• isabellem

    Igår plussade jag!!

    Är så glad, igår plussade jag:) Har tagit 4 test sen igår för att jag inte tror att det är sant men nu börjar jag förstå... jag är gravid igen !! och jag hoppas så innerligt att Oliver ska få bli storebror i maj... Jag har en jobbig tid men först ska jag ta mig igenom dom första månaderna utan att få ett missfall sen tar vi resten när det kommer...

    Kram till er alla!!

  • Svar på tråden Igår plussade jag!!
  • smultron2010

    Stort grattis till dig!

    Vi har försökt i 4,5 år efter att vår lilla ängel valde ett annat liv än på jorden och för ett par dagar plussade vi igen. Har gjort det ett par gånger men det har slutat negativt. Men skam den som ger sig. Nu hoppas vi på denna gång och att vi får en liten bebis i mitten av maj 2011.

    Det är precis som du säger lite jobbigt och man oroar sig mer än vanligt, men tillsammans kanske vi kan stötta varandra?!

    Kram

  • Cinza

    Grattis isabellem och Smultron 2010!

    Jag plussade för ett tag sedan och är nu i v.9. Känns fortfarande väldigt nervöst. Vi har försökt sedan vi förlorade vår son i juni 2008 och jag har haft två missfall sedan dess. Går allt vägen blir Elias storebror i april 2011.

    Kramar!

  • Linda Jimmy

    Hej tjejer! Förlorade vår dotter i Februari och är också gravid nu med BF 10 maj:) Hoppas verkligen  att allt går vägen fick en blödning igår och va inne och gjorde VUL de visade sig att de var tvillingar och att den ena lilla hade slutat att växa så nu är de en liten kvar! Hoppas verkligen att h*n får stanna!

  • smultron2010

    Stort grattis till Linda Jimmy & Cinza!

    Hur känns det med dig idag Linda Jimmy, är det jobbigt att ena slutat växa eller är det glädje att  den andra växer och frodas?


    Det är väl hög tid att vi ska få uppleva lyckan efter att ha gått igenom så stora sorger!

    Jag har dock massor av bruna flytningar så jag ska inte ta ut ngn seger, men jag hoppas och hoppas att allt är som det ska ändå!!

  • Linda Jimmy

    Vet inte de är lite blandat men är samtidigt så glad att de finns en kvar! Vet inte om jag hade orkat med alla komplikationer som kan komma när de e tvillingar, hade jag varit mer rädd än va jag redan är.

    Hoppas verkligen att allt är bra! Läkaren igår sa att bruna flytningar är väldigt vanligt men man blir så såklart orolig!

  • isabellem

    Grattis till er alla som har plussat, och vi får hoppas att det går vägen denna gången. oron finns hela tiden....
    Linda Jimmy: så tråkigt att höra men skönt att den andra klarade sig.

    Lycka till och hoppas vi alla kan följas åt.... Kramar 

  • Linda Jimmy

    Idag går jag  in i vecka 7! Lång väntan kvar, tiden går så sakta. Själv då?

  • smultron2010

    Vecka 6.  Ja visst går tiden sakta. Ibland önskar jag att jag  var ovetande och gravid i 40:e veckan Tänkt vad skönt att slippa vara orolig hela tiden. Fast å andra sidan så har jag fått en helt ny glädje som jag inte kännt på länge så det är ju värt det!!!

Svar på tråden Igår plussade jag!!