• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Fladdriga svansen
    Sandbergjosefine skrev 2019-08-02 19:12:07 följande:

    Var nog spökstreck för mig förra veckan.. tog ett digitalt idag som var negativt.. skit bara vänta in mensen nu som ska komma imorgon eller söndag. Hänger på nästa tråd om det blir någon sådan!


    Nej vad tråkigt, dessa spöktest är verkligen en hjärtekrossare. Önskar dig all lycka till nästa månad. Tror vi ses i nästa tråd. Tvivlar själv på att vi fick till det denna gång.
  • Fladdriga svansen
    Isathe skrev 2019-08-01 19:55:17 följande:

    Grattis.

    Måste bara fråga, om de nu var två lyckade graviditeter, vad är de för kön på barnen?

    Jag har hört att om man vill öka chansen för flicka ska man ligga någon dag innan ägglossning


    Jag har två pojkar, en efter sex 4 dagar innan äl och en 2 dagar innan äl. Tror de mer hänger på omständigheter. De är 49% chans till flicka och 51% till pojke. Ägget väljer dessutom också ut vilken den släpper in så det är inte först till kvarn som gäller.
  • Mandistoss
    Myrkrypet skrev 2019-08-02 15:48:38 följande:

    Hej alla, jag önskar era bästa tips. Vilka gravtest har ni upplevt som ?bäst? och mest prisvärda? Jag tycker mig läsa att cb utom digitala och RFSU ger mycket . Synpunkter o tips??


    Har inte provat så många men jag tycker om testlagrets. De är billiga så går lätt att köpa många. :p Upplever de även som pålitliga.
  • Myrkrypet
    Fladdriga svansen skrev 2019-08-02 19:39:03 följande:

    Då är vi nära ju : ) jag har den 14/8. Bara 12 dagar kvar men vem räknar : D


    Då räknar vi ner nu! Låt tortyren börja!! :)))
  • Freya18
    Myrkrypet skrev 2019-08-02 15:48:38 följande:

    Hej alla, jag önskar era bästa tips. Vilka gravtest har ni upplevt som ?bäst? och mest prisvärda? Jag tycker mig läsa att cb utom digitala och RFSU ger mycket . Synpunkter o tips??


    Testlagrets gravtest är väldigt prisvärda och bra. Har aldrig fått gråa streck på dom. Är det negativt så har det varit helt blankt för mig. Sen tycker jag att Predictor Early är riktigt bra. Går att beställa från Apotea för 63:- Dom kan man testa tidigt med.
  • joss1234

    Då tror jag tyvärr inte det tog sig denna gången heller :/ fått rosa flytningar idag, vilket jag typ brukar få Dan innan mensen drar igång på riktigt, bim idag dock. Denna månadens symtom har verkligen varit ett mysterium.. jaja, hänger kvar här då nästa bim blir i slutet på månaden. Besviken men känns som jag tar det bättre denna månaden än tidigare månader. Men psykiskt påfrestande är det ju att hoppas och vänta på det där plusset :/

  • joss1234
    Sandbergjosefine skrev 2019-08-02 19:12:07 följande:

    Var nog spökstreck för mig förra veckan.. tog ett digitalt idag som var negativt.. skit bara vänta in mensen nu som ska komma imorgon eller söndag. Hänger på nästa tråd om det blir någon sådan!


    Åh nej va tråkigt :( spökstreck är för jävligt.. då vill man hellre få helt blankt istället för att bli besviken sen. Men håller tummarna för dig framöver!
  • Theresesvea

    Här kom mensen idag så punktlig! Lite besviken är jag allt men jag tror på att nästa månad är vår månad! 2 av 4 i familjen (plus vår katt!) fyller ju år i maj så en till skadar ju inte ;)

    Lycka till alla, jag hoppas på många plus! Kommer följa er lite i bakgrunden då min nästa bim kommer bli 1 september :)

  • Nextchapter
    Myrkrypet skrev 2019-08-02 19:47:02 följande:

    Då räknar vi ner nu! Låt tortyren börja!! :)))


    Jag har den 14/8 också, så hakar på er nedräkning :P
  • Fladdriga svansen
    Myrkrypet skrev 2019-08-02 19:47:02 följande:

    Då räknar vi ner nu! Låt tortyren börja!! :)))


    Nextchapter skrev 2019-08-02 22:34:54 följande:

    Jag har den 14/8 också, så hakar på er nedräkning :P


    Vore så klockrent om alla plussade den 14 <3 denna väntan tar livet av mig ju haha.
Svar på tråden BIM augusti 2019