• Nicciz

    BIM juli 2019

    Startar en tråd för juli. All lycka

    BIM lista

    4/7

  • Svar på tråden BIM juli 2019
  • Lustablong

    Håller tummarna! Har ni använt ÄL tester?


    Pepsin skrev 2019-07-02 21:03:27 följande:

    Ska testa på torsdag... BIM imorgon. Men har haft menscykeln allt mellan 28-33 dagar. Idag dag 29 i menscykeln.

    Har försökt 10 månader utan resultat.

    Idag har det börja hugga lite på höger sida? Samt strålar i ljumskarna. Är hugg något gravidtecken tro? Typ som håll fast inte konstant. Ej hänt tidigare månader så borde inte vara mensvärk. Dock är det lite lite lite rosa i flytningarna idag så mensen kommer nog tyvärr...


  • Pepsin

    Bara en månad (inte denna). Min man jobbar mycket hemifrån så av dessa 10 månader har vi lyckats få till sex i den fertila perioden 6 månader. Tack gör det!! Magkänslan säger tyvärr negativt igen...


    Lustablong skrev 2019-07-02 21:12:34 följande:

    Håller tummarna! Har ni använt ÄL tester?


  • Mima93

    Är på BIM-3 idag och har ända sedan några dagar efter ÄL känt av stickningar i tjejmagen då och då. Inatt var det mycket mer, vaknade av det flera gånger. Hoppas hoppas hoppas att det är vår tur att plussa nu! Ska försöka låta bli att testa utan invänta mensens vara eller icke vara...

  • Saga92

    Eftersom det är första gången jag testar med ägglossningstest vill jag höra er åsikt. Visst kan jag räkna testet den 30/6 som positivt?

  • Nicciz
    Saga92 skrev 2019-07-02 21:37:39 följande:

    Eftersom det är första gången jag testar med ägglossningstest vill jag höra er åsikt. Visst kan jag räkna testet den 30/6 som positivt?


    Ja
  • VictoriaBerggren

    Ska ha ÄL på söndag men nu fick jag detta. Återstår och se om det ökar/minskar imorgon så om ÄL var igår eller imorgon. Intressant hur denna månaden går...

  • Anonym (Syskonlängtan)

    Ägglossningen har varit konstig sedan den kom tillbaka efter förlossningen!

    April: ÄL CD19 (cykel på 30 dagar)

    Maj: ÄL CD18 (cykel på 29 dagar)

    Juni: ÄL CD16 (cykel på 27 dagar)

    Undra om ägglossningen blir ännu tidigare denna månaden eller om den kommer stabilisera sig snart!

  • Isathe
    VictoriaBerggren skrev 2019-07-02 22:32:03 följande:

    Ska ha ÄL på söndag men nu fick jag detta. Återstår och se om det ökar/minskar imorgon så om ÄL var igår eller imorgon. Intressant hur denna månaden går...


    Jag skulle säga att de där tester är positivt, starkare kan de nog inte bli. Mys på nu. Lycka till!!

    Vilken cd är du på?
  • VictoriaBerggren
    Isathe skrev 2019-07-02 23:10:44 följande:

    Jag skulle säga att de där tester är positivt, starkare kan de nog inte bli. Mys på nu. Lycka till!!

    Vilken cd är du på?


    Brukar få starkare men får helt enkelt vänta och se. CD 16 bara så är helt chockad..
  • Sofiiakarin


    Alltså min temp sjönk så idag. Någon som vet varför? Hade ägglossningsflytning nu på morgonen. Genomskinlig äggvita ni vet... Men är det inte konstigt att tempen sjönk så? Kan ju ha ägglossning om ett par dagar men ändå? Någon som är påläst? :)
Svar på tråden BIM juli 2019