• Aamamman

    Västerås/Hallstahammar trakten som beräknar till hösten?

    Jo, jag! I Oktober... Alldeles jättefärsk är den. Bor i Västerås.

  • Aamamman

    Spännande spännande! Det ska bli roligt att höra hur det är! Jag fick också missfall förra gången jag var gravid. Jag tror jag blev gravid ungefär samma tid som nu, men fick inte missfall förrän i vecka 12. Är lite nojig nu också.

    Bor du i V-ås?

  • Aamamman

    Jättedumt! Vi kan ju knappast vara de enda...

    Kroppen är en konstig grej ibland. Vi hoppas att det går finfint den här gången.

  • Aamamman

    Jag läste i någon annan tråd att just beräkningen av hur "gammal" graviditeten är är ytterst osäker tidigt i graviditeten och speciellt i VUL... Så du kanske får ett annat besked nästa gång. Men det var ju i alla fall något!

    Jag har bestämt mig för att inte försöka få något tidigt UL. Jag ska försöka slappna av och tro att det går bra.

  • Aamamman

    lilla piraja: Vi håller tummarna!

    Själv har jag tillbringat halva dagen på akuten. Jag har haft så fruktansvärt ont i ryggen idag. Till slut var jag helt nojig och trodde på utomkvedshavandeskap... Men nej. Inte det. Ryggen är bara helt galet ond...

  • Aamamman

    Jo, jag fick göra ett VUL och precis som för dig sa hon att jag nog var i vecka 5. Hinnsäcken var bara 4 mm.

    Ja! Det är jättejobbigt att ha ont i ryggen. Ska till BM imorgon och ska be henne om både akupunktur och stödbälte.

  • Aamamman

    Usch! Det är det jag kan säga. Jag knallar omkring med mina seaband och mår illa mest hela tiden.. Blä!

    Funderar på att be om Lergigan Comp...

  • Aamamman

    Jag har lagt mig före nio flera kvällar i rad... Att jag är vaken så här sent är väl ett rekord.

    Jag mår också illa vare sig jag äter eller ej. Jag är som aldrig sugen på något.

    Knäckebröd kanske är en jättebra idé! Då får man ju i sig fibrer också.

    tvontheradio: Skoj med ett till VUL, det är ju så skoj att få se att det är någon där inne.

    nett75: Jag är faktiskt glad att jag inte är hemma om dagarna. Jag tvingas rycka upp mig och det funkar rätt bra. Men hu vad trött jag är när jag kommit hem.

  • Aamamman

    Är det någon fler än jag som mår förbannat illa? Jag spyr fortfarande inte, men illamåendet gör mig galen! Funderar på att prova Postafen... Någon som har erfarenheter?

  • Aamamman

    Idag har jag börjat med Lergigan Comp. De senaste dagarna har varit överjävliga. Jag hoppas verkligen att den här medicinen ska hjälpa.

Svar på tråden Västerås/Hallstahammar trakten som beräknar till hösten?