• Essmo

    Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 6...

    Vi kör vidare med ännu en tråd {#lang_emotions_cool}

    Här samlas vi scrappande vänner gamla som nya. {#lang_emotions_smile}

    Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer ! {#lang_emotions_smile}Första tråden hittar du här
    Andra tråden hittar du här
    Tredje tråden hittar du här

    Fjärde tråden hittar du här
    Femte tråden hittar du här

    Länkar till Svenska Scrap å stämpelbutiker hittar du här

    Här hittar du länkar till allas scrapbloggar

    {#lang_emotions_flower}Välkomna! {#lang_emotions_flower}


  • Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 6...
  • Essmo
    mariem skrev 2009-12-02 11:52:09 följande:
    Hej! Jag har inte kikat in hit på ett tag igen men nu behöver jag lite hjälp! Jag har scrappat ul-bilder nu och som inspiration hade jag en LO som jag sett för länge sen, kanske ett år? Det var iallafall en helvit LO och jag tror det var tårtpapper på, har ingen aning om vem som gjorde den men jag har för mig att det var nån här i tråden..? Vet någon? Skulle vilja nämna det när jag bloggar min egen LO nämligen!
    Hello!
    Kanske det var min layout du menade? du hittar den HÄR 
  • Essmo
    Venezuela skrev 2009-12-02 14:10:17 följande:
    Essmo: Wow, vilken läcker layout. Den åker in i inspirationsmappen den!Jag köpte mig en julstämpel på Panduro i går på rea för 39 kr. Tipsar om att den funkade jättebra om man vill göra ett kort som inte tar så lång tid, fyllde ut bra. Bloggat om den: ladydiskapar.blogspot.com
    ååå TACK!

    Den stämpeln har ju jag.. Tack för inspirationen, tror aldrig jag har använt den..
    (kan det vara så att man köper på sig alldeles förmycket scrapsaker?! {#lang_emotions_dreamer})
    mariem skrev 2009-12-02 16:31:31 följande:
    Precis den var det Essmo! Den är verkligen jättefin! Här är min variant: mariasscrapblogg.blogspot.com
    va kul att du gillade den! Din blev jättefin!!!
  • Essmo

    hello på er! Maden ; kul att du hittade hit! Välkommen!

    Känns som det var 100 år sedan jag tittade in.. hinner ju inte alls scrappa.. Så himla mycke som skall göras innan jul.. å alla julkort! -ojojoj.. Idag la jag dom på lådan iaf..å vet ni vad, jag glömde fota dom! HUR klantig får man vara?! buhuuuu.. dom som var så fina! hihihi...
    jaja.. så  kan det gå..

    Hoppas ni mår bra?!

    Eyovine, segt med magsjuka, tur att du klarade dig.. {#lang_emotions_smile}

    Idag har det snöat heeeela dagen här å det har kommit ca 25 cm snö.. Yippie!!! {#lang_emotions_tomte}

    kram på er!


  • Essmo

    God fortsättning på er alla troll! MissG, jag anävnder en trasa som är antistatisk som jag drar över pappret innan jag skall embossa, då fastar inget. (köpte på ica för en billig peng) Sen har jag märkt att det beror väldigt mycket på vilket märke man anävänder å även vilken färg.. märkligt... {#lang_emotions_dreamer}

    önskar er en härligt söndag!


Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 6...