• qaswas122

    BF JULI 2020

    Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

  • Svar på tråden BF JULI 2020
  • Niietch89

    Jag mår fruktansvärt illa till och från.. dock får jag numer behålla maten men de kan kännas som en kräka är påväg ibland...

  • BeckaBecka
    Lady K skrev 2019-11-08 20:22:52 följande:

    Alltså jisses vilket illamående som kommit denna vecka för mig. Är helt i chock, tänk att graviditeter kan vara så olika! Mådde i princip inget illa alls med sonen och nu går all vaken tid åt till att fokusera bort kväljningar. Försöker tänka att det väl ändå är positivt att jag mår illa, det tyder ju på högt hcg iaf. I v 5+5 idag. Hur mår ni andra?


    Jag har bara molande värk inget illamående, vilket gör mig orolig. Eftersom jag tog det där clearblue veckoindikator som visade 2-3 veckor och enligt min app skulle vara 5+4. Så har fortfarande panik över det!? :(
  • Anonym (J)
    Lady K skrev 2019-11-08 20:22:52 följande:

    Alltså jisses vilket illamående som kommit denna vecka för mig. Är helt i chock, tänk att graviditeter kan vara så olika! Mådde i princip inget illa alls med sonen och nu går all vaken tid åt till att fokusera bort kväljningar. Försöker tänka att det väl ändå är positivt att jag mår illa, det tyder ju på högt hcg iaf. I v 5+5 idag. Hur mår ni andra?


    Mår rätt bra men jag mår illa på morgonen och då och då under dagen. Inte så att jag kräkts, men mer illamående än med dottern. Lite ömma bröst men de har däremot blivit dubbelt så stora.. Mja, hungrig och trött hela tiden typ. Kan bli rätt sur rätt snabbt också, hehe. 4+5 här. :)
  • Canary
    Anonym (J) skrev 2019-11-08 09:19:01 följande:

    Rött? Jag har blött ljusbrunt nån gång per dag sen BIM.. Men mina test blir starkare så jag försöker att inte oroa mig..


    Vul igår visade graviditet som avstannat sedan 4+1, skulle varit 6+0. Så väntar bara på själva missfallet.

    Alltså jag kan helt enkelt inte skapa ett foster som får hjärtslag.

    Det känns helt kört. Fruktansvärt.

    Tre missfall i år och har aldrig kommit till en viabel vecka 6...
  • BeckaBecka
    Canary skrev 2019-11-09 03:21:38 följande:

    Vul igår visade graviditet som avstannat sedan 4+1, skulle varit 6+0. Så väntar bara på själva missfallet.

    Alltså jag kan helt enkelt inte skapa ett foster som får hjärtslag.

    Det känns helt kört. Fruktansvärt.

    Tre missfall i år och har aldrig kommit till en viabel vecka 6...


    Beklagar verkligen, så fruktansvärt sorgligt :( jag ska ju till barnmorska på onsdag och ställer mig in på det värsta. Inte vågat ta clearblue veckoindikator igen efter den visade 2-3 veckor.
  • Flora86
    Canary skrev 2019-11-09 03:21:38 följande:

    Vul igår visade graviditet som avstannat sedan 4+1, skulle varit 6+0. Så väntar bara på själva missfallet.

    Alltså jag kan helt enkelt inte skapa ett foster som får hjärtslag.

    Det känns helt kört. Fruktansvärt.

    Tre missfall i år och har aldrig kommit till en viabel vecka 6...


    Beklagar verkligen!

    Efter tre missfall brukar man få göra en check och ta prover på både mamma och pappa. Kolla upp hur det ser ut där du bor. Håller tummarna för er <3
  • Anonym (J)
    Canary skrev 2019-11-09 03:21:38 följande:

    Vul igår visade graviditet som avstannat sedan 4+1, skulle varit 6+0. Så väntar bara på själva missfallet.

    Alltså jag kan helt enkelt inte skapa ett foster som får hjärtslag.

    Det känns helt kört. Fruktansvärt.

    Tre missfall i år och har aldrig kommit till en viabel vecka 6...


    Jag beklagar! :(
  • FruKnäpposaurus

    Jag hoppar gärna in här, gravid 4+0 enligt NC, vi lyckades med hjälp av NC på andra försöket, första barnet och just nu är det oroligt i min själ hur det ska gå de kommande veckorna.

  • Anonym (J)


    Idag är teststrecket tjockare och starkare än kontrollstrecket. Det är 4 dagar innan det blev så med testen när jag var gravid med dottern. :) Jag tror jag kan sluta testa nu!? På måndag blir det MVC också! :)
  • Anonym (J)

    Lite dålig bild kanske, men i verkligen är det lite tydligare skillnad. :D

Svar på tråden BF JULI 2020