Inlägg från: Coccolina |Visa alla inlägg
  • Coccolina
    Docendo díscimus skrev 2008-10-30 15:45:17 följande:
    Det var ju dax för en ny tråd så...
    Satt och tänkte på samma sak förut idag Men har så fullt upp med mitt pluggande att jag glömde av det...

    Hatar marketing....
    Life's a bitch get used to it!!!
  • Coccolina
    Kaxmaja skrev 2008-10-31 08:58:09 följande:
    Happy halloweenSamuel har just nu ingen som helst sammarbetsvilja till att vara med på kort. Men men ni får hålla till godo med dessa 
    Guuuuuuuuuuuuuuud så söt!!!!!


    Själv har jag varit hos älsklingen hela helgen (Ovanligt ) Mysigt!!
    Life's a bitch get used to it!!!
  • Coccolina

    Hej tjejer Har haft lång helg hos min älskling fast varit utan internet hela tiden
    Längtar som en galning efter jul nu!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


    Life's a bitch get used to it!!!
  • Coccolina
    Guldrosen skrev 2008-11-10 21:22:02 följande:
    Igår invigde min dotter muffinsplåtarna. Hon bakade choklad och hallon muffins till far på farsdag. De blev jättemumsiga. Sonen bakade chokladbollar till far. Så här mumsades på bakverk som bara den igår. Idag har jag varit och tränat på Power Platen igen.
    Gott Jag hjälpte bonusen att fira sin pappa i torsdags (hon var hos sin mamma i helgen) Hon fick handla en present och ett kort sen så lagade jag på hennes önskan hennes och pappans favvo rätt (lax)
    Roligt att handla present... hon är smart tjejen och försökte få köpa något som hon ville ha med ursäkt att pappa nog skulle bli glad Sen försökte hon med slips och han har ALDRIG slips (inte ens skjorta eller kavaj) han är jeans och t-shirt typen tillslut blev det en gosedjurshund som han kunde krama när hon inte är där om han saknar henne
    Life's a bitch get used to it!!!
  • Coccolina
    Docendo díscimus skrev 2008-11-10 21:33:15 följande:
    vad är lämliga sysslo9r för en 6,5 och 4,5 åring?
    Hmm att göra hemma i huset eller för att roa sig??
    Life's a bitch get used to it!!!
  • Coccolina
    Guldrosen skrev 2008-11-11 22:29:17 följande:
    De är smarta de små liven... köpa något till far som man själv kan ha nytta av. Hur går det med studierna?
    Fick tillbacks min andra tenta idag... Omtenta den 21 nov min tredje tenta på fredag... suck... men med dyslexi och kalcolexi är det inte lätt... Gör mitt bästa och kämpar på!!

    Ja visst är de smarta de små Hon kan komma på så otroliga saker ibland...
    Life's a bitch get used to it!!!
  • Coccolina

    Julen närmar sig med storm steg!!
    Hur går det för er med julklapps inköp osv??
    Själv har jag panik vet inte vad jag skall köpa till någon!!


    Life's a bitch get used to it!!!
  • Coccolina
    Kaxmaja skrev 2008-11-23 21:24:08 följande:
    Har inte køpt någonting. Har du røstat på mig?
    Haha ja då

    Hmm sitter och tittart på sanningens ögonblick nu... sjukt program... men bara måååååste titta
    Life's a bitch get used to it!!!
Svar på tråden fd tråddödare snackar vidare