• qaswas122

    BF JULI 2020

    Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

  • Svar på tråden BF JULI 2020
  • BDN
    BDN skrev 2019-11-05 17:46:25 följande:

    Hej på er! Jag plussade idag. Bf 18/7. Hade missfall (MA) tidigare i somras och detta var första normala cykeln efter långvariga blödningar och knas. Hoppas såklart att detta ska gå vägen men är inte alls lika sprudlade som min första graviditet i våras. Ska läsa in mig på vad ni andra skrivit här! Grattis till er alla :)


    Oj hahaha inte alls meningen att det skulle bli arg gubbe!!
  • Flora86

    [quote=80012956][quote-nick]BDN skrev 2019-11-05 17:46:25 följande:[/quote-nick]Hej på er! Jag plussade idag. Bf 18/7. Hade missfall (MA) tidigare i somras och detta var första normala cykeln efter långvariga blödningar och knas. Hoppas såklart att detta ska gå vägen men är inte alls lika sprudlade som min första graviditet i våras. Ska läsa in mig på vad ni andra skrivit här! Grattis till er alla :)[/

    Grattis! Hade också ett MA innan denna graviditet. Fostret hade dött i v.6 men det upptäcktes i v.9 då jag började blöda lite smått.

    Hoppas båda våra stannar denna gång!

  • BDN
    Flora86 skrev 2019-11-05 17:55:55 följande:

    [quote=80012956][quote-nick]BDN skrev 2019-11-05 17:46:25 följande:[/quote-nick]Hej på er! Jag plussade idag. Bf 18/7. Hade missfall (MA) tidigare i somras och detta var första normala cykeln efter långvariga blödningar och knas. Hoppas såklart att detta ska gå vägen men är inte alls lika sprudlade som min första graviditet i våras. Ska läsa in mig på vad ni andra skrivit här! Grattis till er alla :)[/

    Grattis! Hade också ett MA innan denna graviditet. Fostret hade dött i v.6 men det upptäcktes i v.9 då jag började blöda lite smått.

    Hoppas båda våra stannar denna gång!


    Tråkigt att höra. Min avstannade någon gång i v. 7 men upptäcktes först v. 13 på KUB. Håller tummarna för oss båda denna gång! :)
  • Canary

    Hej alla! Jag tog bort mig från tråden för nån vecka sedan Pga svaga test och rädsla för missfall (har haft två i år). Men inget är bekräftat än, ett ytterligare test visade starkt plus nån dag efter att jag skrev i tråden och sen dess har jag inte testat då det gör mig så uppriven. Om jag fortfarande bara skulle få 1-2 veckor med digital tex, då jag bör vara i 5+4.

    Äter progesteron så jag är rädd att missfallet inte stöts ut... får massa fantasier.

    Tid för vul 21 nov (då jag är i 7+6) ska man stå ut fram till dess??

    Försöker tänka att jag inte är gravid men att vi ska göra gravtest hos doktorn om två veckor...

    Man blir helt galen...

    Hur ska jag stå ut??

  • rosali84

    Senaste grav (som slutade i MA) tog jag ett digitalt test i v 4+2 som då visade Gravid 1-2v. Idag är jag i v 4+0 och det digitala testet ser ut så här

  • Flora86
    Canary skrev 2019-11-05 21:47:15 följande:

    Hej alla! Jag tog bort mig från tråden för nån vecka sedan Pga svaga test och rädsla för missfall (har haft två i år). Men inget är bekräftat än, ett ytterligare test visade starkt plus nån dag efter att jag skrev i tråden och sen dess har jag inte testat då det gör mig så uppriven. Om jag fortfarande bara skulle få 1-2 veckor med digital tex, då jag bör vara i 5+4.

    Äter progesteron så jag är rädd att missfallet inte stöts ut... får massa fantasier.

    Tid för vul 21 nov (då jag är i 7+6) ska man stå ut fram till dess??

    Försöker tänka att jag inte är gravid men att vi ska göra gravtest hos doktorn om två veckor...

    Man blir helt galen...

    Hur ska jag stå ut??


    Hej! Tråkigt att höra om dina missfall. Har du blödit någonting alls sen du fick ditt plus?

    Väntar också på tidigt ul den 27e, har också haft ma tidigare och är orolig. Har du några symptom på graviditet?
  • Canary
    Flora86 skrev 2019-11-06 07:11:07 följande:

    Hej! Tråkigt att höra om dina missfall. Har du blödit någonting alls sen du fick ditt plus?

    Väntar också på tidigt ul den 27e, har också haft ma tidigare och är orolig. Har du några symptom på graviditet?


    Nej, ingen blödning. Tyckte att det kanske var någon droppe imorse men kan även vara progesterontabletten som irriterar. Vi får se.

    Har väl inte jättemycket symptom tycker jag, svagt illamående, lite större bröst, lite trött... även det kan vara progesteronet.

    Hur mår du?
  • ohhello

    Hej hej!

    Jag plussade i fredags, har BF 12/7. :)

    Har två barn sen tidigare som verkligen längtar efter ett syskon!

  • rosali84
    AnnaAgaton skrev 2019-10-30 19:49:02 följande:

    Hej alla ser att Facebook kommer på tal längs tråden så skriver ett inlägg igen :)

    Skicka vänförfrågan till Ann-Louise Persson Nybro bild på mig o sambon dottern som bakgrund.. så bjuder jag in er. Kan bara bjuda från vänlistan inte kommit på något annat sätt:/ men det funkar iaf:) välkomna alla som vill!!


    Har skickat vänförfråga till dig på FB. Vill gärna vara med i FB-gruppen :)
  • Anonym (J)
    rosali84 skrev 2019-11-06 07:08:51 följande:

    Senaste grav (som slutade i MA) tog jag ett digitalt test i v 4+2 som då visade Gravid 1-2v. Idag är jag i v 4+0 och det digitala testet ser ut så här


    Fick också 2-3 veckor på Digitalt igår (4+2). :)
Svar på tråden BF JULI 2020