• Anonym (Fantasia)

    Är jag den enda tjejen som gillar porr?

    Jag läste inlägg från en tjej som ogillade att hennes kille tittade på porr. Kan på sätt och vis förstå att man känner sig ledsen/besviken om ens sambo/kille tittar på Porr efter att man gått och lagt sig men samtidigt är det väl ändå ok? Det skulle väl vara skummare om han gjorde det medans hon satt vid köksbordet, eller?
    Nu till min egentliga fråga:
    Är jag ensam tjej om att tycka om att se på Porr? Det känns ibland så, skulle man fråga väninnorna så skulle de bara säga nå´n klyscha om att det är förnedrande och att de minsann inte behöver sånt för att bli upphetsade.
    Men jag BEHÖVER INTE det för att bli upphetsad, men jag kan tycka att det är väldigt trevligt att titta på tillsammans med min kille. Som att titta på ett annat par fast ändå inte. Vi båda ser ju killar & tjejer, och en del av killarna ser ju riktigt bra ut och har stora don osv Inte får min kille för sig att han inte duger, inte jag heller. Det är fiction, ren "underhållning" kan man säga.

    Jag sitter och porr-surfar jag också ibland, inte när min kille är hemma för det känns på sätt och vis tabu detsamma gäller honom. Men jag missunnar inte honom att göra det, tycker det är sunt att han håller sig alert & ajour och blir upphetsad av att "se på". Jag tycker det är tämligen harmlöst, men så itar jag på honom. Jag tror inte han skulle göra något för att såra mig.
    Att messa, sms:a eller maila är dock absolut NO men titta är ok, helt ok!

    Finns här fler som jag eller är jag den enda porr-surfande FL-medlemmen...?

  • Svar på tråden Är jag den enda tjejen som gillar porr?
  • Mandarina1

    Nej du är inte ensam Fantasia.
    Men jag tycker den professionella industriporren är tämligen ointressant.
    Det jag tycker om är de mer eller mindre amatörmässiga filmerna. Där de som medverkar ger ett något så när "vanligt" intryck. Något man kan relatera till. Sedan tycker jag också det är viktigt att man kan se att det finns en glädje och en njutning i deras ansikten., inte bara i deras könsorgan.

  • Anonym (Mår dåligt av porr)

    Jag har absolut tänt på det men har slutat kolla när jag är ensam hemma pga jag blir deprimerad av det! Jag läste någon teori om att hjärnan svarar på porr som på en drog och droger får man ju först kick, sen baksmälla av. Och då spelar det ingen roll vilken genre jag sett eller att vissa är mer kvinnoförnedrande än andra, jag blir bara deppig efteråt. Känner mig inte mindervärdig mot tjejerna heller, ser bättre ut än dom flesta av dom själv så får inga komplex av det, bara en tomhet och dyster slöja som lägger sig över allt.

    Har ett aktivt sexliv med min kille förresten, mycket varierande och han testar gärna nytt osv.

  • TomAnd

    Amatörporr med riktig njutning och franska filmer med lite handling o snygga skådisar går hem hos min fru...de kan vi se på tillsammans ;)

  • Anonym (realist)

    Ja, du lär vara en av extremt få kvinnor
    som gillar sex överhuvudtaget i detta land.

    Kvinnor kan ju inte ens skilja mellan sex o kärlek
    även på sexdating annonser så söker dem kärlek istället för sex
    du vet dem där 2 kvinnorna på 100 000 tals män.....

  • misil

    Studier där kvinnor fått svara anonymt som gjorts i en del västländer visar att en majoritet av kvinnorna tittar på porr.

  • Anonym (P)

    Jag är en 28 årig kvinna som kollar på porr dagligen. Jag skulle själv säga att jag är översexuell och måste bara det trots att jag har en partner. Inget konstigt med det tycker jag :) vet att han också kollar på porr, är fine med det så länge han prioriterar att ligga med mig.

  • Anonym (47yo-tuppruskare)

    Vet med säkerhet att tonårstjejer är rätt duktiga på att porrsurfa, har en dotter som som brukar rapportera vad hennes äldre kompisar gör. Men som det verkar så försvinner denna nyfikenhet med åren, eller?

  • Anonym (Yaoi)

    Själv föredrar jag sex-manga/yaoi.speciellt sex scener mellan 2 killar som anser sig själva är straighta. Har dock bara läst, kollar inte så mycket på hentai de snackar/låter för mycket i filmerna. är dessutom får lat för att hitta sånt jag gillar, det tar för lång tid att hitta samt radera historiken xD vill ju inte att min man ska kunna spåra mitt onanerande lol. Dessutom brukar mina fantasier vara bättre. Önskar att det inte var så svårt att hitta killar i min smak i porrfilmerna, de flesta har rätt fula ansikten/för mycket muskler/för kort hår...

  • Pussan
    Anonym (Yaoi) skrev 2017-01-13 00:00:44 följande:

    Själv föredrar jag sex-manga/yaoi.speciellt sex scener mellan 2 killar som anser sig själva är straighta. Har dock bara läst, kollar inte så mycket på hentai de snackar/låter för mycket i filmerna. är dessutom får lat för att hitta sånt jag gillar, det tar för lång tid att hitta samt radera historiken xD vill ju inte att min man ska kunna spåra mitt onanerande lol. Dessutom brukar mina fantasier vara bättre. Önskar att det inte var så svårt att hitta killar i min smak i porrfilmerna, de flesta har rätt fula ansikten/för mycket muskler/för kort hår...


    Men du kan väl använda inkognitofönster eller privat surfning så syns det inte i historiken. Om din man nu har något emot att du kollar porr, har han det?
  • Anonym (Yaoi)
    Pussan skrev 2017-01-13 22:06:39 följande:

    Men du kan väl använda inkognitofönster eller privat surfning så syns det inte i historiken. Om din man nu har något emot att du kollar porr, har han det?


    Det förstås...men ids ändå inte. Det tror jag inte men får mig är det något privat som jag inte vill att han har koll på.
Svar på tråden Är jag den enda tjejen som gillar porr?