• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • EQ85

sitter här och funderar. ska på vul 1/11. men vill gärna ta ett digitalt innan.. men hittar inga "billiga".
    är det lönt att ta ett vanligt för att se så det ökat?
    är inte rädd så för mf, men vill ju veta att d går på rätt håll.. haha =) 

• Anna1992

Nån som använt RFSU graviditetstest och vet om dom funkar bra? Tog ett igår och ett i morse , dock flöt färgen ut imorse nere vid kanten vet ej om de kan störa? Iallafall så var båda negativa. Mensen är fyra dagar sen , haft molande värk som dock försvunnit! Ömma bröst sprängande huvudvärk & idag även lite illamående så undrar ifall dessa tester kan visa fel?

• blivande5barnsmamma
    Jacqueline skrev 2013-10-09 08:20:51 följande:
    Rackarns jag får nog igen för mina 2 symtomfria graviditeter haha ,ont i tuttarna så in i h*****e och illamåendet har infunnit sig med likaså tröttheten :-/ hade jag inte plussat igår så hade jag gjort det idag med stark misstanke om positivt ,igår var jag säker på neg haha :P

hur är din tapp nu när du är gravid?? läste att du skrev om den förut hur den var osv..
  • Jacqueline
    blivande5barnsmamma skrev 2013-10-09 11:05:14 följande:

hur är din tapp nu när du är gravid?? läste att du skrev om den förut hur den var osv..
    Fast i konsistensen ,nästan hård...centrerad och lite bakåtlutad.Tänker inte pilla på den mer har jag bestämt hehe
  • LittleFlora

Hm. Förra månaden mens på dag 33. Månaden innan det mens på dag 32. Nu är jag på dag 34 och har ingen tillstymmelse till mens. Inte ens bruna flytningar. Hade en liten blödning på ÄL+7 och idag är det ÄL+14. Har ömma bröstvårtor men det har jag innan mens också.

Dock bara negativa test....   :(((

• blivande5barnsmamma
    Jacqueline skrev 2013-10-09 11:11:13 följande:
    Fast i konsistensen ,nästan hård...centrerad och lite bakåtlutad.Tänker inte pilla på den mer har jag bestämt hehe

okej :) då kanske de finns hopp för en annan :) tog ett cb digg idag men blev neg, tappen är hård, bakåtvänt å stängd..bim -4/-5 idag..samt svaga streck på testlagret hela tiden..
  • Sweetie

ååååh vad B med denna jävla väntan mellan äl och bim.... Äl +5 bara... Skrikandes

Jaquline: När efter äl testade du? Har för mig att du testade rätt snart efter äl och fick svagt på stickan. Skrattande 

(¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester