• Anonym (kia)

    Har du slickat din man i röven någon gång?

    är nyfiken på hur vanligt detta är.

  • Svar på tråden Har du slickat din man i röven någon gång?
  • Anonym (LillaS)

    >jimmys bejb

    För man tycker om det! Och tycker man inte om så låter man bli.

    Busenkelt!

  • flitiga Liza

    Uäääääääääääääk... nej tack!

    Räcker med att ha tvättat läs skrubbat bort fartränder i kalsongen...

  • Anonym (chichi)

    Jajamänsan! Men det var ett tag sen. Tycker det e lite nasty.

  • Liten Stjärna
    Anonym (LillaS) skrev 2007-03-21 20:50:24 följande:
    >jimmys bejbFör man tycker om det! Och tycker man inte om så låter man bli.Busenkelt!
    förklara för mig vart njutningen ligger i att slicka på ett bajshål
  • Anonym (nää)

    Av alla ställen på kroppen man kan tänkas slicka på, så är väl bajshålet det absolut minst tilltalande...

  • Anonym (LillaS)

    >jimmys bejb

    Njutningen ligger i att min man tycker det är skönt. Och om jag kan ge honom njutning så, då tycker jag om att göra det för honom.
    Jag tycker också det är skönt att bli slickad i rumpan av honom, vi är båda två vuxna och ingen tar skada av det.

    Sen att det finns andra som inte gillar sånt är helt ok med mig.

  • Liten Stjärna
    Anonym (LillaS) skrev 2007-03-21 22:38:26 följande:
    >jimmys bejbNjutningen ligger i att min man tycker det är skönt. Och om jag kan ge honom njutning så, då tycker jag om att göra det för honom.Jag tycker också det är skönt att bli slickad i rumpan av honom, vi är båda två vuxna och ingen tar skada av det. Sen att det finns andra som inte gillar sånt är helt ok med mig.
    ok-..så det gäller vad som helst då? Om din man tycker det e skönt å bli smekt på pungen med hjälp av en död groda..skulle du göra det då?

    finns det inga gränser?
  • Anonym (ljugex)

    Ett gammalt ex från gymnasietiden ljög för sina polare om att skulle slickat honom i rumpan med GLADPACK emellan i hans drömmar kankse så mitt svar är NEJ o min nuvarande (ärliga ) sambo har så mycket hår därbak så neej tanken har faktiskt aldrig slagit mej...

  • Anonym

    min bästa kompis är läkare och jag vet hur mkt bakterier det finns där.. Usch!! Smeka räcker väl om man gillar det. Fy fan, skulle aldrig göra det och inte låta någon göra det!!!

    Annars är jag öppen för det mesta

Svar på tråden Har du slickat din man i röven någon gång?