• Lillajaglyderminegenlag

    När är man för gammal för att ha stringtrosor?

    Alltså, när blir det ofräscht? Eller spelar åldern ingen roll? Man kan ju inte neka till att plagget har en klart större sexuell laddning än vanliga trosor, av uppenbara skäl. Så frågan är kanske snarare när ska man sluta försöka vara sexig?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?
  • Anonym (Felicia)

    Nej såklart kommer vi aldrig sluta ha det pga ålder! vilken variant av string använder ni helst. Jag föredrar model tunnare. 

  • Anonym (Lollo)
    Anonym (Hanna­Sophia­)

    Eller hur! Så löjligt 😂 folk begränsar sina liv 
    helt i onödan...
  • Anonym (Lollo)

    Anonym (trex)

    En icke stringtrosa kan inte bete sig som string. Stringtrosor är tunnare, så även när andra trosor åker upp så känns de inte som string då de är tjockare medans string är tunnare. Därför stör icke string mig när de åker upp just för att de inte är lika tunna som string.

    Vilken logik är det du inte förstår? Att det finns kvinnor som tycker string är mer bekvämt?

    Nej då, inget problem.. tyckte bara att det var värt att berätta för dig att celluliter inte har något med åldern att göra.

  • Anonym (String)
    Anonym (Felicia) skrev 2023-04-06 18:26:38 följande:

    Nej såklart kommer vi aldrig sluta ha det pga ålder! vilken variant av string använder ni helst. Jag föredrar model tunnare. 


    CK string 
  • Anonym (trex)
    Anonym (Lollo) skrev 2023-04-06 19:20:15 följande:

    Anonym (trex)

    En icke stringtrosa kan inte bete sig som string. Stringtrosor är tunnare, så även när andra trosor åker upp så känns de inte som string då de är tjockare medans string är tunnare. Därför stör icke string mig när de åker upp just för att de inte är lika tunna som string.

    Vilken logik är det du inte förstår? Att det finns kvinnor som tycker string är mer bekvämt?

    Nej då, inget problem.. tyckte bara att det var värt att berätta för dig att celluliter inte har något med åldern att göra.


    Nej, celloluiter kanske inte har med någon ålder att göra, men det är irrelevant i sammanhanget eftersom TS ville ha synpunkter utifrån, och jag gav min syn. Vilket man bör förvänta sig när man frågar på ett forum. Annars skulle man väl inte fråga? Men du som inte ställt frågan kanske bara ville se positivt bekräftande svar och därför känner det värt att ägna så mycket tid att "tillrättavisa" mig? ;)
  • Anonym (Troskorv)

    Aldrig. Alla vanliga trosor korvar upp sig mellan skinkorna så man får dra ut en hel hel troskorv emellan åt 

  • Anonym (Lollo)

    Anonym (trex) 

    Du komplicerar det hela. Jag gav dig det svaret pga det du skrev om just celluliter, inget annat... 

  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (trex) skrev 2023-04-06 20:03:57 följande:
    Nej, celloluiter kanske inte har med någon ålder att göra, men det är irrelevant i sammanhanget eftersom TS ville ha synpunkter utifrån, och jag gav min syn. Vilket man bör förvänta sig när man frågar på ett forum. Annars skulle man väl inte fråga? Men du som inte ställt frågan kanske bara ville se positivt bekräftande svar och därför känner det värt att ägna så mycket tid att "tillrättavisa" mig? ;)
    Trex,

    Kom till saken istället för att lulla runt ämnet.

    Vad är det egentligen du vill förmedla/ uppnå?

    Uttryck det klart och koncist eller låt bli att skriva här fortsatt.
  • Samsam111
    Anonym (Stilikonen) skrev 2023-04-07 08:09:49 följande:

    Okej mellan 18-20 

    Sedan är det big no-no


    Skulle säga att det passar frugan alla timmar på dygnet!
Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?