• Time2

    Pappa i sthlm

    Någon pappaledig som vill gå ut på en fika eller annat så barnen kan leka tillsammans?

    Jag har en dotter på 10 månader som behöver lite socialt umgänge, och hennes pappa likaså!

  • Svar på tråden Pappa i sthlm
  • Time2

    Hej allihoppa.
    Vad sägs om att hitta på något i morgon tis 17/7.
    Jag ska nämligen i väg sen, vi ska till båstad.

    Vad kan vi göra på tisdag?
    Om det är så här fin väder tycker inte jag att man ska vara inne.
    Så kanske mötas i Rålis?

    Någon annan som har något förslag?

  • rudd

    attans! missade ditt inlägg!! hade vart perfekt att träffas idag.....jaja, vi får styra upp det någon annan dag!

  • Tvillingfarsa

    Ja en pappaträff nån dag vore skoj. Nu är jag visserligen inte pappaledig men jag skulle gärna ta med mig töserna in till innerstan nån dag om det vill till sig.

  • Tvillingpappan

    Får mina killar nästa vecka igen och jag är med, skall og kolla här lite mer, missade rålis......

  • Zebbes pappa

    Missa oxå Rålis, får oxå titta oftare.

  • d a

    Jag och 14 månaders dottern upptäckte lekparken/öppna förskolan i vasaparken för någon vecka sedan. Den är värd en utflykt.

  • suntrip

    hur är lekparken i vasaparken. har bara lekt där som liten
    har dom kvar lastbilen.

  • d a
    suntrip skrev 2007-07-22 14:14:15 följande:
    hur är lekparken i vasaparken. har bara lekt där som liten har dom kvar lastbilen.
    Den lastbil som står där är säkerligen från din tid.

    Annars är det nytt och fint. Klättervägg, kul kulle med studsmattor och klätterställningar med mjukt underlag, gungor och en sandlåda. Karusell, båt, stor gunga, stenar och stubbar och massor av annat kul för barnen att upptäcka.
  • suntrip

    låter som en trevlig lekparp ska nog åka dit med min dotter

Svar på tråden Pappa i sthlm