• Anonym (Slut)

    Cuckold?

    Har ett underbart förhållande med en man som jag älskar. Han är fantastisk i sängen men jag har en sån stor sexualdrift, detta vet han. Han låter mig ha telefonsex och cybersex och vi har pratat om att jag ska få gå och ha sex med nån annan man, men vi vet inte riktigt hur vi står i det. Kommer jag genomföra eller ej? Kommer han backa ur?
    Har noll erfarenhet av cuckolding. Min man är inte alls undergiven, men han blir så otroligt tänd av det hela. Men jag blir alltid rädd att han ska bli arg/sårad/ledsen när jag berättar något, men han mottar det bra fastän han är lite halvt blyg om saken.

    Jag är så osäker och rädd att vårt förhållande ska spricka om jag går och har sex med en annan man. Vidare vet jag inte om jag skulle gilla att mannen hade sex med andra kvinnor, fast under stundens hetta hade jag jättegärna velat att han utnyttjat en dum liten slyna. Men som sagt, man vet ju inte förren man gör det?

    Jag vill ha sex med en annan man. Rädd att jag ska vilja det så mycket och att mannen ska backa ur... vad gör jag då? Kommer bli så sjukt besviken och ledsen. Ska det alltid vara så att jag bara fantiserar det, jag vill ju göra det.

    Snälla snälla, om det finns någon där ute som lever i cuckoldförhållande, kan ni berätta lite hur det är för er? Erfarenheter, olika sorters tips, vad som helst! Bara berätta er historia. Känner mig ibland så vidrig men antar att det är mannen som ibland är lite tystlåten.

  • Svar på tråden Cuckold?
  • Göran01

    hej Trådstartaren du är en sån kvinna jag drömmer om att träffa då och då en jag kan sexuellt utnyttja , du ligger passiv och tar emot och jag bara tar för mig av dig , kanske avslutar med att spruta dig i ansiktet och torka ren kuken i ditt hår.
    mvh en som drömmer

    vill du har jag mail: [email protected]

  • chparet

    Ett cuckold/hotwife-förhållande kan vara vansinnigt spännande och lyfta sexlivet till fullkomligt oanade nivåer, men det kräver att förhållandet är stabilt från början och att man verkligen pratar igenom alla eventualiteter i förväg: sjukdomar, graviditet, svartsjuka, kärlek osv (men det borde man egentligen alltid göra...)
    Se mer info via google och spana även in det väldigt seriösa och trevliga forumet cuckoldsforum.com/index.php
    Har tyvärr inte hittat något motsvarande svensk forum. Någon som vet?

  • Anonym (hmhm)

    Ni tjejer och kvinnor som vill "lånas" ut till andra män och "slyna" er. Vilken ålder har ni?

    Kan ni tänka är tvärtom med, att det är okey att er man träffar en tjej/kvinna enbart för sex under samma förutsättning som ni skulle vilja träffa en kille/man? Att han kommer hem och berättar hur han satte på en kvinna osv... 

    Fråga till TS, vore det ok för din man att åka iväg och horbocka sig som du skulle vilja göra? Du säger att du har en tänkt sexpartner som du vill bli utnuttjad av. Hade du kännt det ok om mannen din sagt att han också har en kvinna han skulle vilja knulla sanslös?

  • chparet

    Hm, hela tanken med cuckolding/hanrejeri är just att det är mannen som låter kvinnan leka med andra. Man kan psykologisera djupt över detta eller också nöja sig med den (förmodligen högst förenklade) biologiska orsaken:
    läs mer på en.wikipedia.org/wiki/Cuckold

    Har aldrig hört talas om kvinnor som tänder på att deras män är med andra på samma uteslutande sätt. Partnerbyte och swinging handlar ju om ömsesidig njutning på samma villkor.

  • uaman
    Anonym (Slut) skrev 2010-07-31 20:51:36 följande:
    Har ett underbart förhållande med en man som jag älskar. Han är fantastisk i sängen men jag har en sån stor sexualdrift, detta vet han. Han låter mig ha telefonsex och cybersex och vi har pratat om att jag ska få gå och ha sex med nån annan man, men vi vet inte riktigt hur vi står i det. Kommer jag genomföra eller ej? Kommer han backa ur?
    Har noll erfarenhet av cuckolding. Min man är inte alls undergiven, men han blir så otroligt tänd av det hela. Men jag blir alltid rädd att han ska bli arg/sårad/ledsen när jag berättar något, men han mottar det bra fastän han är lite halvt blyg om saken.

    Jag är så osäker och rädd att vårt förhållande ska spricka om jag går och har sex med en annan man. Vidare vet jag inte om jag skulle gilla att mannen hade sex med andra kvinnor, fast under stundens hetta hade jag jättegärna velat att han utnyttjat en dum liten slyna. Men som sagt, man vet ju inte förren man gör det?

