• Anonym (Villinte)

    Är bara 22 år, ska brösten verkligen se ut såhär då???

    I BH kan dom se okej ut, men vill inte ens ta av mig den inför någon, knappt mig själv!!! :((( Skeva? Hängiga?

  • Svar på tråden Är bara 22 år, ska brösten verkligen se ut såhär då???
  • Anonym (... 2)

    Och jag som skulle kunna döda för att ha dina bröst..

  • Anonym (xxx)

    Visst hänger de lite, för att sitta på en så ung person, men de är jättefina. Att du skulle väga bara 66-67 till din längd på 176 har jag svårt att tro. Du ser mulligare ut på den här bilden. Har du väldigt tunna armar och ben? ...en sådan där kropp med stadig mittdel och tunna lemmar?

  • Anonym (Villinte)

    Men hjälp, vill ni ha en annan bild då eller eftersom ni dömer ut min kropp så hårt efter just denna? Hjälp! Jag har aldrig någonsin varit överviktig och aldrig heller fått höra det från någon?!

  • Anonym (BMI)
    Anonym (Vill inte) skrev 2014-02-01 16:27:32 följande:
    Jag är 176 cm och väger 66-67 kg, är det övervikt? Frågar för att jag faktiskt inte vet...?
    Hur som så är det brösten jag inte är nöjd över. Har själv varit underviktig pga anorexi (38 kg) och då trivdes jag verkligen inte, precis börjat acceptera min kropp, dock inte brösten!!!!
    I min kurslitteratur står det att man ska ta vikten, dividera på längden 2 gånger

    67 / 1.76 / 1.76 = 21.6

    BMI på 20-25 = normalviktig

    Men sen så är det olika beroende på vad man har för kroppsbyggnad, så det kan bli missvisande. Men jag kan säga direkt att din kropp ser perfekt ut, jag försöker att gå upp i vikt för att jag är underviktig och mitt mål är att få en liknade figur som du har. Mina bröst liknar dina, men de är inte lika fylliga längre p.g.a undervikten. De har blivit ganska tomma...  
  • Fjälljäntan

    Bry dig inte om de negativa kommentarerna! Vissa är bara ute efter att provocera. Du är inte det minsta överviktig och du har väldigt fina bröst. Hängiga? Tror vi är alldeles för utsatta av medias bild av hur bröst ska se ut dvs silikontuttar som pekar rätt ut. Var stolt över dina bröst, jag hade varit det om jag ägde dina!

  • Tom Araya
    Anonym (Villinte) skrev 2014-02-01 19:15:40 följande:
    Men hjälp, vill ni ha en annan bild då eller eftersom ni dömer ut min kropp så hårt efter just denna? Hjälp! Jag har aldrig någonsin varit överviktig och aldrig heller fått höra det från någon?!
    Nej, det är bara trams! Du ser kanonfin ut!

    De som påstår att du är mullig/fet/tjock/överviktig är antingen skadade av rådande modebransch eller bara ute efter att provocera.

    Ta istället till dig vad de flesta andra uttrycker.
  • Anonym (BMI)
    Fjälljäntan skrev 2014-02-01 19:22:19 följande:
    Bry dig inte om de negativa kommentarerna! Vissa är bara ute efter att provocera. Du är inte det minsta överviktig och du har väldigt fina bröst. Hängiga? Tror vi är alldeles för utsatta av medias bild av hur bröst ska se ut dvs silikontuttar som pekar rätt ut. Var stolt över dina bröst, jag hade varit det om jag ägde dina!
    Håller med! Tycker att det är så fruktansvärt att de påstår att en människa med perfekt vikt är överviktig! Det som gör saken ännu värre är att att TS har skrivit att hon har blivit frisk från sin anorexi, och så håller folk på och fortsätter att mala på om vikten. De borde skämmas! 
  • Ann Cistrus
    Anonym (Villinte) skrev 2014-02-01 19:15:40 följande:
    Men hjälp, vill ni ha en annan bild då eller eftersom ni dömer ut min kropp så hårt efter just denna? Hjälp! Jag har aldrig någonsin varit överviktig och aldrig heller fått höra det från någon?!
    Nu är du väl lite selektiv i vad du läser? De flesta skriver ju att du är jättefin. 
    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Sjömamma

    Du har verkligen jättefina bröst! Det är såna som många skulle betala mycket pengar för att få om det gick så jag tycker du ska sträcka på dig och vara stolt!

Svar på tråden Är bara 22 år, ska brösten verkligen se ut såhär då???