• Anonym

    Hur ofta oralsex?

    Jag och en manlig kompis hade en diskussion idag. Jag och sambon har oftast oralsex som "förspel" när vi har sex. Vi har sex ett par gånger i veckan och har alltså oralsex regelbundet. Min kompis däremot hävdar att det är oootroligt lyxigt och tror inte att genomsnittsparet har det så. Han "är glad om han får ett blowjob en gång i halvåret".

    Så, med den diskussionen i bakhuvudet undrar jag: Hur ofta har ni oralsex? Och om ni inte har oralsex som förspel, vad anser ni vara förspel då?

    Ha en fin lördagskväll! Hoppas på intressanta svar :)

  • Svar på tråden Hur ofta oralsex?
  • Armageddon

    Nästan varje gång, ibland har vi bara oralsex. Skulle tycka sexlivet var rätt fattigt utan oralsex.

  • Har gjort det
    Armageddon skrev 2015-03-01 10:42:10 följande:

    Nästan varje gång, ibland har vi bara oralsex. Skulle tycka sexlivet var rätt fattigt utan oralsex.


    Ingår alltid som förspel innan och innan/efter att jag kommit. Finns inget sexigare än tjejer som leker med sperman efteråt ;)
  • MammAmma

    Såvida man inte råkar vara överkåt nån gång och bara kör pang på rödbetan så vill jag helst både ge och få oralsex varje gång det ska liggas. Och gärna bara ha oralsex nån gång ibland också. Nu har jag knappt haft nåt sex på ett år, men när det var mer regelbundet och när jag väl 'får' sexa så blir det alltså oralsex så gott som varje gång.

  • Har gjort det
    MammAmma skrev 2015-03-01 11:46:00 följande:

    Såvida man inte råkar vara överkåt nån gång och bara kör pang på rödbetan så vill jag helst både ge och få oralsex varje gång det ska liggas. Och gärna bara ha oralsex nån gång ibland också. Nu har jag knappt haft nåt sex på ett år, men när det var mer regelbundet och när jag väl 'får' sexa så blir det alltså oralsex så gott som varje gång.


    Ojdå det låter tråkigt att inte ha fått sex på så länge?
  • MammAmma
    Har gjort det skrev 2015-03-01 11:49:32 följande:

    Ojdå det låter tråkigt att inte ha fått sex på så länge?


    Tell me about it! xD
  • Anonym (G)

    Jag (tjej) får oralsex nästan varje gång som förspel:). Då hinner jag bli riktigt kåt och uppvärmd och då kan vi komma samtidigt... Annars orkar inte killen riktigt hålla ut tillräckligt länge för att jag ska hinna komma oxå.

    Ibland kör vi 69:an, ibland tills vi båda kommer och ibland "sparar" han att komma tills han kommer inne i mig istället.

  • Anonym (Tjej29)

    För honom typ varje gång, både före och när han vill komma i munnen. För mig typ aldrig vill få också och frågade om han gillar det innan vi började dejta och det sa han att han gjorde! Men har inte fått än! Och för mig är det viktigt att både ge och få. Och nä har inget med min smak/lukt att göra. Alla innan honom har älskat smaken av mig. Frågan är om man orkar leva helt utan

  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Tjej29) skrev 2015-03-01 12:13:02 följande:

    För honom typ varje gång, både före och när han vill komma i munnen. För mig typ aldrig vill få också och frågade om han gillar det innan vi började dejta och det sa han att han gjorde! Men har inte fått än! Och för mig är det viktigt att både ge och få. Och nä har inget med min smak/lukt att göra. Alla innan honom har älskat smaken av mig. Frågan är om man orkar leva helt utan


    Men du... En del män är tröga. Kanske det är där problemet ligger?

    Ett klart och rakt "slicka mig älskling", kanske får fart på han?
  • Ben66

    När vi hade sex här hemma så älskade jag att slicka tjejen före, under och efter sexandet. Jag har inget problem med att slicka hennes safter som är blandat med min sperma. Tyckte också om att smaka på henne när hon duschade utan att det för den skull ledde till något mer. Tyvärr så tycker hon visst inte längre om sex och jag har tappat gnistan efter de månader som nu gått. 

    Hon har aldrig varit den som tagit insiativ och tyckt om att suga mig.
    Vi jobbar på vårt förhållande, så jag hoppas att det blir bra så småningom.

  • Pussan

    Lycka till med det Ben. Hoppas att det går bra, tror nog att ett bra sexliv är en förutsättning för ett bra förhållande.
    Har aldrig haft en kille som slickat min fitta efter att ha sprutat i den, det låter härligt. Fast i en trekant har jag fått min fullsprutade fitta slickad av en annan tjej och det var nog lika bra, kanske?

  • Arkimedes

    Tror det där är extremt olika ... Har haft förhållanden både åt det där "en gång i halvåret"-stuket och "typ varje gång vi har sex"-stuket.

  • frågandezzzz

    jag får lätt 5 eller fler avsugningar (början till slut) i veckan av frugan. 


    Det är vad hon går igång på mest, att suga kuk. :)

  • Anonym (mirimor)

    Ofta om han rakar sig, sällan om han är hårig och ofixad.

Svar på tråden Hur ofta oralsex?