• Anonym (Tjejen)

    killar- fint/osexigt med små bröst på tjej?

    Jag har tight rumpa, fina ben och ett enligt många sött ansikte. Har tyvärr endast en knapp a-kupa. Tycker ni det är osexigt i sängen el helt ok? Funderar på en operation . Hade ni föredragit små bröst (helt platt nästan) eller silikon?

  • Svar på tråden killar- fint/osexigt med små bröst på tjej?
  • Youker

    Jag tycker det är sorgligt när tjejer mår illa över sina små bröst och vill operera sig :( Personligen gillar jag små eller medelstora bröst, tycker det är snyggt och går inte igång på jättestora bröst oavsett om dom är naturliga eller konstgjorda. Å andra sidan ogillar jag inte stora bröst om nu en trevlig tjej har naturligt stora bröst! För vissa tjejer som har små eller nästan inga bröst alls kan jag förstå att det kan bli en stor grej! Men jag skulle nog personligen föredra att dessa tjejer inte opererade sig! Men jag kan ju inte bestämma hur någon annan ska må så om det inte räcker med att en partner eller ens vänner kan uppskatta tjejen för den hon är, oavsett hur brösten ser ut, kan ju tex en bröstförstoring innebära ett väldigt lyft för hur den tjejen mår! Men när någon tjej med jättefina bröst, låt säga b-kupa, vill förstora sina bröst blir jag bara ledsen :(

  • Anonym (*)

    Jag har alltid velat ha mindre bröst, tycker det är snyggare och skäms över mina stora. Det är jättesvårt att hitta BH:ar som passar, kläder sitter fel, "klyftan" blir inte alls så snygg i snygga toppar alla gånger om man inte har push-up som "håller ihop" dem, för bröst är sällan sådana av sig själva. Dessutom får man ont i ryggen av för stora bröst. Syrran opererade sig p.g.a medicinska skäl, och även om jag önskar mig mindre bröst tycker jag personligen ändå att medicinska skäl ska vara det främsta skälet till operation... Själv har jag 75-80C.

  • man6688
    Anonym (LLLL) skrev 2014-01-07 11:20:46 följande:

    Säger mannen som precis har runkat till ett par stora silikonbröst i Helkroppstråden????

    Det betyder väl inte alltid att jag tycker silikonbröst är fula eller skrev jag att dom var fula?


    Men jag tycker oftast att naturliga bröst är finare.

    Mangoos är faktist fina  , men generellt föredrar jag äkta vara

  • bisexuell29

    Tjejers bröster skal va naturliga Storlek har ingen betydelse tycker jag Vis man gillar varandra så har tjejens bröst Storlek ingen betydelse.

  • Anonym (Önskar)

    Jag tränar mycket och skulle älska att slippa stora bröst. Tror faktiskt att jag skulle orka träna ännu mer seriöst då. Känner att de sätter käppar i hjulen. var glada för era hälsosamma fina små bröst. Jag är avundsjuk! Många är det. Jag begriper inte varför tjejer envisas med att göra bröstförstoringar på friska fina bröst.

  • villbusa
    Anonym (Tjejen) skrev 2014-01-06 14:27:02 följande:
    Jag har tight rumpa, fina ben och ett enligt många sött ansikte. Har tyvärr endast en knapp a-kupa. Tycker ni det är osexigt i sängen el helt ok? Funderar på en operation . Hade ni föredragit små bröst (helt platt nästan) eller silikon?

    Föredrar äkta vara oavsett storlek, så länge du kan slappna av och njuta när jag smeker och kysser din härliga kropp överallt utan att oroa dig för storlek och former.....
  • Tusselina
    Anonym skrev 2014-01-07 09:47:13 följande:
    Jag har nästan så små som kiera knightley , men operation skrämmer lite, därför tvekar jag. Men ska försöka acceptera dem åtminstone tills jag fått de barn jag vill ha :) lägger upp en bild så ni ska förstå.( inte mina bröst, men så små har jag och så stora sommpå bilden till höger vill jag ha)
    Nu är det ju helt upp till dig, men ska jag vara ärlig så tycker jag just de förstorade var väldigt fula :( och känner ingen kille/man som skulle gillat de bättre än de små, detta inkluderat de som gillat stora bröst. 
    Det är i slutändan alltid ditt val, men om du ändå väljer att operera skulle jag avråda från just den formen/storleken på dig, jag tror inte det blir särskilt fint. Du kan även med operation få ett mycket mer naturligt resultat. (inget emot de som gillar just opererad look och går för det medvetet, men det är färre som verkar gilla det). 
  • Anonym (Dennis)
    Youker skrev 2014-01-07 12:45:35 följande:

    Jag tycker det är sorgligt när tjejer mår illa över sina små bröst och vill operera sig :( Personligen gillar jag små eller medelstora bröst, tycker det är snyggt och går inte igång på jättestora bröst oavsett om dom är naturliga eller konstgjorda. Å andra sidan ogillar jag inte stora bröst om nu en trevlig tjej har naturligt stora bröst! För vissa tjejer som har små eller nästan inga bröst alls kan jag förstå att det kan bli en stor grej! Men jag skulle nog personligen föredra att dessa tjejer inte opererade sig! Men jag kan ju inte bestämma hur någon annan ska må så om det inte räcker med att en partner eller ens vänner kan uppskatta tjejen för den hon är, oavsett hur brösten ser ut, kan ju tex en bröstförstoring innebära ett väldigt lyft för hur den tjejen mår! Men när någon tjej med jättefina bröst, låt säga b-kupa, vill förstora sina bröst blir jag bara ledsen :(


    Jag kan bara hålla med.

    Min fru hade små platta bröst när vi träffades, nu är dom lite större på naturlig väg, efter två ammande barn.
  • Anonym (rolig svärmor)
    Anonym (Tjejen) skrev 2014-01-06 14:27:02 följande:
    Jag har tight rumpa, fina ben och ett enligt många sött ansikte. Har tyvärr endast en knapp a-kupa. Tycker ni det är osexigt i sängen el helt ok? Funderar på en operation . Hade ni föredragit små bröst (helt platt nästan) eller silikon?
    8 dagar i veckan så går naturliga före sillisar.

    Enda undantaget är om tjejen i fråga har opererat bort ena bröstet
    och vill se likadan ut på andra sidan mittbenan.


  • Anonym

    Kul med så många tankar och åsikter! Jag ska försöka acceptera min lott som småbröstad, finns ju bh med inlägg :) eller är det "falsk" marknadsföring ?

Svar på tråden killar- fint/osexigt med små bröst på tjej?