• Pepsin

    BIM JUNI 2022

    Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..


    BIM-lista
    3/6 Pepsin

  • Svar på tråden BIM JUNI 2022
  • Rosen3
    Misken skrev 2022-06-25 18:00:59 följande:
    Åååh grattis grattis!! Vilken härlig midsommaröverraskning ? 
    Verkligen! Trodde de inte samtidigt som jag hade det lite på känns. Har mått lite smått illamående senaste dagarna :)
  • Rosen3
    Misken skrev 2022-06-25 18:00:59 följande:
    Åååh grattis grattis!! Vilken härlig midsommaröverraskning ? 
    Tack föresten :) Nu gäller det bara att ta det som de kommer och njuta ändå. Efter MA i april så är man ju sjukt orolig att det ska hända igen :)
  • Klara1997

    Rosen3
    stort grattis va kul! Lycka till nu!! 
    min bim är imorgon
    Men jag testade negativt i onsdags, så tror det är kört denna månad 
    men jag är så glad för din skull, jobbigt med missfall..usch 

  • Rosen3
    Klara1997 skrev 2022-06-25 20:26:06 följande:

    Rosen3
    stort grattis va kul! Lycka till nu!! 
    min bim är imorgon
    Men jag testade negativt i onsdags, så tror det är kört denna månad 
    men jag är så glad för din skull, jobbigt med missfall..usch 


    Tack så mycket! Håller tummarna för dig med! Annars nya tag nästa månad :):)
  • Klara1997
    Rosen3 skrev 2022-06-25 20:55:23 följande:
    Tack så mycket! Håller tummarna för dig med! Annars nya tag nästa månad :):)
    Tack!
    har bim inte kommit på tisdag så tar jag ett test då
    fick glad gubbe på ägglossningstest för söndagen för 14 dagar sedan så ägget kan ju släppt på måndagen 
    hoppet lever än haha :/  men ja vi får se 
  • Polly91

    Hej!

    Fick en liten blödning idag. Tror ca 6-8 dagar efter ägglossning så kanske kan vara en nidblödning? Jag är på BIM - 4. Vet att jag har kort tid mellan ägglossning och mens då jag plussade på ÄL 10 förra gången med min dotter.

  • Klara1997
    Polly91 skrev 2022-06-26 10:34:36 följande:

    Hej!

    Fick en liten blödning idag. Tror ca 6-8 dagar efter ägglossning så kanske kan vara en nidblödning? Jag är på BIM - 4. Vet att jag har kort tid mellan ägglossning och mens då jag plussade på ÄL 10 förra gången med min dotter.


    Det kan det vara, jag har haft det två gånger på dag 7 efter ägglossning 
  • Polly91
    Klara1997 skrev 2022-06-26 10:55:38 följande:
    Det kan det vara, jag har haft det två gånger på dag 7 efter ägglossning 

    När efter eventuell nidblödning kan man testa?  När har du testar efter det? ??


     

  • Misken

    Ska ta ett test imorgon och är så nervös! Testade senast på bim-6 och då tyckte jag mig se världens svagaste streck eller så var det önsketänkande. Imorgon är det bim -2 så borde ju visa positivt om jag då är gravid. Men är såå nervös att alla symptom är mina påhitt och jag bara hoppas för mycket, har kännt mig så gravid men nu plötsligt har jag börjat tvekat när jag tycker symptomen avtagit. Minns int att jag varit lika nervös med tidigare test. Håll tummarna för mig imorgon! Ska testa med onestep och rfsu och om de visar ens ett svagt streck så går jag och köper ett digitalt :) 

Svar på tråden BIM JUNI 2022