• Efraim Barkbit

    Varför använder du BH?

    Bröst är nog det finaste som finns oavsett form och storlek. Att se hänget och bröstens form helt naturligt är så fint. Måste det till BH. Varför använder du BH? Ålder? Storlek? Ammat?


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-13 18:54
    Tack för alla härliga och uppfriskande svar, det känns som ett förtroende! Därför vill jag komplettera med några frågor som relaterar till hur ni har svarat.

    Hur har dina bröst påverkat din självbild? Känner du dig som hon med de stora/små brösten?
    Vilken eller vilka komplimanger eller trista kommentarer från din partner/ex minns du mest?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-14 20:13
    Efter alla öppenhjärtliga svar är det inte mer än rätt ni får fråga mig vad ni vill. Varför jag startade tråden eller vad ni nu undrar Så fråga på !
  • Svar på tråden Varför använder du BH?
  • Efraim Barkbit

    Förlåt alla som jag inte hinner ge en personlig återkoppling till

    Säg till om någon har frågor till mig


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit

    Lola, inte avskyr väl " What ever Lola wants, Lola gets...nynnar"


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-05-12 22:18:51 följande:

    Bröst är nog det finaste som finns oavsett form och storlek. Att se hänget och bröstens form helt naturligt är så fint. Måste det till BH. Varför använder du BH? Ålder? Storlek? Ammat?


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Använder bh ( som jag egentligen tycker är tortyr redskap ) därför att ibland är alla mina toppar i tvättkorgen och andra gånger är det nån överdel/ klänning / linne som topp bara inte funkar att ha under men bh gör.

    Ålder 34, annat kort period med noll påverkat på brösten storlek har jag fan ingen aning om C, D, DD det verkar variera. Fast C är nog rätt för litet haha
  • Efraim Barkbit

    Mandi@ Något säger mig att de är tok -fina och passar dig perfekt.

    Fia@ Din man verkar klok och gillar nog hela dig!


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit

    Allra finaste Häckis du har en alldeles väldigt fin figur och liksom ditt sinne så vill inte heller dina bröst bli instängda.


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • La Lola
    ErnstHugo skrev 2014-05-13 01:22:14 följande:
    Lola, inte avskyr väl smile4.gif " What ever Lola wants, Lola gets...nynnar"
    Jopp.
    Finns inte mycket på denna kropp som jag gillar.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Efraim Barkbit

    lillakicka@ Varför är 75C en hopplös storlek? Lite större och bredare bröstvårta äe


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit

    Lite större och bredare bröstvårta är ju snyggt, skulle det stå


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Shorona
    ErnstHugo skrev 2014-05-12 22:18:51 följande:

    Bröst är nog det finaste som finns oavsett form och storlek. Att se hänget och bröstens form helt naturligt är så fint. Måste det till BH. Varför använder du BH? Ålder? Storlek? Ammat?


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Varför - helt enkelt för att det är så satans obehagligt när skinnet stramar från bröst till hals. Plus att jag vill ha dem på plats, inte flänga omkring.

    Ålder: 30 nästa månad.

    Storleken är äntligen nere på 70DD.

    Ammat första barnet två veckor och andra barnet åtta månader. Dock har mina bröst inte ändrats. De har alltid sett ut som de gör nu.
  • Efraim Barkbit

    Shorona@ Tycker du om dina bröst?


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
Svar på tråden Varför använder du BH?