    Jag vill ha sex med en annan man. Rädd att jag ska vilja det så mycket och att mannen ska backa ur... vad gör jag då? Kommer bli så sjukt besviken och ledsen. Ska det alltid vara så att jag bara fantiserar det, jag vill ju göra det.

    Snälla snälla, om det finns någon där ute som lever i cuckoldförhållande, kan ni berätta lite hur det är för er? Erfarenheter, olika sorters tips, vad som helst! Bara berätta er historia. Känner mig ibland så vidrig men antar att det är mannen som ibland är lite tystlåten.
    Jag tycker du ska testa.
    Jag själv lever inte i ett cuckoldförhållande men skulle väldigt gärna göra det. 
  • Anonym (Gift par)
    Anonym (Slut) skrev 2010-07-31 20:51:36 följande:
    Har ett underbart förhållande med en man som jag älskar. Han är fantastisk i sängen men jag har en sån stor sexualdrift, detta vet han. Han låter mig ha telefonsex och cybersex och vi har pratat om att jag ska få gå och ha sex med nån annan man, men vi vet inte riktigt hur vi står i det. Kommer jag genomföra eller ej? Kommer han backa ur?
    Har noll erfarenhet av cuckolding. Min man är inte alls undergiven, men han blir så otroligt tänd av det hela. Men jag blir alltid rädd att han ska bli arg/sårad/ledsen när jag berättar något, men han mottar det bra fastän han är lite halvt blyg om saken.

    Jag är så osäker och rädd att vårt förhållande ska spricka om jag går och har sex med en annan man. Vidare vet jag inte om jag skulle gilla att mannen hade sex med andra kvinnor, fast under stundens hetta hade jag jättegärna velat att han utnyttjat en dum liten slyna. Men som sagt, man vet ju inte förren man gör det?

    Jag vill ha sex med en annan man. Rädd att jag ska vilja det så mycket och att mannen ska backa ur... vad gör jag då? Kommer bli så sjukt besviken och ledsen. Ska det alltid vara så att jag bara fantiserar det, jag vill ju göra det.

    Snälla snälla, om det finns någon där ute som lever i cuckoldförhållande, kan ni berätta lite hur det är för er? Erfarenheter, olika sorters tips, vad som helst! Bara berätta er historia. Känner mig ibland så vidrig men antar att det är mannen som ibland är lite tystlåten.
    Hejsan,

    Gift par här som provat på det här med att bjuda in en extraman för sex med frun och det är en oerhörd kick. För vår del har det alltid rört sig om män som redan har en etablerad relation och dessutom har vi "spelregler" såsom inga kyssar, inte ömhet etc utan möten med fokus på enbart det sexuella. Vi träffar ingen man utanför sängen och har alltså ingen kompisrelation. Vi har gjort undantag då vi varit på semester när det gäller mannens civilstånd. Vi har idag några män som vi träffar regelbundet och det det ger oss alla en nytändning i att utöva det syndiga/förbjudna men sköna

    För de som inte provat - prova! Ha dock inte för bråttom utan välj med omsorg. Det finns många knäppskallar och oseriösa men, tack och lov, väldigt många vettiga och seriösa med.
  • cuckold marriage

    To the original poster...You are welcome to write to me and i will answer any questions you have ( you can write in swedish ).
     My wife and i have lived in a wonderful loving cuckolding relationship for the past 12 years.

  • Anonym (cuckold)

    Jag och min fru har vid flertal tillfällen träffat andra män. Det är en mycket stark krydda i vårt sexliv och vi fantiserar ofta om det när vi inte träffar någon annan. Det funkar lika väl i vårt sexliv utan denna extra krydda. Vi tycker om olika saker. Min fru tycker om stora ;) män emellanåt och jag tänder på att se henne när hon njuter av detta. Ibland har jag bara varit passiv och ibland deltagit. Vi har pratat om att hon ska träffa en kille utan min medverkar och det tänder oss bägge väldigt mycket. Vi får se hur det blir... Vi ser det så här. Så länge vi båda njuter av detta och delar denna spänning så är det okay. Vi är i en fungerande relation. Vi är gifta har barn, jobb mm. Hoppas ni som läser detta respekterar att det finns dom som inte tycker att ... "vaniljsex" är det som lockar mest.

  • kire

    Kolla in hotwife.se vilket är en nystartad site av någon med samma intresse som er, fick en inbjudan dit för ett tag sen, inte så aktivt än men lite hittar du där. För övrigt - låter som om ni har en stabil relation och att ni båda har fantasier på temat så det kan bara sluta på ett sätt - bra.

    Har själv en hel del erfarenhet från andra sidan, d.v.s. som älskare eller "extra man" och jag vill nog påstå att utifrån mina erfarenheter så brukar relationen mellan äkta paret i en sådan här typ av relation ofta vara bättre än genomsnittet. Jag gissar att innan man kommer så långt att man förverkligar såna här fantasier så har man oftast en stark och stabil relation i botten.

    Go for it är mitt råd...

Svar på tråden Cuckold?