• Anonym (vill inte)

    Min man vill bara ha analsex!!

    Suck..
    Efter många år tjatande gick jag med på att prova analsex, grejen var att för mig gav det ingenting... 
    Men min man blev helt galen i det... Rynkar på näsan
    Så nu går han bara igång på att titta på min rumpa, Han vill typ bara ha sex där.
    det är så avtändande...
    Hur kan jag göra för att jag liksom ska släppa en sådan avsky mot honom?
    Jag vet inte vad jag ska göra, vill inte liksom ha en penis i arslet hela tiden... 
    Finns det något sätt att jag typ skulle kunna gilla det mer? 

  • Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!
  • Gameofthrones

    Känner du dig bara vänskap skilj dig. Eller reparera. Gå till terapeut. Han kanske vill krydda upp sexet. Ibland måste man bjuda på sig själv faktiskt. Så länge man känner varandra och är trygga tillsammans

  • Anonym (vill inte)
    Gameofthrones skrev 2019-09-02 18:55:07 följande:

    Känner du dig bara vänskap skilj dig. Eller reparera. Gå till terapeut. Han kanske vill krydda upp sexet. Ibland måste man bjuda på sig själv faktiskt. Så länge man känner varandra och är trygga tillsammans


    Krydda upp??? Jag försökte!! Jag köpte sexiga kläder: jag läste om nya ställningar. Jag köpte sexleksaker men ändå tänder han bara på mitt arsle... har försökt tillräckligt tycker jag/ han ger inte mig någonting sexuellt. Bett honom gå med på Många saker jag velat prova men han säger prompt nej. Så nä du har rätt. Dags och gå vidare och hoppas att man en dag träffar en som verkligen älskar en som man är.
  • Gameofthrones

    Ok, du har försökt, vet du vad jag tror att du mår dåligt av detta. Har du möjlighet och separera, Bo särbo ett tag? Kanske ta en paus från allt.

  • hannagräddnos
    Anonym (vill inte) skrev 2019-09-02 19:07:24 följande:

    Krydda upp??? Jag försökte!! Jag köpte sexiga kläder: jag läste om nya ställningar. Jag köpte sexleksaker men ändå tänder han bara på mitt arsle... har försökt tillräckligt tycker jag/ han ger inte mig någonting sexuellt. Bett honom gå med på Många saker jag velat prova men han säger prompt nej. Så nä du har rätt. Dags och gå vidare och hoppas att man en dag träffar en som verkligen älskar en som man är.


    Om det är så, så är det bara tack och hej, jag skulle gjort det om det var jag alla dagar i veckan, aldrig att jag skulle gå med på detta beteende, om han väljer o va så fruktansvärt narcisstisk ush blä säger ja bara boy bye!!

    DU är värd så mycket bättre hjärtat!!!
  • Anonym (Rövkåt tant)
    Anonym (vill inte) skrev 2019-09-02 09:50:23 följande:

    Då är det min man du ska ha för han vill också göra det minst en gång i veckan om han fick bestämma. visserligen bestämmer han ändå så mkt men jag säger bara nej iallafall och tar hans tjurigheter.


    Vad bestämmer han annat? Är han en dominant person el bara självisk?
  • Anonym (vill inte)
    Anonym (Rövkåt tant) skrev 2019-09-03 05:22:46 följande:
    Vad bestämmer han annat? Är han en dominant person el bara självisk?
    själviskt är han till 100% men även dominant till 30 %
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (vill inte) skrev 2019-09-03 05:50:58 följande:

    själviskt är han till 100% men även dominant till 30 %


    Bara lite nyfiken på vilket test du gjort på din man för att få fram så exakta siffror. Låter som ett användbart test som jag skulle vilja göra själv och även låta några av mina lekkamrater göra.
  • Smillefix

    TS du beskriver din man i rakt igenom negativa ordalag, jag har läst igenom hela tråden och kan inte se någonstans att du har sagt något positivt om honom. Det låter som om du är hjärtligt trött på honom.

    Finns det något som håller dig kvar hos honom? Är ni bra vänner och en fin relation i övrigt? Har ni barn och hus, är det praktiska och ekonomiska orsaker som får dig att tveka.. eller har du bestämt dig för att lämna honom?

  • molly50
    Anonym (vill inte) skrev 2019-09-02 15:04:25 följande:
    Tycker jag gjort mer än jag borde men inte ens det fungerar...
    Det har du absolut gjort. Och eftersom det inte verkar duga åt honom så kanske du ska fundera på om du ska stanna eller gå.
  • molly50
    Anonym (vill inte) skrev 2019-09-02 17:13:27 följande:
    Nej inte efter den här hemska helgen så är jag noll sugen på honom... 
    typ känns mer som vänner just nu.
    Har han fortsatt tjata under helgen?
Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!