• nardo2

    Hittade dolda bilder på hennes mobil.

    Hej, som rubriken lyder hittade jag ett dolt album på hennes mobil med både nytagna, några veckors gamla  och några månaders gamla "halvnakna-bilder".


    Detta skedde av en slump i bilen då jag styrde musiken ifrån hennes mobil och vi fick för oss att spela upp en gammal video ifrån midsommar. Hittade den inte så tänkte om den råkats tagit bort. Och vips hittade jag detta album..


    Det är bilder där hon ligger och posar i endast trosor och vissa i underkläder med rumpan i sängen etc.. Vet att dessa är nya då vi köpt nytt överkast för bara någon dag sedan.. Vissa bilder är även ifrån våran förra lägenhet som vi flyttade ifrån 2 månader sedan..


     


    Jag frågade henne var det här var för något..

    Hennes svar va att hon tagit dom för att skicka till mig.. Men att hon inte hade hunnit göra det..

    Då frågade jag, "du har ju aldrig skickat en sådan bild till mig?" och du har ju bilder här som både är nytagna och ganska gamla..


    Då blev svaret att hon hade gjort ett lager så hon skulle kunna skicka många..

    Jag har svårt att köpa detta.. Hon har aldrig skickat såna bilder till mig förut..
    Eller tror att det skedde en gång i början av vårt förfallande. (2 år sedan)

    Vi har även ett förflutet med lite dumheter.. ingen direkt otrohet, men däremot har det förekommit lögner. Bland annat dejtade hon en annan kille samtidigt som mig utan att berätta det och lite sådant (Trotts att vi då sa att vi bara träffade varandra). Detta var dock ett bra tag sedan nu..

    Nu ber jag er om råd.. Min magkänsla är inte alls bra.. och jag har väldigt svårt att tro att dessa bilder är till mig.

    Någon utifrån som kan ge mig råd? Jag vet inte vad jag ska tro.. men känns som att någon annan fått njuta av dessa..


     


     

  • Svar på tråden Hittade dolda bilder på hennes mobil.
  • Anonym (man)
    Anonym (man) skrev 2019-07-05 23:25:39 följande:
    Det hör absolut hit, för det kommer avgöra hur troligt det är att det kab vara det istället för något annat. Om det är lika ovanligt som att man vinner på lotto så är det troligare att man avfärdar det som inte så troligt.

    Nej vi snackar om skälet till att ha bilder i telefonen, vi snackar om vad TS ska tro om bilderna han sett i sin tjejs telefon.

    Nej det kallas inte svartsjuka det kallas misstänksamhet som triggats av en ovanlig händelse vilket inte är detsamma som misstänksamhet bara för att man känner för det.

    Kroniskt svartsjuka människor behöver kanske ingen anledning men TS misstänksamhet HAR triggast av en anledning.

    TS verkar ha litat på sin partner fram tills dess han hittade bilder i hennes telefon som han inte fått klart för sig hade för syfte.

    Nej, att bli misstänksam över ett ovanligt beteende hos sin partner är inte kontrollbehov det är en naurlig reaktion till en föränding i sin partners beteende.
    Nej vi snacka inte om skälet till att ha bilder i sin telefon... ska det stå
  • Tom Araya
    Anonym (man) skrev 2019-07-05 23:25:39 följande:
    Det hör absolut hit, för det kommer avgöra hur troligt det är att det kab vara det istället för något annat. Om det är lika ovanligt som att man vinner på lotto så är det troligare att man avfärdar det som inte så troligt.

    Nej vi snackar om skälet till att ha bilder i telefonen, vi snackar om vad TS ska tro om bilderna han sett i sin tjejs telefon.

    Nej det kallas inte svartsjuka det kallas misstänksamhet som triggats av en ovanlig händelse vilket inte är detsamma som misstänksamhet bara för att man känner för det.

    Kroniskt svartsjuka människor behöver kanske ingen anledning men TS misstänksamhet HAR triggast av en anledning.

    TS verkar ha litat på sin partner fram tills dess han hittade bilder i hennes telefon som han inte fått klart för sig hade för syfte.

    Nej, att bli misstänksam över ett ovanligt beteende hos sin partner är inte kontrollbehov det är en naurlig reaktion till en föränding i sin partners beteende.
    Men att ha bilder i telefonen, även bilder på sig själv och nakna sådana är ungefär lika anmärkningsvärt som att ha betalkort, en hundring och några gamla kvitton i plånboken... vad finns att misstänka av det, att man är rånare, hora eller langar knark?

    Jo, det är svartsjuka när man av så vaga skäl misstänker att ens partner är eller har varit eller tänker vara otrogen.

    Att ha nakenbilder på sig själv i sin telefon är inget skäl.

    Att ha nakenbilder på sig själv i sin telefon behöver inte ha något syfte.

    Detta är något som bara en svartsjuk person kan få för sig är något konstigt och misstänkt med.
  • Anonym (Man 48)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-07-05 20:18:56 följande:

    För det första skulle du gett fan i att snoka. Det är hennes. Punkt. Hon behöver inte förklara något. Kvalificerad gissning så sexchattar hon med en eller flera på kik eller liknande. Hon hade kanske tänkt att skicka någon till dig.


    Och sexchatta inte är okej i deras förhållande?

    Inte förklara något ?

