• Lillan37

    Äggdonation i Polen

    Hej, jag är ny på forumet och har några frågor till er. Jag är nu efter en massa förundersökningar... och den enda chansen för mig är ivf med hjälp av äggdonation. Jag tror att jag kommer att välja en behandling på en polsk klinik i Gdynia eller Warszawa, har någon av er nån erfarenhet med kliniken Invimed? Tack för svar :)
  • Lillan37

    1.     Hej igen, känner mig lite desperat, så jag skriver igen..


     



    Har någon av er behandlats på Invimed i Polen? Jag undrar hur de hanterar patienter från andra länder. På sidan skriver de att de har människor som kan språket, hur ser det ut i verkligheten? Har någon av er behandlas på denna klinik? Tyvärr är det enda alternativet för mig äggdonation. Mina äggstockar har slutat att fungera.

  • Lillan37

    Tack så mycket för ditt svar Jojo1977! Va kul att höra att allt gick så bra för din väninna : ). Skriv gärna mer efter ert besök i Polen på Invimed, när hade ni tänkt flyga ner dit?
    Vår enda chans är som sagt IVF med äggdonation. Jag hade 2 misslyckade IVF :(, min läkare gav mig information att det inte kommer lyckas med mina egna ägg... Vi vill försöka igen i juni eller juli.....Jag börjar mer och mer rikta in mig på en behandling på Invimed fast i Gdynia.

  • Lillan37
    Hej igen, va spännande! Berätta gärna mer, om dina intryck osv. 

    Vet du hur många ägg från en äggdonator som kliniken Invimed i Gdynia erbjuder eller allmänt Invimed? Jag tror att vi kommer att bestämma oss för ivf äd där, jag har läst en hel del bra recensioner och nu även din, dessutom verkar det ju inte finns nåra språkbarriärer. Jag har redan alla undersökningsresultat redo och vill boka tid för en konsultation så snart som möjligt. mvh
Svar på tråden Äggdonation i Polen