• Anonym (:’()

    Hur ofta har ni som vart ihop längre än 10 år sex med varandra?

    Ja hur många ggr i veckan är det?

    1gång/vecka

    2ggr/vecka

    3/ggr?

    Vill gärna att de som vart ihop över 10 år svarar för jag vet att man har oftare sex de första åren när man är nykär.

  • Svar på tråden Hur ofta har ni som vart ihop längre än 10 år sex med varandra?
  • Pope Joan II

    Vi har sex/samlag fem, sex gånger per vecka. Oftast morgonsex. På sommaren gärna förmiddagsex på vår strand vid sommarstället, när det är varmt och skönt och vädret liksom smeker oss kåta kan vi få till det två gånger på en dag också, vinterhalvåret är vi lite latare. 

  • Linda2barnsmamma

    4 barn, ålder är 9år, 8 år, 1 1/2år och 4 månader.

    Vi är 29 o 30 år. Mannen jobbar heltid och jag är mammaledig.

    Har sex/liknande nästintill varje kväll. så ingen skillnad nu som innan barn.

  • Anonym (Sven-Erik)

    Jag och min hustru har samlag på lördagkvällar.
    En fin tradition som vi haft i många år.

  • Anonym (19 år)

    Vi har varit tillsammans i 19 år och är i 40 års åldern. Inga barn men jobbar. Har sex 4-5 gånger i veckan hade gärna haft mer men har en ryggskada som spökar ibland

  • Anonym (3 gge)

    Jag är 27, min kille 48, vi har varit ihop 10 år. 
    Han har två barn sen innan.
    Ungefär 3 ggr/vecka snittar vi på, vi skulle nog velat haft mer båda två men det är svårt att få till praktiskt med barn och hus och så reser han rätt mycket i jobbet. 

  • Anonym (Nej)

    Det var länge sedan sist. Har ingen statistik tillgänglig. Frun vill inte längre av någon anledning.

  • Anonym (Hi)
    Anonym (Sven-Erik) skrev 2019-10-10 08:55:05 följande:

    Jag och min hustru har samlag på lördagkvällar.

    En fin tradition som vi haft i många år.


    Fan vad gulligt!
  • Anonym (P46)

    Jisses, jag blir nästan mörkrädd när jag läser svaren... fast å andra sidan så tycker jag iofs att jag och min sambo har sex alltför sällan...

    nästan 18år tillsammans, ålder 45-50, tre barn i tonåren, heltidsarbeten, fritidsintressen. Ser jag tillbaka senaste två åren så kan vi nog inte använda "per vecka" som tidskriterie längre. Om jag är positiv så möjligen kan jag säga 1g/vecka, men jag tror inte det håller. Jag tror vi hamnar kring 2-3ggr per månad. Vilket är på tok för sällan i min bok. Vi har hamnat i det "förhatliga" att det kan passera en vecka utan sexuell aktivitet (närhet finns dock), vips så är man kring 10 dagar, och och så går det ytterligare en dag eller två, då är det lätt att det helt plötsligt gått 14 dagar sen sist.

    Min baseline skulle vara 1-2ggr/vecka, med en ambition kring 3-4ggr/vecka (för jag vet att vi aldrig skulle kunna hålla det över en längre period). Inte nödvändigtvis för att jag/hon/vi inte vill, utan för att andra saker prioriteras, kommer emellan...

    Vi har haft perioder (senaste fem åren) då vi fått till 3-4ggr/vecka, men det var länge sedan som sagt. Sex flera gånger per dag, jo, första två åren kanske...

  • Anonym (Sällan)
    Anonym (P46) skrev 2019-10-10 09:52:15 följande:

    Jisses, jag blir nästan mörkrädd när jag läser svaren... fast å andra sidan så tycker jag iofs att jag och min sambo har sex alltför sällan...

    nästan 18år tillsammans, ålder 45-50, tre barn i tonåren, heltidsarbeten, fritidsintressen. Ser jag tillbaka senaste två åren så kan vi nog inte använda "per vecka" som tidskriterie längre. Om jag är positiv så möjligen kan jag säga 1g/vecka, men jag tror inte det håller. Jag tror vi hamnar kring 2-3ggr per månad. Vilket är på tok för sällan i min bok. Vi har hamnat i det "förhatliga" att det kan passera en vecka utan sexuell aktivitet (närhet finns dock), vips så är man kring 10 dagar, och och så går det ytterligare en dag eller två, då är det lätt att det helt plötsligt gått 14 dagar sen sist.

    Min baseline skulle vara 1-2ggr/vecka, med en ambition kring 3-4ggr/vecka (för jag vet att vi aldrig skulle kunna hålla det över en längre period). Inte nödvändigtvis för att jag/hon/vi inte vill, utan för att andra saker prioriteras, kommer emellan...

    Vi har haft perioder (senaste fem åren) då vi fått till 3-4ggr/vecka, men det var länge sedan som sagt. Sex flera gånger per dag, jo, första två åren kanske...


    Ungefär samma läge som för oss. Vi har ännu (lite) mera sällan. 2-3 gånger per vecka skulle vara fantastiskt skönt, men något sådant har vi aldrig varit i närheten av. Men det är bara att gilla läget tänker jag.
  • Anonym (apa)
    Anonym (:?() skrev 2019-10-10 00:31:40 följande:
    Barn? Ålder på dem? heltidsjobb?
    4 barn hemma mellan 6 och 16. Vi jobbar 75% båda två.
Svar på tråden Hur ofta har ni som vart ihop längre än 10 år sex med varandra?