• Anonym (34årig man)

    Smutsiga kvinnor!

    Läste just tråden där ni fruntimmer diskuterar hur ofta ni byter trosor. Några kvinnor bytte inte ens trosor varje dag. Någon bytte nån gång i veckan, och tvättade ungefär lika ofta. Sjukt skabbiga.

    Seriöst hur kan ni vara så respektlösa mot oss män? Jag känner grovt medlinade i hjärtat för dom män som ska vara där nere på er. Jag är man och jag kan säga att hade jag hamnat med er i sängen hade jag tyvärr spytt rätt i fittan på er. (Fast jag antar att det inte är normala snygga tjejer som är såhär äckliga)

    Jag är seriöst livrädd för att slicka fitta efter vad jag läste, Jag trodde ALLA kvinnor visste att man tvättade underlivet varje dag och bytte trosor? Vad är felet? Kommer jag någonsin våga dejta nya tjejer igen?

  • Svar på tråden Smutsiga kvinnor!
  • EnSvårOchJobbigGrej

    Vad bra att "normala snygga tjejer" inte är så äckliga. Va fa-an har snyggheten med renligheten och göra?

  • Solaika
    Yildirim skrev 2011-08-09 23:48:39 följande:
    Tror inte du får svamp av lite shampolödder som kommit dit av misstag
    Tvärr är det så illa.. 
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Anonym (:B)

    nu för tiden duschar jag dagligen (40 min minst), tvättar underlivet någon extra gång och byter trosor en eller två gånger om dagen. Däremot var jag inte lika noga när jag var yngre. Bytte trosor och vaskade av underlivet dagligen, men duschade kanske inte mer än ett par eller tre gånger i veckan. Var ganska lat och varken kände mig eller luktade äckligt. Skulle nog räknats som en normal snygg tjej då med.

  • white trash mia
    skmi skrev 2011-08-10 02:10:16 följande:
    Jag tvattar mitt underliv men alla sorts tvalar och jag ar precis som du, har aldrig haft problem. Men jag forstar mig inte pa tjejer som inte sig tvattar med tval dar nere??? Vatten blir man inte ren av, det tycker inte jag iaf. 
    Jag rakar mig ocksa ofta.
    Tips till tjejer: Det finns bra tvalar farute for underlivet om man ar kanslig!! och om man ofta far svamp sa kan man sova utan trosor for att "lufta" ibland!! 

    Men hur gor dina vanner da? och  vad chockar dom? Jag blir chockad for jag trodde alla gjorde som oss?? 
    Mina kompisar använder inte trosskydd och de tvättar sig med "intimtvål". De tjatar om bommullstrosor och att de får svamp osv. Jag är väl konstig som inte har de problemen.
  • Yildirim

    Alltså jag får typ svedai underlivet om jag inte tvättar bort "Kissrester" efter jag kissat eller bajsat.  Det svider som ungefär som att man känner att det är bakterier kvar där.

  • white trash mia
    BymBym skrev 2011-08-10 07:44:46 följande:
    Skmi - nu har inte jag problem med tvål. Men det finns de som är väldigt känsliga och lätt får svamp av rakning, tvål och trosskydd.

    Har haft svamp en gång och förstår verkligen att man inte vill ha det!
    Ja, det är ju DET vi säger! Men vi är konstiga som inte får problem. Det är ju det vi skriver. Men du verkar ju inte kunna läsa.
  • Anonym (34årig man)
    white trash mia skrev 2011-08-10 12:59:15 följande:
    Ja, det är ju DET vi säger! Men vi är konstiga som inte får problem. Det är ju det vi skriver. Men du verkar ju inte kunna läsa.
    Byter du trosor varje dag?
  • white trash mia
    Anonym (34årig man) skrev 2011-08-10 13:12:10 följande:
    Byter du trosor varje dag?
    white trash mia skrev 2011-08-10 02:01:22 följande:
    Är det nåt fel på mig? Jag tvättar underlivet i duschen med vanlig duschkräm minst en gång om dagen. Jag byter trosor minst en gång om dagen förstås. Och jag använder trosskydd dygnet runt. Och jag rakar underlivet minst två-tre gånger i veckan. Men jag har inga underlivsproblem. Har aldrig haft svamp. Det kliar väldigt sällan. Har bara lite, lite flytningar nån gång ibland och det är helt normala små flytningar. Är jag ensam i hela världen om det här? Jag har alltid gjort såhär. Duschkräm i underlivet ska ju vara så fruktansvärt och samma sak med trosskydd?! Vad är det för fel på mig som kan tvätta med duschkräm minst en gång om dagen och använda trosskydd och trot detta inte har underlivsproblem? Mina kompisar blir helt chockade av det här! Jag har aldrig hört talas om nån som är såhär?!
    Och du kan inte heller läsa ser jag? För upptagen med att tvätta kuken? "Jag tvättar underlivet i duschen med vanlig duschkräm minst en gång om dagen. Jag byter trosor minst en gång om dagen förstås. Och jag använder trosskydd dygnet runt. Och jag rakar underlivet minst två-tre gånger i veckan." Varför startar du en tråd om du inte läser svaren?! Skämmes!
  • HäckHäxan
    Anonym (34årig man) skrev 2011-08-09 23:18:06 följande:
    Läste just tråden där ni fruntimmer diskuterar hur ofta ni byter trosor. Några kvinnor bytte inte ens trosor varje dag. Någon bytte nån gång i veckan, och tvättade ungefär lika ofta. Sjukt skabbiga.

    Seriöst hur kan ni vara så respektlösa mot oss män? Jag känner grovt medlinade i hjärtat för dom män som ska vara där nere på er. Jag är man och jag kan säga att hade jag hamnat med er i sängen hade jag tyvärr spytt rätt i fittan på er. (Fast jag antar att det inte är normala snygga tjejer som är såhär äckliga)

    Jag är seriöst livrädd för att slicka fitta efter vad jag läste, Jag trodde ALLA kvinnor visste att man tvättade underlivet varje dag och bytte trosor? Vad är felet? Kommer jag någonsin våga dejta nya tjejer igen?
    Jag är faktiskt lika häpen och äcklad som du är. Har lilsom samma tankar i bakhuvudet som du, vågar man någonsin gå ner på en kvinna man inte känner väl någon mer gång...
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (C)

    Som jag svarade i den tråden:

    1. Vilken man vill slicka en fitta som inte har duschat eller bytt trosor på 3 dar?

    2. Stackars män!

    Visste att en av er skulle reagera med att starta en tråd om hur snuskiga kvinnor kan vara och är INTE förvånad!
    Själv duschar och byter jag trosor varje dag, något annat finns inte.

Svar på tråden Smutsiga kvinnor!