• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jacqueline
    Sweetie skrev 2013-10-09 12:44:25 följande:

ååååh vad B med denna jävla väntan mellan äl och bim.... Äl +5 bara... Skrikandes

Jaquline: När efter äl testade du? Har för mig att du testade rätt snart efter äl och fick svagt på stickan. Skrattande 

(¯`°?.¸ ? ? Min familj är min rikedom ?? ¸.?°´¯)
    Testade ju redan på ÄL+6 men fick inget tydligt (enligt mig) så sista testet tog jag i torsdags eller fredags och det varefter vanligt CB plus och det blev blankt (ÄL+10-11) igår var det dag ÄL+14
  • Jacqueline
    Jacqueline skrev 2013-10-09 12:54:21 följande:
    Testade ju redan på ÄL+6 men fick inget tydligt (enligt mig) så sista testet tog jag i torsdags eller fredags och det varefter vanligt CB plus och det blev blankt (ÄL+10-11) igår var det dag ÄL+14 smile1.gif
    ***det var ett!!
  • Venne
    mammatillminil skrev 2013-10-09 12:33:31 följande:

Testet imorse från billiga tester visade ett vitt streck bredvid kontroll strecket :s vad betyder det?

Jag brukar alltid se det mer eller mindre. Remsan där färgen ska fästa om det är positivt. Brukar synas bättre ju längre man väntar också.
  • mammatillminil
    Venne skrev 2013-10-09 12:57:23 följande:
    Jag brukar alltid se det mer eller mindre. Remsan där färgen ska fästa om det är positivt. Brukar synas bättre ju längre man väntar också.
    Det kom upp direkt, på dom andra testerna syns inget vitt streck :s 

• Sweetie
    Jacqueline skrev 2013-10-09 12:54:21 följande:
    Testade ju redan på ÄL+6 men fick inget tydligt (enligt mig) så sista testet tog jag i torsdags eller fredags och det varefter vanligt CB plus och det blev blankt (ÄL+10-11) igår var det dag ÄL+14
    Tack snällis.. {#emotions_dlg.flower}

Har du bild på stickan månne? 
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jacqueline
    Sweetie skrev 2013-10-09 13:03:03 följande:
    Tack snällis.. {#emotions_dlg.flower}

Har du bild på stickan månne? 
    (¯`°?.¸ ? ? Min familj är min rikedom ?? ¸.?°´¯)
    På de blanka CB plus??
  • Venne
    mammatillminil skrev 2013-10-09 13:01:16 följande:
    Det kom upp direkt, på dom andra testerna syns inget vitt streck :s 

Jaha då har jag ingen aning!

Nån som vill trixa lite för att hålla mitt döende hopp uppe efter 17 månader av den här skiten? (Dålig dag).

• Sweetie
    Jacqueline skrev 2013-10-09 13:04:00 följande:
    På de blanka CB plus??
    På stickan på äl+6...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mandyyy

Tittar in då o då:)
    Hur har det gått för er?

Vilka ha plussat?:)
    Som jag förstått det har Jacqueline och EQ85 plussat? :)

• LovisaC
    Venne skrev 2013-10-09 13:09:44 följande:
    Jaha då har jag ingen aning!

Nån som vill trixa lite för att hålla mitt döende hopp uppe efter 17 månader av den här skiten? (Dålig dag).
    Sådär har mina tester sett ut denna månad och mina stickor är precis likadana som dina (även om jag betvivlar att dina är prydda med kinesiska tecken :P ) och förvisso är jag på äl+12 men jag är inte gravid. Tråkigt nog! :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester