• johnjohn

    gillar ni tjejer smisk?

    ofta när man pratar med folk rent allmänt  så är det få som erkänner att de gillar ex att få smisk.  Jag undrar nu, ni tjejer sisk, föron gillar få smisk, vad är det som  gör att ni gilar få smisk, för ni skulle ju inte gilla att bli slagna ?

    och finns det någon som skulle vilja pröva få smisk?  hur tänker ni då utifrnå att bli slagna som en bestraffning eller som sex? och har era förväntningar infunnit sig?

  • Svar på tråden gillar ni tjejer smisk?
  • johnjohn
    Anonym skrev 2010-04-15 15:44:35 följande:
    Jag gillar att få smisk!
    okej av vilken anlednig, menar smisk som i rent sex eller smisk som bestraffning?? har du ex fått smisk under uppväxten eller har detta intresset kommit med senare tid.

    har du ngn som ger dig smisk då?
  • johnjohn
    Anonym skrev 2010-04-15 15:51:55 följande:
    Nej gillar inte och inte att ge heller.
    okej men tänkte mest höra med de tjejer som gillar smisk, som hon som gillar få smisk
  • Mariohn

    Andra tråden om smisk...Det luktar fetish lång väg. 

  • Anonym

    Gillar att få smisk under själva sexakten, tycker bara det är rent upphettsande och har inget med barndom osv att göra, underkastelse och lite förnedring är på något sätt upphettsande bara, ett rejält tag om håret och lite dask på skinkorna är njutningsfullt tycker jag

  • Anonym

    Jag gillar det. Den lite svidande känslan man har på skinkorna när man fått rejält med smisk är såå skön! Vet inte varför jag tycker så men det gör jag iallafall. tror inte det har något alls med underkastelse och förnedring utan det är just den svidande känslan ihop med att bli hårt tagen som är en skitbra kombination

  • Anonym (sonja21)

    Jag gillar det, inte som bestraffning utan som en del i sexakten/förspelet och inte så att jag får jätteont utan bara så det känns lite, gärna ligga över knät mmm.
    Tänder på det liksom, och jag tror att det hänger i hop med att jag i sängen går i gång på att vara undergiven.

    Vill förövrigt INTE vara undergiven i andra sammanhang, utan vill behandlas med respekt och som en jämlike av min partner så väl som tillfällig sexpartner.

  • Anonym (oYo)

    Jag upplever att sinnena skärps till vid smiskning. Jag kan ha ganska svårt att släppa vissa tankar och koncentrera mig helt på sexet, hur bra det än är men om jag blir smiskad känner jag bara, och det blir intensivt. Sen älskar jag känslan av att jag är hans och att han bestämmer över mig. Han får gärna behandla mig som ett verktyg under sexakten, det är otroligt sexigt att jag kan få honom så kåt.

    Jag har bara blivit smiskad under sex men skulle gärna testa att bli smiskad i vardagen, som bestraffning. Jag skulle nog bli grymt upphetsad.

Svar på tråden gillar ni tjejer smisk?