• Festbruden

    rakar ni ert könsorgan?

    Om ni undrar varför jag vill veta är om det är många som rakar sig om könsorganet, och om det nu är populärt eller vad det nu är?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden rakar ni ert könsorgan?
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-06-26 21:57:56 följande:

    Nej jag rakar mig inte därnere. Rakar mig även sällan på ben och under armar också. Ser inte riktigt vitsen med det. Har aldrig haft problem att få killar, så det är långtifrån alla killar som gillar eller behöver rakat. Ska jag raka ska även killa raka. Förstår inte varför jag måste raka en massa bara för att jag föddes med en fitta?!


    Inte undra på att du aldrig har haft problem med att få killar! 
  • Jonasson

    I veckan fick jag mig ett gott skratt. Var på badhuset och där har man väl sett en och annan grabb som trimmar lite snyggt men den här dagen fick jag faktiskt se en ung kille på kanske 20-25 som hade rakat bort rubbet. Vilken löjlig syn! Han var brunbränd och vältränad men hans rakade juveler fick han att framstå som ett levande skämt. Hur fan kan man som man välja att se ut som en förvuxen 5-åring?

    Är singel och inte på marknaden så för egen del så är det vildvuxen buske som gäller. Vid förhållande trimmar jag en aning.

  • Anonym (Tjej)

    Jag kommer dock alltid att raka mig iaf det finns inget värre än att vara hårig där nere

  • Jonasson
    Anonym (Tjej) skrev 2014-07-06 22:00:04 följande:

    Jag kommer dock alltid att raka mig iaf det finns inget värre än att vara hårig där nere


    Ha ha ha då har du inte varit med om mycket tjejen! Ska vi börja med det mest uppenbara som Dödsfall och sjukdom i familjen och sedan går det lätt att fylla på med några tusen saker till ner till myggbett innan jag landar på hur hemskt det är med könshår.
    Förklara vad som är så hemskt, snälla!
  • Anton Chigurh
    Anonym (Tjej) skrev 2014-07-06 22:00:04 följande:
    Jag kommer dock alltid att raka mig iaf det finns inget värre än att vara hårig där nere
    Finns mycket som är värre än hår i skrevet på en Dam. Men det finns mycket lite som är bättre. Om det ens finns något !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Philipsson
    chrissepisse skrev 2014-06-29 09:36:39 följande:

    Jag tycker inte helrakat är snyggt. Inte för att jag tycker att man ser ut som ett barn, utan mer för att jag tycker det påminner om en plockad kycklingrumpa. Sedan finns det ju mellanting mellan full bush och helrakat. Det finns ju inte bara de två varianterna.


    Precis min smak också.
  • Anonym (Då och då)
    Jonasson skrev 2014-07-06 19:30:42 följande:

    I veckan fick jag mig ett gott skratt. Var på badhuset och där har man väl sett en och annan grabb som trimmar lite snyggt men den här dagen fick jag faktiskt se en ung kille på kanske 20-25 som hade rakat bort rubbet. Vilken löjlig syn! Han var brunbränd och vältränad men hans rakade juveler fick han att framstå som ett levande skämt. Hur fan kan man som man välja att se ut som en förvuxen 5-åring?

    Är singel och inte på marknaden så för egen del så är det vildvuxen buske som gäller. Vid förhållande trimmar jag en aning.


    Hmm har du legat nerfryst några år?
    Tycker att det flesta killar på badhuset i åldern 15-25 år brukara vara helt rakade..
  • Anonym (tycker)
    Jonasson skrev 2014-07-07 08:40:23 följande:
    Ha ha ha då har du inte varit med om mycket tjejen! Ska vi börja med det mest uppenbara som Dödsfall och sjukdom i familjen och sedan går det lätt att fylla på med några tusen saker till ner till myggbett innan jag landar på hur hemskt det är med könshår.
    Förklara vad som är så hemskt, snälla!
  • Anonym (Barnsligt)
    Jonasson skrev 2014-07-06 19:30:42 följande:

    I veckan fick jag mig ett gott skratt. Var på badhuset och där har man väl sett en och annan grabb som trimmar lite snyggt men den här dagen fick jag faktiskt se en ung kille på kanske 20-25 som hade rakat bort rubbet. Vilken löjlig syn! Han var brunbränd och vältränad men hans rakade juveler fick han att framstå som ett levande skämt. Hur fan kan man som man välja att se ut som en förvuxen 5-åring?

