• Lillajaglyderminegenlag

    När är man för gammal för att ha stringtrosor?

    Alltså, när blir det ofräscht? Eller spelar åldern ingen roll? Man kan ju inte neka till att plagget har en klart större sexuell laddning än vanliga trosor, av uppenbara skäl. Så frågan är kanske snarare när ska man sluta försöka vara sexig?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?
  • RuneBert
    Anonym (String) skrev 2023-04-06 16:51:34 följande:
    Dt finns stringkalsonger. Det kanske skulle prova att ha string på dig för det är inte obekvämt 
    Mer string till alla!
  • Anonym (2016)

    Det finns väldigt få rumpor som inte blir sexigare i en string!
    Och ålder har definitivt inget med saken att göra.

  • Anonym (trex)
    Anonym (String) skrev 2023-04-06 16:51:34 följande:
    Dt finns stringkalsonger. Det kanske skulle prova att ha string på dig för det är inte obekvämt 

    Ofan, du menar alltså att det faktum att jag tycker att det är obekvämt bara av att få mina boxershorts att hamna mellan skinkorna inte skulle kännas med string? Fan trot.. Det ska helt enkelt inte finnas något som känns mellan skinkorna. Och om du tycker att det är normalt så är det nåt fel på hjärnan hos dig ;)


    Ja, du förstår förstås att jag skämtar (man måste väl skriva en brasklapp till alla överkänsliga nuförtiden?) gillar du känna stringen vid anus så är det din privata ensak naturligtvis.

  • Anonym (trex)
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2023-04-06 16:35:50 följande:
    Det handlar först och främst om att de är bekväma och att de sitter bra, dessutom slipper man få veck i rumpan, som bonus tycker gubben det är sexigt.
    Om din MAN tycker att det är sexigt så trumfar det naturligtvis din eventuella bekvämlighet.
  • RuneBert
    Anonym (trex) skrev 2023-04-06 17:32:54 följande:

    Ofan, du menar alltså att det faktum att jag tycker att det är obekvämt bara av att få mina boxershorts att hamna mellan skinkorna inte skulle kännas med string? Fan trot.. Det ska helt enkelt inte finnas något som känns mellan skinkorna. Och om du tycker att det är normalt så är det nåt fel på hjärnan hos dig ;)


    Ja, du förstår förstås att jag skämtar (man måste väl skriva en brasklapp till alla överkänsliga nuförtiden?) gillar du känna stringen vid anus så är det din privata ensak naturligtvis.


    Vad är ditt problem?
  • Anonym (String)
    Anonym (trex) skrev 2023-04-06 17:32:54 följande:

    Ofan, du menar alltså att det faktum att jag tycker att det är obekvämt bara av att få mina boxershorts att hamna mellan skinkorna inte skulle kännas med string? Fan trot.. Det ska helt enkelt inte finnas något som känns mellan skinkorna. Och om du tycker att det är normalt så är det nåt fel på hjärnan hos dig ;)


    Ja, du förstår förstås att jag skämtar (man måste väl skriva en brasklapp till alla överkänsliga nuförtiden?) gillar du känna stringen vid anus så är det din privata ensak naturligtvis.


    Det är inget fel i huvudet på mig.
    Tygbiten som går mellan skinkorna är så tunn så man känner inte av den  
  • Anonym (Lollo)

    Anonym (trex)

    Nej såklart inte.. reagerade mer på att du skrev " När man är för gammal för string? Det skulle väl vara när celluiterna börjar framträda."

    Min poäng var att barn kan också ha celluliter och inte något om att de har string eller inte.

    Kan svara på din andra fråga - Jag personligen går mest bara i string då många plagg stör mig väldigt mycket vilket string inte gör. Jag känner inte ens av det, men jag köper inte heller tighta string utan de får sitta lite löst för att jag finner det mer bekvämt. Andra trosor däremot ska alltid åka upp på mig vilket är störande.

  • Anonym (Lollo)

    Och aldrig skulle jag sluta använda string pga ålder, låter helt knäppt.

  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Lollo) skrev 2023-04-06 17:56:06 följande:

    Och aldrig skulle jag sluta använda string pga ålder, låter helt knäppt.


    Eller hur Lollo, hela frågeställningen är absurd.

    Som att säga, "när är du för gammal för mat, dryck, promenader, solresor, tv-nyheterna...?"

    Aldrig - eller jo på din dödsdag...
  • Anonym (trex)
    Anonym (Lollo) skrev 2023-04-06 17:53:40 följande:

    Anonym (trex)

    Nej såklart inte.. reagerade mer på att du skrev " När man är för gammal för string? Det skulle väl vara när celluiterna börjar framträda."

    Min poäng var att barn kan också ha celluliter och inte något om att de har string eller inte.

    Kan svara på din andra fråga - Jag personligen går mest bara i string då många plagg stör mig väldigt mycket vilket string inte gör. Jag känner inte ens av det, men jag köper inte heller tighta string utan de får sitta lite löst för att jag finner det mer bekvämt. Andra trosor däremot ska alltid åka upp på mig vilket är störande.


    Du tycker alltså att det är obekvämt när icke-stringtrosor beter sig som stringtrosor och åker upp mellan skinkorna som stringtrosor?


    Alltså, du ska naturligtvis gå med string om du tycker att de är bekvämare, och naturligtvis om du vill attrahera män som tycker att string är sexiga och vill attrahera dem. Men jag förstår inte logiken.


    Angående frågestarten så svarade jag utifrån min synpunkt, jag uppfattade frågan nämligen som sådan att TS ville ha svar på frågan om "när är man för gammal för att ha string" Och då från ett utifrånperspektiv. Jag hade ett "utifrånperspektiv" Så vad är problemet med det?

Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?