    Det är tydligen helt okej för dig om din kille sexchattar och skickar nästan naken bilder till andra tjejer ? ....utan din vetskap ....då ..,

    Gulligt sambo par i så fall ...
  • Mika38

    Det där skulle jag också få dåliga vibbar av!

    Känner du att du kan lita på henne annars, innan du hittade dessa bilder?

    Tycker i alla fall att det låter shady men jag vet inget om hur hon är som person.

  • Anonym (man)
    Tom Araya skrev 2019-07-05 23:52:00 följande:
    Men att ha bilder i telefonen, även bilder på sig själv och nakna sådana är ungefär lika anmärkningsvärt som att ha betalkort, en hundring och några gamla kvitton i plånboken... vad finns att misstänka av det, att man är rånare, hora eller langar knark?

    Jo, det är svartsjuka när man av så vaga skäl misstänker att ens partner är eller har varit eller tänker vara otrogen.

    Att ha nakenbilder på sig själv i sin telefon är inget skäl.

    Att ha nakenbilder på sig själv i sin telefon behöver inte ha något syfte.

    Detta är något som bara en svartsjuk person kan få för sig är något konstigt och misstänkt med.
    Ja folk har ofta bilder i telefonen, frågan är bara i vilket syfte. Vi kan gissa och anta men det är bara hon som vet och TS är i färd med att försöka ta reda på det.

    Att ha nakenbilder på sig själv som man INTE skickat till sin partner men säger att man tänkte skicka är inte vaga skäl. Du kan väl se att ganska många tycker det är suspekt?

    Ett syfte har det nästan alltid, ingen gör saker utan någon tanke som rör sig i skalle. Syftet kan vara att man bara kände för det men även det är ett syfte,
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Man 48) skrev 2019-07-05 23:56:16 följande:
    Och sexchatta inte är okej i deras förhållande?

    Inte förklara något ?

    Det är tydligen helt okej för dig om din kille sexchattar och skickar nästan naken bilder till andra tjejer ? ....utan din vetskap ....då ..,

    Gulligt sambo par i så fall ...
    Man skall ha klart för sig när man läser Camillas inlägg att hon inte har några moraliska tankar vad det gäller otrohet i någon form. Hon är själv älskarinna till en gift man.
  • Kverulant67
    Anonym (Camilla) skrev 2019-07-05 22:49:05 följande:
    Spelar ingen roll om han fått bilder eller inte. Hon kanske intentionen att även skicka till honom. Svar på din andra kommentar - då finns det ytterst få friska män på FL. Här dreglas det vilt över sådana bilder. Överdrivet populära helt enkelt.

    Å andra sidan?? Vad gör hon som är så mycket hemskare än när män skickar dick picks eller seminakna bilder så man måste ta i henne med tång?
    Friska män skickar inte dick-pics! Det är något unga ompogna kilalr gör som inte vet bättre och saknat något i sin uppfostran!

    Var skrev TS att han skickade dickpics???
  • Tom Araya
    Anonym (man) skrev 2019-07-05 23:59:31 följande:
    Ja folk har ofta bilder i telefonen, frågan är bara i vilket syfte. Vi kan gissa och anta men det är bara hon som vet och TS är i färd med att försöka ta reda på det.

    Att ha nakenbilder på sig själv som man INTE skickat till sin partner men säger att man tänkte skicka är inte vaga skäl. Du kan väl se att ganska många tycker det är suspekt?

    Ett syfte har det nästan alltid, ingen gör saker utan någon tanke som rör sig i skalle. Syftet kan vara att man bara kände för det men även det är ett syfte,
    Som jag sagt nu sjuttielva gånger, att ta bilder och därmed också att ha bilder i sin telefon behöver inte ha något syfte alls.

    Jag kan möjligtvis hålla med om att det av TS beskrivna samtalet med flickvännen om bilderna kan väcka misstankar, men då har vi enbart TS tolkning att gå efter och TS var ju uppenbart misstänksam redan innan, så den tolkningen kan vi anta är färgad.

    Jo, med digitalkamera så har många vanan att ta bilder i tid och otid utan några uttänkta syften.

    Att känna för att ta en bild är inte att räkna som ett syfte, då vet du inte vad syfte är.
  • Anonym (Camilla)
    Anonym (Man 48) skrev 2019-07-05 23:56:16 följande:

    Och sexchatta inte är okej i deras förhållande?

    Inte förklara något ?

    Det är tydligen helt okej för dig om din kille sexchattar och skickar nästan naken bilder till andra tjejer ? ....utan din vetskap ....då ..,

    Gulligt sambo par i så fall ...


    Du väljer att missförstå. Ingen ska snoka i telefonen. Hon borde kunna ge en förklaring till bilderna. Sannolikt sexchattar hon. Lägger ingen värdering i det. Det är en diskussion de får ta. Min egen åsikt är inte efterfrågad. Så vänligen bestäm inte vad jag tycker. Min jämförelse till Kverulanten var om det är någon skillnad på om det är män eller kvinnor som skickar. Inte vem som anses friska eller ska hanteras med tång. Döms de olika?
  • Anonym (E)

    Jag tror hon tagit bilderna för eget bruk, skäms för det och säger därför att de skulle varit till dig... Har massa sådana bilder, och helnakna, på mig själv som inte är tänkta att skickas till någon!

Svar på tråden Hittade dolda bilder på hennes mobil.