• Anonym

    Tänder du på tjocka/mulliga kvinnor?

    Nej,sexuellt tänder jag inte på stora kvinnor.För mig handlar det om personen ifråga med stor sannorlikhet inte lever ett hälsosamt liv och det är inte upphetsande.
    Men min sambo har några kilos övervikt efter barnen och tycker inte hon är lika sexig längre men älskar henne såklart

  • Anonym

    Föredrar smala tjejer men äcklas inte av tjocka.Variation förnöjer heter det väl?

  • Anonym

    Jag är en mullig tjej på stolta 100 kg och har aldrig haft problem med killar.Har alltid minst 4-5 st som är intresserade av mig och vill ha en bit av mig
    Män som inte klarar av en riktig kvinna får nöja sig med en benget

  • Anonym

    småmulligt är gulligt men inte att vara tjock.Det är för mig två skilda ting.

  • Anonym

    Kan tända både på riktigt smala och på mulliga,över 100 funkar dock inte för mig.
    Men röstade på ja.

  • Anonym

    Jadå det finns många vackra stora kvinnor men jag tänder på smala kvinnor också.

  • Anonym

    Alla tjocka kvinnors dröm - att vi tänder på dom, men vi vågar inte tala om det... Dream on...

  • Anonym

    Att man blir påsatt trots sin fetma säger väl ingenting direkt, det är ju ungefär samma sak som när män tänder på barn eller underlägsna kvinnor som inte kan ta hand om sig själva, för att det ger dem makt, inte för att det på något minsta vis är snyggt. Dessutom finns det många män som inser att de inte direkt får chans på de "normala" med vackra former, men det är dem de tänker på när kuken är där inne i fläskberget.

  • Anonym
    LindaJohansson81 skrev 2009-03-04 13:04:36 följande:
    Och alla känner som dig? Det FINNS män som ENBART föredrar kraftiga kvinnor. Sedan tycker jag att det du skriver visar mer på HUR DU är. Och det tycker jag visar på både en omognad och brist på förståelse för hur andra resonerar. Jag är fet, men har aldrig haft problem med killar/män.
    Fast jag skrev ju klart och tydligt en vanlig anledning till att det inte är svårt för kvinnor med fetma att bli påsatta. Att man är påsättningsbar betyder knappast att man är attraktiv.
  • Anonym

    Nej,det gör jag inte.Fick hem en rejält överviktig tjej på fyllan än gång och när jag vaknade så mådde jag nästan illa,att jag har varit där och kännt.Men hon var trevlig och pratar faktiskt i telefon då och då men sex igen vill jag aldrig vara med om.Smala tjejer är enligt mig mycket sexigare.

  • Anonym

    Givetvis finns det de som tänder på mulliga/tjocka tjejer men tror att de flesta föredrar en smal tjej.

  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2009-03-06 00:22:02 följande:
    Måste bara ha en åsikt här... Nu tillhör jag ju visserligen den feta skaran och de är väl till min nackdel just nu då i detta inlägg... Men det finns gott om män som verkligen föredrar tjocka/mulliga kvinnor. Då pratar jag inte om fula män som själva är tjocka utan riktigt snygga män, med vältränade fina kroppar som lätt hade kunnat få den där "perfekta" kvinnan om de hade velat... Alltså man kan inte gilla alla typer av människor, så är det ju bara. Men med ditt resonemang så innebär det att alla kvinnor som har en modell tjockare man alltså tänker på slimmade, vältränade killar när de knullar med sina män?? Jag är ledsen, men jag tänker nästan inte alls när jag knullar, jag knullar och är helt inne i det och i min hjärna så knullar jag ju med samma man som jag knullar med IRL. Är det konstigt menar du? Det är inte bra att generalisera för mkt för man tappar ofta perspektivet, så jag lägger ner här.
    Nej, jag menar att de som VERKLIGEN tänder på osunda kvinnor har en förkärlek för de svagare på samma sätt som vissa tänder på barn eller undergivna och svaga. Vissa kanske tänder av rent självplågeri där de vill bli dominera eller bli dominerade, etc.
  • Anonym
    Anna Paulita skrev 2009-03-06 09:22:28 följande:
    Men måste man analysera varför en person tänder på en annan person? Måste det verkligen finnas massa orsaker till vad man har för preferenser? Min man har älskat mig och tänt på mig genom ganska många olika vikter, han har brytt sig om min utstrålning och den har tydligen varit densamma vad jag än vägt. Kan det inte bara vara så enkelt att man faller för en person och inte ett utseende? Sedan måste det ju alltid finnas något attraktivt hos personen man lever med, men vad som är attraktivt är ju väldigt individuellt. Nu vet jag inte om du menar kvinnor i 150-200 kg klassen och de som har män com är sk "feeders", gör du det håller jag dock helt klar med dig.
    Jo, klart man blir kär i och tänd på en person! Men jag tolkade frågan som om man blir tänd på själva utseendet/kroppshyddan som sådan och inte personen. Men jag menar kvinnor som väger långt över 100 också, det är svårt att veta vilka ts menar.
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2009-03-06 12:09:18 följande:
    Du menar alltså att någon som är sexuellt undegiven och mår bra av det och tänder på det är osund?? Varför är denna person usund? Är alla mulliga osunda? Du vet om att människor kommer i lite olika former hoppas jag?? Jag själv är inte ens nästan snygg när när jag är smal, ser helt sjuk ut helt ärligt och har inga planer på att se så sjuk ut igen. Nu säger jag inte att all min övervikt är sund, 10 kg skall bort för jag inte trivs med dom. Hur kan du ens jämföra pedofili med att vara ug i sängkammaren?? Antar att homosexuella också är svaga människor i din värld eller hur drar du gränserna för vad som är sjukt och osunt och vad som är "normalt" och okej?
    Det är osunt när man verkligen inte har respekt för den andre, när det alltså inte bara är ett rollspel.
Svar på tråden Tänder du på tjocka/mulliga kvinnor?