Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Jag älskar den här tråden
Runket säker ju bara att du inte har vart tillräcklig ;)
han kanske runkade för att ni aldrig har sex.
Försök hitta en Karl som inte runkar.
Haha vilken apa ts.
Jag brukar trigga min kille att runka och skicka bilder och filmer på det när vi inte är tillsammans :D han har till o med gjort det på jobbet ;) love it!
Jag drar en handtralla lite då och då och det är min fästmö väl medveten om. För min del är upplevelsen inte ens jämförbar med ett samlag... inget "i stället för". Så otroligt skönt är det faktiskt inte. Det är som att jämföra knäckebröd med smörgåstårta. Men det släpper på spänningar och man får lättare att slappna av efteråt. Dessutom, att lätta på trycket lite då och då ligger bara till hennes fördel. Det gör att man kan hålla på längre när det är "skarpt läge". Så tänk på det ni som anser att det är som otrohet. Ni får en partner som mår bättre och ni får mer när det är dags för sängkammaren.
Förstår inte problemet han älskar inte dig mindre bara för att han runkade.