• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • jhms

    Ändrade mitt BIM

    1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss

    2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234, lineberg, Loui123

    3/8 NeoMio0322, Sara11

    4/8 LBP91, Obalem

    5/8: Hallonen80, Jordgubbe

    6/8 FrokenF89

    7/8 Längtande95

    8/8: Phoworray, Anonym (E), Lejoninnan37

    9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds

    10/8 höstlöv123

    11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad, Bambi91

    12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset

    13/8 Millemupp

    14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen, FH24

    15/8 Bettyboop95

    17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren, Nicciz, jhms

    21/8 Noraaaaa

    23/8 viljaa

    24/8 HannaIsabell

    25/8 sockan

    26/8 FruA2019, Mathilda999

    27/8 Pyret13

  • Anonym (Jordgubbe)
    Nextchapter skrev 2019-08-01 09:21:31 följande:

    Låter lovande!

    Håller tummarna för er! :D

    Hur länge har ni försökt?


    Tack :) Sedan hösten 2018. Men har haft två missfall under den tiden som tagit sig på första försöket. Sedan tog vi paus några månader. Detta är tredje försöket efter pausen.
  • Freya18
    Monkan93 skrev 2019-08-01 07:23:59 följande:

    Idag fick jag mitt pluss!!! Min sambo sover fortfarande, längtar tills han vaknar så jag kan berätta! :D ÄL+11/BIM-1


    Härligt! Grattis!! :D
  • Bambi91
    FH24 skrev 2019-08-01 07:58:48 följande:

    Hej!

    Blir tokig, har clearblue ägglossningstest med dubbel hormonindikator. Har fått blinkande gubbe sedan i tisdags men aldrig "fast" gubbe. Nu tycker jag dessutom att strecket börjar bli mer otydligt igen. Kan jag ha missat maximalt eller blev den ingen ägglossning denna månad? Förvirrad.


    Hej,

    Jag tror att om du hade missat "maximalt" så hade blinkande gubbe också försvunnit och det blivit blankt? Inte säker dock..

    Jag hade blinkande i 4 dagar innan jag fick fast, kan ta länge tid också, prova ikväll igen, men försök hålla dig några timmar innan och drick inte så mycket vätska precis innan heller:)

    Om ni kan så mys idag ändå, för om du hade missat maximalt så tar det ju ändå 24-48 timmar innan ägget släpper, så då har ni ju tid ändå! :)

    Lycka till:D
  • Bambi91
    jhms skrev 2019-08-01 09:17:25 följande:

    Testa helt igår negativt med cb advanced äl-test och RFSU. Nu fick jag alldeles nyss blinkande smiley på cb och ett mycket synligare sträck på RFSU än tidigare dagar. Ska man vänta till imorgon med nästa test eller göra fler under dagen?

    Såhär såg testen från idag ut.


    Jag brukar oftast vänta till nästa dag innan jag börjar testa morgon/kväll efter jag fått blinkande. Men ditt ser ganska starkt ut på en gång? Lite svårt att se, om du tycker det är starkt hade jag nog tagit ikväll med, för att vara säker på att inte missa ????
  • Theresesvea
    Freya18 skrev 2019-08-01 10:19:12 följande:

    Mensen kom i tisdags och nu är jag redo för nästa omgång! :D


    Haha härligt! Ska nog göra samma så fort mensen kommit igång ;)
  • Monkan93

    Tack så mycket alla!! <3 <3
    Vi har inte försökt länge alls, detta var tredje försöket. Första försöket blev ett missfall i v. 7 så nu håller vi alla tummar vi har att det vill sig hela vägen denna gången, då vi inte har barn sedan tidigare :)

    Lycka till alla!! Jag hoppas på många härliga plus denna månaden! <3

  • FH24
    Bambi91 skrev 2019-08-01 10:19:05 följande:

    Hej,

    Jag tror att om du hade missat "maximalt" så hade blinkande gubbe också försvunnit och det blivit blankt? Inte säker dock..

    Jag hade blinkande i 4 dagar innan jag fick fast, kan ta länge tid också, prova ikväll igen, men försök hålla dig några timmar innan och drick inte så mycket vätska precis innan heller:)

    Om ni kan så mys idag ändå, för om du hade missat maximalt så tar det ju ändå 24-48 timmar innan ägget släpper, så då har ni ju tid ändå! :)

    Lycka till:D


    Hej! Tack så mycket för ditt svar! Får fortsätta testa och hoppas på fast gubbe snart :) jaa, får passa på och mysa ifall om att :D

    Tack, detsamma!
Svar på tråden BIM augusti 2019