• qaswas122

    BF JULI 2020

    Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

  • Svar på tråden BF JULI 2020
  • BDN
    avigmaria skrev 2019-11-07 15:43:39 följande:

    Nu är jag orolig att det är nåt fel... Clearblue veckoindikator visade 1-2 v imorse trots att jag borde vara i 4+2. Hade liiite bruna flytningar imorse och liiite rosa nu i em. Känns inte speciellt lovande, detta. Tog ett till test nu på en för att se om det blivit svagare, jag vet inte, vad tror ni? Det nedersta är från idag, det övre från i förrgår...


    Ja men om du är i vecka 5 så är det ju ca 2 veckor sedan befruktningen så det är väl inget konstigt om det står 2 veckor?
  • qaswas122

    Gjorde vul idag! Ska egentligen vara i v 6+0 idag, men blev flyttad till 5+0 vilket känns konstigt, då jag isåfall bör ha plussat endast 7 dagar efter äl..? Men iofs är det ju många som blir bakåtflyttade tidigt, och sedan framflyttade lite senare i graviditeten! Kunde se "fostersäcken" (vet inte vad man kallar det såhär tidigt?) och kunde ana fostret, men det var för tidigt för att se tydligt. Hcg test från förra veckan har också visat bra stegring. Så kul! Hjärta

  • Flora86
    avigmaria skrev 2019-11-07 15:43:39 följande:

    Nu är jag orolig att det är nåt fel... Clearblue veckoindikator visade 1-2 v imorse trots att jag borde vara i 4+2. Hade liiite bruna flytningar imorse och liiite rosa nu i em. Känns inte speciellt lovande, detta. Tog ett till test nu på en för att se om det blivit svagare, jag vet inte, vad tror ni? Det nedersta är från idag, det övre från i förrgår...


    Jag tycker det till höger ser starkare ut!
  • Flora86
    Canary skrev 2019-11-06 07:39:41 följande:

    Nej, ingen blödning. Tyckte att det kanske var någon droppe imorse men kan även vara progesterontabletten som irriterar. Vi får se.

    Har väl inte jättemycket symptom tycker jag, svagt illamående, lite större bröst, lite trött... även det kan vara progesteronet.

    Hur mår du?


    Hur går det för dig?

    Jag mår bra men väldigt illamående på mornarna samt extremt ont i brösten och en del molvärk.
  • EliMil

    Hej.

    Jag har också bf i juli, den 8e. Denna graviditet är så efterlängtad, har försökt sen augusti 2018 men velat ha en trea sedan sonen föddes i augusti 2015.

    Jag är 28, sambon snart 35 och vi har som sagt två barn innan.

    De symtom jag känner är trötthet och uppsvälldhet. Annars känner jag inget vilket både är skönt och skrämmande. Med sonen mådde jag illa redan innan jag plussade och i flera veckor.

    Vad härligt med så många som plussat och kommer få sina mirakel i juli :D

  • Canary
    Flora86 skrev 2019-11-07 17:37:21 följande:

    Hur går det för dig?

    Jag mår bra men väldigt illamående på mornarna samt extremt ont i brösten och en del molvärk.


    Jag har nu börjat blöda, men försöker hålla modet uppe.

    Tack för omtanken.
  • Anonym (J)
    Canary skrev 2019-11-08 07:17:50 följande:

    Jag har nu börjat blöda, men försöker hålla modet uppe.

    Tack för omtanken.


    Rött? Jag har blött ljusbrunt nån gång per dag sen BIM.. Men mina test blir starkare så jag försöker att inte oroa mig..
  • Lady K

    Alltså jisses vilket illamående som kommit denna vecka för mig. Är helt i chock, tänk att graviditeter kan vara så olika! Mådde i princip inget illa alls med sonen och nu går all vaken tid åt till att fokusera bort kväljningar. Försöker tänka att det väl ändå är positivt att jag mår illa, det tyder ju på högt hcg iaf. I v 5+5 idag. Hur mår ni andra?

Svar på tråden BF JULI 2020