• lostinspace

    Jag är brandman - Fråga mig vad du vill...

    Ja, rubriken säger det mesta, jobbar som både hel och deltidsbrandman...

  • Svar på tråden Jag är brandman - Fråga mig vad du vill...
  • Anonym (undrar)

    är det sant att det förekommer mycket bögsex på brandstationer? Har två vänner som är brandmän (i olika städer) och de har båda sagt att i princip alla sätter på varandra där. även de som är hetero och har familjer.

  • imaniceguy

    Tja!

    Jag är väldigt orolig att jag inte kommer komma in på gymnasiet (ska gå vård och omsorg inriktning räddningstjänst), och jag undrar om jag har 165 I meritpoäng kan jag komma in. Har C i gympa bara för att jag har varit sjuk jätte mycket. 
    Är verkligen skit orolig att jag inte kommer in för att jag missat för mycket när jag varit sjuk.

  • Anonym (Mr. Hawkwind)
    Anonym (undrar) skrev 2016-05-16 03:36:47 följande:

    är det sant att det förekommer mycket bögsex på brandstationer? Har två vänner som är brandmän (i olika städer) och de har båda sagt att i princip alla sätter på varandra där. även de som är hetero och har familjer.


    Du är medveten om att Nilecity inte är dokumentärt, va?!?
  • Anonym (undrar)
    Anonym (Mr. Hawkwind) skrev 2016-06-02 13:26:17 följande:
    Du är medveten om att Nilecity inte är dokumentärt, va?!?
    Haha man börjar ju undra :)
  • lostinspace
    Sunillinus skrev 2016-05-16 03:30:16 följande:

    Har läst igenom hela tråden, mycket intressant.

    Jag funderar på att bli brandman. Jag är ensidigt döv(hör bra på mitt hörande öra) är det kört för mig att bli brandman?

    Använder ingen hörapparat( kan skaffa om jag vill) kan jag bli brandman med hörapparat?


    Oj, svårt att säga faktiskt. Det är ju företagsläkaren som avgör om man får lov att arbeta eller inte. Det finns ju tillfällen när man måste använda hörsnäcka för att höra radion  och hur det fungerar ihop med hörapparat vet jag inte, men det borde ju inte vara en omöjlighet att koppla ihop?