• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Freya18

    Oj! Här har det hänt grejer medans man har varit på jobbet och slitit. Jag har läst igenom så snabbt nu, så måste läsa mera ordentligt när jag är hemma.

    Men GRATTIS till er som har fått plus! Fantastiskt! :D Jag uppdaterar bim-listan när jag är hemma om ett par timmar. :)

  • Freya18

    Väntar förresten på ägglossningen fortfarande, men igår kunde jag ana en stegring på testet och kände dessutom molande i äggstockarna. Hade dock inge sex. Vi har haft varannan dag fram tills igår.. Vi var så trötta och hade huvudvärk. Jag väntar med spänning på att ta nästa äl-test på eftermiddagen. Hoppas att jag inte har missat ett positivt resultat!

  • Tessi1

    Idag började gubben blinka men jag är inte alls sugen på att börja bebis verkstan denna månaden. Hoppet är helt borta känns det som. Vi har försökt i ett år nu och jag väntar på att bli uppringd om utredning. Det känns helt meningslöst ändå att ha sex.. får hoppas det känns bättre ikväll och mer eller mindre tvinga mig till sex. Vet att jag kommer ångra mig annars..

  • Tr0ust
    Tessi1 skrev 2019-08-14 12:54:50 följande:

    Idag började gubben blinka men jag är inte alls sugen på att börja bebis verkstan denna månaden. Hoppet är helt borta känns det som. Vi har försökt i ett år nu och jag väntar på att bli uppringd om utredning. Det känns helt meningslöst ändå att ha sex.. får hoppas det känns bättre ikväll och mer eller mindre tvinga mig till sex. Vet att jag kommer ångra mig annars..


    Usch då :( tvinga dig inte till sex, det är inget som blir bra då :(

    Pippa på och tänk inte på bebisar.. det blir psykiskt. Vet att du redan vet detta. Förlåt.. Jag håller alla tummar & tår.

    Lycka till. P.s. När har du BIM?
  • Tessi1
    Tr0ust skrev 2019-08-14 13:03:46 följande:

    Usch då :( tvinga dig inte till sex, det är inget som blir bra då :(

    Pippa på och tänk inte på bebisar.. det blir psykiskt. Vet att du redan vet detta. Förlåt.. Jag håller alla tummar & tår.

    Lycka till. P.s. När har du BIM?


    Tack <3 BIM borde bli någon gång i slutet av månaden. Förra månaden blev mensen 10 dagar sen så allting blev helt konstigt men eftersom jag tror ägglossning blir denna veckan och sen ca två veckor fram borde BIM bli då.
  • nufårvise
    awi skrev 2019-08-14 10:05:32 följande:

    Grattis till er ni som plussat! Så himla kul och spännande!

    Jag har en fråga, kanske dum, men jag vet verkligen inte. Om man tar ÄL-test och får en smiley (CB digital) när räknar man då att man har ÄL för det är ju svårt att veta om det är samma dag eller dagen efter. Tänker bara hur jag ska räkna för jag fick ju en smiley den 9/8, räknas det då som ÄL dagen?

    Var för övrigt med om en sån skum grej igår. Jag och sambon skulle ha sex och jag kände mig så sugen men sen kort efter att vi börjat så var bara all lust som bortblåst. Jag ville så gärna men kroppen bara strejkade. Jag har aldrig varit med om det förut med honom, vi är alltid toksugna på varandra. Det hade ju inget med bebisverkstaden att göra eftersom jag går och väntar på BIM men ändå. Kändes så jobbigt eftersom jag ju ville men kroppen hängde inte med. 


    Jag kände precis som dig häromdagen när vi skulle mysa. Jag ville, men kroppen var inte på!
  • Tr0ust
    Tessi1 skrev 2019-08-14 13:42:13 följande:

    Tack <3 BIM borde bli någon gång i slutet av månaden. Förra månaden blev mensen 10 dagar sen så allting blev helt konstigt men eftersom jag tror ägglossning blir denna veckan och sen ca två veckor fram borde BIM bli då.


    Okej. Kämpa på lille vän! <3 Ge inte upp!
  • joss1234
    Freya18 skrev 2019-08-14 12:31:21 följande:

    Väntar förresten på ägglossningen fortfarande, men igår kunde jag ana en stegring på testet och kände dessutom molande i äggstockarna. Hade dock inge sex. Vi har haft varannan dag fram tills igår.. Vi var så trötta och hade huvudvärk. Jag väntar med spänning på att ta nästa äl-test på eftermiddagen. Hoppas att jag inte har missat ett positivt resultat!


    Samma här, enligt app skulle min ÄL vart igår men ingen stegring ens, kanske anade lite starkare idag kl 13.00 så ska testa senare idag igen! Vi kör också varannan dag och har känts mer lustfyllt och inte lika mkt krav som nog sambon och jag kände förra månaden.. hoppas på positivt ÄL test för oss snart då!! :)
  • VictoriaBerggren

    Alla test tagna idag. Olika märken och inget morgonurin. Kan alla fyra verkligen vara spöksträck??

  • JeSuisMoi
    VictoriaBerggren skrev 2019-08-14 16:07:21 följande:

    Alla test tagna idag. Olika märken och inget morgonurin. Kan alla fyra verkligen vara spöksträck??


    Nej, det är plus. Såg att du har BIM imorgon så avvakta med ett nytt test till imorgon så är det nog starkare :) Grattis!
Svar på tråden BIM augusti 2019