• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • yasmir
    LBP91 skrev 2019-09-02 10:38:04 följande:

    [quote=79872544][quote-nick]AnnaAgaton skrev 2019-09-02 09:22:30 följande:[/quote-nick]Hej alla! Har ÄL+6 idag... o jag mår lite illa och har som lite mensvärk långt ner fast bara på ena sidan???? är de ens möjligt att känna någonting överhuvudtaget redan? Förmodligen min kropp som jävlas o ger mej massa förhoppningar!!

    Är det fler som känner av lite grejjer som inte brukar inträffa?[/

    Innan jag blev gravid i april brukade jag ha ömma bröst som en del av pms-symptom. Men innan BIM i april och efter missfallet har jag inte haft ömma bröst så har trott att jag varit gravid typ varje månad. Så nu vet jag inte vad det betyder längre men igår på ÄL+6 märkte jag att brösten ömmade och när sambon lite kärleksfullt skulle nafsa på min ena bröstvårta gjorde det ju svinont. I vanliga fall, inte för att han gör det så ofta, behöver han bita ganska ordentligt innan det svider till lite. Nu rökte det med att bara nudda. Som sagt, vet inte riktigt vad det betyder...


    Efter mitt missfall i april så är det omöjligt att veta om jag har gravsymptom Eller inte mellan äl och mens. Jag får samma symptom som vid grav nu trots att jag inte alls är det. Så jag kan inte alls lita på mina symptom min kropp har ändrats helt
  • yasmir
    Sofiiakarin skrev 2019-09-02 11:29:29 följande:

    RFSU test. Negativt? Jag kände de på mig :( även fast jag fått svaga plus på de andra testen. Temp har ej gått ner. Men borde gått ett plus om jag vart gravid....... Fan


    Hur många dagar har passerat sedan bim?
  • kvinna29årskåne

    3 dagar kvar till bim. Har känt att mensen är på väg i flera dagar, men har inte kommit än. 
    Humöret svänger som en berg och dalbana, ont i ryggen och magen i mellanåt,
    . har tagit ett clearbue testa tidigttest. Visade ett svagt sträck... 
    Vågar dock inte tro på något än. 
    Kommer inte mensen inom dem nästa dagarna tar jag ett test till. 

  • Myrkrypet
    Sofiiakarin skrev 2019-09-02 11:29:29 följande:
    RFSU test. Negativt? Jag kände de på mig :( även fast jag fått svaga plus på de andra testen. Temp har ej gått ner. Men borde gått ett plus om jag vart gravid....... Fan
    fast du, jag har sett flera som skrivit att RFSU´s test är galet dåliga. Har du några spottiings än?
  • Sofiiakarin
    Myrkrypet skrev 2019-09-02 15:01:06 följande:

    fast du, jag har sett flera som skrivit att RFSU´s test är galet dåliga. Har du några spottiings än?


    Har du? Jag har inga spottings.. <3
  • Myrkrypet
    Sofiiakarin skrev 2019-09-02 15:07:13 följande:

    Har du? Jag har inga spottings.. <3


    Japp, ganska mycket spottings, så pass stt jag satt in min menskopp, så inget för mig denna månaden heller :/
  • LBP91
    yasmir skrev 2019-09-02 13:56:46 följande:

    Efter mitt missfall i april så är det omöjligt att veta om jag har gravsymptom Eller inte mellan äl och mens. Jag får samma symptom som vid grav nu trots att jag inte alls är det. Så jag kan inte alls lita på mina symptom min kropp har ändrats helt


    Nej jag kan inte heller lita på symptomen. Jag brukar helt enkel vänta till BIM och kommer inte mensen då och jag fortfarande har hög temp tar jag ett test.
Svar på tråden BIM september 2019