• Lillajaglyderminegenlag

    När är man för gammal för att ha stringtrosor?

    Alltså, när blir det ofräscht? Eller spelar åldern ingen roll? Man kan ju inte neka till att plagget har en klart större sexuell laddning än vanliga trosor, av uppenbara skäl. Så frågan är kanske snarare när ska man sluta försöka vara sexig?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?
  • Anonym (Fisk)
    Anonym (Felicia) skrev 2023-04-06 12:44:04 följande:
    Då har du inte sett mig i string:)
    En fullständig random person med anonym nick. Ne det blir svårt.
  • Anonym (Fisk)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2023-04-06 13:07:07 följande:
    Låt folk göra som de själva väljer.

    Får jag bestämma över dig?
    Bestämma? Var har jag sagt att jag vill bestämma? Jag får ha åsikter. 

    Du får bestämma över mig lika mycket som jag bestämmer över andra, dvs inte alls. Men du får ha en åsikt om mitt yttrande, självklart. 

    Men eftersom jag inte vill se dessa kvinnors gängade rövar så undviker jag dessa ställen istället för att säga något. 
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Fisk) skrev 2023-04-06 13:43:18 följande:
    Bestämma? Var har jag sagt att jag vill bestämma? Jag får ha åsikter. 

    Du får bestämma över mig lika mycket som jag bestämmer över andra, dvs inte alls. Men du får ha en åsikt om mitt yttrande, självklart. 

    Men eftersom jag inte vill se dessa kvinnors gängade rövar så undviker jag dessa ställen istället för att säga något. 
    Så bra - då tror jag vi är i balans 
  • Anonym (trex)

    När man är för gammal för string? Det skulle väl vara när celluiterna börjar framträda.

  • Anonym (Lollo)
    Anonym (trex) skrev 2023-04-06 14:31:16 följande:

    När man är för gammal för string? Det skulle väl vara när celluiterna börjar framträda.


    Celluliter har inget med åldern att göra 😂 du vet att ett barn kan ha celluliter? 
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Lollo) skrev 2023-04-06 15:40:02 följande:
    Celluliter har inget med åldern att göra 😂 du vet att ett barn kan ha celluliter? 
    Bra poäng där Lollo, väntar nyfiket på svar på den 
  • Anonym (trex)
    Anonym (Lollo) skrev 2023-04-06 15:40:02 följande:
    Celluliter har inget med åldern att göra 😂 du vet att ett barn kan ha celluliter? 

    Anonym (Lollo) skrev 2023-04-06 15:40:02 följande:
    Celluliter har inget med åldern att göra 😂 du vet att ett barn kan ha celluliter? 

    Fast i normala fall har väl inte barn string? Det skulle ju bli ett jävla liv om det misstänker jag.


    Fast jag ska nu erkänna att jag har aldrig själv använt stringtrosor (eller om det finns nån manlig version av det?) Så min fråga blir om användandet av string handlar om att man tycker att det är bekvämt med en tygremsa mella skinkorna, eller om man inbillar sig att man är "sexig" i den?

  • Anonym (50-åriga damen)
    Anonym (trex) skrev 2023-04-06 16:30:49 följande:

    Anonym (Lollo) skrev 2023-04-06 15:40:02 följande:
    Celluliter har inget med åldern att göra 😂 du vet att ett barn kan ha celluliter? 

    Fast i normala fall har väl inte barn string? Det skulle ju bli ett jävla liv om det misstänker jag.


    Fast jag ska nu erkänna att jag har aldrig själv använt stringtrosor (eller om det finns nån manlig version av det?) Så min fråga blir om användandet av string handlar om att man tycker att det är bekvämt med en tygremsa mella skinkorna, eller om man inbillar sig att man är "sexig" i den?


    Det handlar först och främst om att de är bekväma och att de sitter bra, dessutom slipper man få veck i rumpan, som bonus tycker gubben det är sexigt.
  • Samsam111
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2023-04-06 16:35:50 följande:
    Det handlar först och främst om att de är bekväma och att de sitter bra, dessutom slipper man få veck i rumpan, som bonus tycker gubben det är sexigt.
    Ja vi är många som instämmer i att frugan blir sexigare i string:)
  • Anonym (String)
    Anonym (trex) skrev 2023-04-06 16:30:49 följande:

    Anonym (Lollo) skrev 2023-04-06 15:40:02 följande:
    Celluliter har inget med åldern att göra 😂 du vet att ett barn kan ha celluliter? 

    Fast i normala fall har väl inte barn string? Det skulle ju bli ett jävla liv om det misstänker jag.


    Fast jag ska nu erkänna att jag har aldrig själv använt stringtrosor (eller om det finns nån manlig version av det?) Så min fråga blir om användandet av string handlar om att man tycker att det är bekvämt med en tygremsa mella skinkorna, eller om man inbillar sig att man är "sexig" i den?


    Dt finns stringkalsonger. Det kanske skulle prova att ha string på dig för det är inte obekvämt 
Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?