Inlägg från: Anonym (ljus,is,massage) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ljus,is,massage)

    Tips på sexlekar till helgen!

    Viktigt tips om ljus. Använd endast obrännbara ljusstakar (inte tenn för det smälter) och se till att det inte finns något brännbart (gardiner och annat) nära. Det är så lätt att somna ifrån.

    Nyduschat är fräscht! Massageolja eller babyolja är super.

    Om du suger av eller runkar honom kan du busa med ett finger på hans g-punkt. Ett tips kan vara att använda kondom på fingret om du tycker det är läskigt. Män kan dock reagera lite olika på om de vill ha anal stimulans eller inte och alla kommer i vilket fall som helst väldigt mycket fortare av det (går inte att hålla emot om du efter en stund gör ett komhit-tecken med fingret i rumpan på han samtidigt som du smeker honom. Tänk på att använda glidmedel och smeka runt anus innan du trycker in, ofta kan du se när anus börjar bli redo.

    Helkroppsorgasmer, smek hela honom innan han kommer, ljumskarna, låren, baksidan av knät, stjärten, pungen, mellangården, magen, bröstet, armar och armhålor, nacke, hår och hjässa... även män får tyngre orgasmer med mycket extra smek. Smek honom inte till orgasm med en gång, vänta en, två eller tre gånger innan han får komma (dvs smek honom nästan ända fram). När min tjej gör så kommer jag så kraftigt att jag nästan svimmar och orgasmen håller på lääänge (i alla fall jämfört med vanligt, vi män har ju lite kortare orgasmer oftast).

    Isbitar och fjäder (påskris...) är kul och ännu roligare om den andra har ögonbindel så h*n inte vet vad som väntar.

Svar på tråden Tips på sexlekar till helgen!