• Gummsan

    Planerar syskon 2014/2015, följas åt? :)

    Hänger gärna på. Är 31 med 5barn och två bonus. Vi är sugna på en till. Har mens just nu dock :-/

  • Gummsan

    Ja det är härligt med många barn men jobbigt med ibland :-P jag har 4st flickor födda: -04, -08, -09 & -10 och 1st pojke född -12

  • Gummsan
    Lova7130 skrev 2013-12-28 21:55:41 följande:

    Gummsan: Fyra tjejer också :) Jag tror min Sambo är en som bara gör killar :) vore en liten bonus om det ville komma en tjej till familjen också :) vad kände du när du plötsligt fick en grabb?. :)


    Det kändes faktiskt riktigt bra! Har alltid velat ha båda könen och vi har gjort köns ul varje gång. Vart rädd att jag inte skulle älska barnet som kom varje gång jag fått veta att det vart en tjej men så va det ju inte utan när dom kom ut grät jag av glädje. Sen när jag helt plötsligt skulle få en grabb när jag vart inställd på att jag bara kunde få tjejer så blev jag skraj att han inte skulle kännas som min. Men så va inte fallet heller :-P Jäkla hjärnspöken man kan få. Alla här hemma verkar tro att jag höll på att skaffa barn för att tillslut få en pojk så sista året har man fått höra "men nu är du väl nöjd när du fått din pojk?" Det ingen förstår är att jag skaffar barn för att jag vill ha barn oavsett kön :-/
  • Gummsan
    Lova7130 skrev 2013-12-29 10:57:46 följande:

    Gummsan: Underbara terrorister du har :) Jag vill också ha av båda könen.. Men som jag känner nu så har jag några ggr att försöka på :) eftersom pojkarna är födda så tätt och det har varit så härligt så vill vi göra om samma sak nu och skaffa två täta :)


    Ja gillar också tätt
  • Gummsan
    vilms07 skrev 2013-12-29 11:05:08 följande:

    Hej! Jag vill också hänga på här! Längtar så mkt efter en trea (har två pojkar) men tror att det blir försök först i vår. Måste ta ut spiralen och övertala mannen först smile5.gif Min dröm är att ha många barn men min man är nöjd med två. Någon som haft liknande situation där det krävts lite övertalning??


    Japp fått övertala dom sista tre gångerna men inte denna
  • Gummsan
    mapena skrev 2013-12-30 11:26:01 följande:

    Vi är på vårt första försök mot att få till ett syskon till våra två barn. De är 4,5 och 2 år gamla. Har BIM den 2 januari, förhoppningvis har det tagit på första försöket :)


    Har du lyckats hålla dig från att testa! Skulle jag aldrig klara :-P
  • Gummsan
    eellinore skrev 2014-01-01 15:59:08 följande:

    Vi ska försöka i Oktober om jag inte redan är gravid :)


    Oktober?
  • Gummsan
    mychild skrev 2014-01-11 12:30:23 följande:

    Åh, jag tycker varje dag går såå sakta!


    Det går svinsakta. As jobbigt
  • Gummsan

    Va bombis på att mensen startade igår. Men ja fick rosa slem två ggr sen bara smärta inget mer. Kommer kanske igång men de känns skumt. Fick positivt äl-test för tre dagar sen så jag antog den reagera på mensen som skulle komma. Inte har man väl äl på dag 26 och rosa slem två dagar senare??

  • Gummsan
    Inheaven skrev 2014-01-21 08:53:06 följande:
    Det låter mer som graviditet :) men kolla med gravtest för säkerhetsskull
    Jag har kollat men de visar inget :-/
  • Gummsan

    Jag tog ut pstaven 26/10-13.

    Fick pos ältest 22/12 började blöda 24/12. Sen hade ja rosa blödningar dag 16,17 & 18 i cykeln men bara som en femkrona om dagen. Och nu igår slemmig rosa flytning igår på dag 28.

  • Gummsan

    Nån som vill skriva in mig? Om nu de rosa/bruna flytningarna räknas som min mens denna månaden så blir BIM 16/2 försök 3 barn 6

  • Gummsan
    jonie skrev 2014-01-30 21:07:48 följande:
    Vilken dag är du på??
    ? Alfred 130406 ? Lillebror/lillasyster BF 141012 ?
    Har börjat räkna om. Tog mina rosa flytningar som mens ist så dag 10 räknas dom inte spm mens så dag 38 eller nått. Fått sånna här streck i två veckor
  • Gummsan
    Maryswe skrev 2014-02-04 09:21:33 följande:

    Superkonstigt gummsan! Kanske att du har högre hormon längre än andra? Och därför får utslag på testen längre? Bara att fortsätta mysa :)


    Men igår em och kväll va testen negativa ju :-/
Svar på tråden Planerar syskon 2014/2015, följas åt? :)