blir lite deppig av statistiken när man nyss fyllt 38år, så peppen och hoppet är bra mycket högre på Familjeliv än "faktasidor"! ????

    Skriver in mig i listan!

    BIM lista

    1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5

    2/7 Moizen 

    3/7 Längtar, Soltroll, Freya18, Theresesvea 

    4/7 Nicciz, Smlan

    5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby 

    6/7 sockan, Mandistoss

    7/7 Lustablong, sara11, tillyra 

    9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81

    10/7 CaRH

    13/7 KronisktFörvirrad

    14/7 Majja92, Saga92 

    15/7 Adlitam, Sofiakarin

    16/7 efterfest 

    17/7 myrkrypet, SaSeLa 

    19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta 

    21/7 Cachy

    24/7 Mathilda999 

    29/7 Isafina


    Plussade nyligen och är nyss fyllda 40. Tog sig på fjärde försöket. Kände mig också stressad innan med tanke på allt man läste men det var inga problem. Tog lite längre tid än med mina andra två som tog sig på första försöket men det beror nog på att det är tillsammans med en annan man.

    Lycka till, det kommer gå bra!
  • Myrkrypet

    Woop woop! clearblue advanced blinkade för hög fertilitet imorse så nu vet jag vad jag ska göra denna vecka ;)

  • tigerbaby

    Hej!

    Är på BIM-4 idag och tänkte att jag kunde ta ett test. Är jag knäpp som tycker mig se NÅGOT? Kanske har jag fått mitt första spökstreck?

    Vet att det enda jag kan göra är att vänta. Är det någon idé att testa imorgon, eller är det bättre att jag väntar till i övermorgon?

    Vet inte hur upplösningen blir om man laddar upp en bild här, blir den sämre så syns förmodligen inget alls. Men zoomar jag ser jag i allafall en skugga :o (eller knappt ens det)

  • tillyra

    Så kul med plus i tråden tjejer! Stora grattis till er!

    Själv är jag på ÄL + 7/8 sisådär. Molvärk som vanligt. Ska försöka att inte känna efter så noga som förra månaden. Nu är det ju sommar och massor annat att göra

    Semestern börjar vecka 28, vore ju rätt så gött med ett plus lagom till dess men vi får se.

  • Sofiiakarin
    tigerbaby skrev 2019-07-01 09:01:06 följande:

    Hej!

    Är på BIM-4 idag och tänkte att jag kunde ta ett test. Är jag knäpp som tycker mig se NÅGOT? Kanske har jag fått mitt första spökstreck?

    Vet att det enda jag kan göra är att vänta. Är det någon idé att testa imorgon, eller är det bättre att jag väntar till i övermorgon?

    Vet inte hur upplösningen blir om man laddar upp en bild här, blir den sämre så syns förmodligen inget alls. Men zoomar jag ser jag i allafall en skugga :o (eller knappt ens det)


    Jag ser också något där. Men är dålig på att se skillnad på spökstreck och riktiga tidiga plus! Hoppas det är. Ett plus! Om det är de du vill såklart :D
  • tillyra
    tigerbaby skrev 2019-07-01 09:01:06 följande:

    Hej!

    Är på BIM-4 idag och tänkte att jag kunde ta ett test. Är jag knäpp som tycker mig se NÅGOT? Kanske har jag fått mitt första spökstreck?

    Vet att det enda jag kan göra är att vänta. Är det någon idé att testa imorgon, eller är det bättre att jag väntar till i övermorgon?

    Vet inte hur upplösningen blir om man laddar upp en bild här, blir den sämre så syns förmodligen inget alls. Men zoomar jag ser jag i allafall en skugga :o (eller knappt ens det)


    Tycker att jag anar något där faktiskt. Svårt att säga vad men spökstreck brukar väl inte fastna på bild tänker jag. Är kortet taget inom tidsintervallet?

    Ta ett nytt i morgon! Det hade iallafall jag gjort
  • Jilo

    Glad gubbe idag äntligen!!! Hade helt gett upp det! Men det är cd23 av 28 och jag mår rejält illa så jag funderar på att köpa ett gravtest...Trots att jag inte haft äl än haha vad desperat man är! Vet att glad gubbe kan betyda mens också men det har jag aldrig fått förut.

  • tigerbaby
    tillyra skrev 2019-07-01 09:07:32 följande:

    Tycker att jag anar något där faktiskt. Svårt att säga vad men spökstreck brukar väl inte fastna på bild tänker jag. Är kortet taget inom tidsintervallet?

    Ta ett nytt i morgon! Det hade iallafall jag gjort


    Testet säger att man ska läsa av resultatet inom 1-5 minuter. Kan vara så att bilden är tagen någon/några minuter senare, så då uppfyller den ju inte kriterierna riktigt. Tycker att ?strecket? är syns lika tydligt som när jag läste av det, tänkte dock inte på att fota det direkt.

    Tar ett nytt imorgon så får vi se om det har ändrats något :)
  • Mandistoss
    tigerbaby skrev 2019-07-01 09:01:06 följande:

    Hej!

    Är på BIM-4 idag och tänkte att jag kunde ta ett test. Är jag knäpp som tycker mig se NÅGOT? Kanske har jag fått mitt första spökstreck?

    Vet att det enda jag kan göra är att vänta. Är det någon idé att testa imorgon, eller är det bättre att jag väntar till i övermorgon?

    Vet inte hur upplösningen blir om man laddar upp en bild här, blir den sämre så syns förmodligen inget alls. Men zoomar jag ser jag i allafall en skugga :o (eller knappt ens det)


    Jag tycker mig också se en antydan! Har du många test hemma så kan du ju prova imorgon igen (på morgonurin), har du bara ett till eller måste köpa fler så hade jag nog väntat ytterligare en dag.
  • tigerbaby

    [quote=79727154][quote-nick]Mandistoss skrev 2019-07-01 09:42:21 följande:[/quote-nick]Jag tycker mig också se en antydan! Har du många test hemma så kan du ju prova imorgon igen (på morgonurin), har du bara ett till eller måste köpa fler så hade jag nog väntat ytterligare en dag.[/

    Har 5 kvar, så jag testar imorn. Och i övermorgon. Och förmodligen dagen efter det. Haha

Svar på tråden BIM juli 2019