    Är singel och inte på marknaden så för egen del så är det vildvuxen buske som gäller. Vid förhållande trimmar jag en aning.


    Varför trimmar du? Vill du se ut som en 15-åring?


    Och du, de flesta män rakar sig i ansiktet. Så de där barnsligheterna håller tyvärr inte. :)

  • Anonym (Nej)

    Nej tycker det är fult och okvinnligt med rakat jag vill ha mitt kvar. På sommaren tar jag kanterna i duschen för att inte håret ska sticka fram under bikinin. Har ett utmärkt sexliv.

  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2014-06-29 13:34:19 följande:
    Rakar ni ert könsorgan ???

    Mmm, inte organet, men lite runt om, liksom, det gör jag varje fredags morgon, med en motorsåg, en Husqvarna 154 sg, en mycket förnämlig maskin. Går bra att avverka skog med också, den är avsedd för grova grejer. Klarar 15 tum utan vidare.

    Stark och uthållig !!!
    Passa så du inte slinter. Stubb är mer OK än en stubbe Solig

    Trevlig helg.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2014-07-11 10:45:20 följande:
    Passa så du inte slinter.

    Stubb är mer OK än en stubbe Solig

    Trevlig helg.
    Jag har jobbat i skogen i många år, Ulf, sk motormanuellt, gått åtskilliga kurser, bla i hur jag skall hantera stormfälld skog, och på senaste kursen, handlade om just stormfälld skog, vi var ca 15 deltagare, och när jag vid något tillfälle höll på å kvista en granjävel stannade kursledaren upp...och sa till dom övriga kursdeltagarna:

    Kolla på Anton "så skall det se ut", och sen säger han (kursledaren) dom bevingade orden:

    "Hans teknik är ju bländande"

    Jag kvistade snabbare, och snyggare, än kursledaren. Låter detta som ett ohejdat skrävlande. Så är det precis vad det är.shiny.gif

    Och till sist ett tips, Ulf, nästa gång du har en flight till El Prat i Barcelona, så för helvete,
    "> kolla så att landningsbanan är ledig
    . Spanjorerna rör tydligen till det för sig emellanåt...

    Ha en dunderskön dag....Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Nej nej nejh)

    Nej, absolut inte, har gjort det någon gång i min ungdom för att dåvarande pojkvän ville det och det var fruktansvärt obehagligt, skavde mot trosor och byxor och riktigt jobbigt när det växer ur

    Skulle ju behöva raka varje dag och sånt orkar jag inte med, räcker med ben och under armarna

    Tycker det är synd att unga tjejer och killar tycker att rakat är norm och hoppas att modet vänder igen

  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2014-07-11 11:03:55 följande:
    Jag har jobbat i skogen i många år, Ulf, sk motormanuellt, gått åtskilliga kurser, bla i hur jag skall hantera stormfälld skog, och på senaste kursen, handlade om just stormfälld skog, vi var ca 15 deltagare, och när jag vid något tillfälle höll på å kvista en granjävel stannade kursledaren upp...och sa till dom övriga kursdeltagarna:

    Kolla på Anton "så skall det se ut", och sen säger han (kursledaren) dom bevingade orden:

    "Hans teknik är ju bländande"

    Jag kvistade snabbare, och snyggare, än kursledaren. Låter detta som ett ohejdat skrävlande. Så är det precis vad det är.shiny.gif

    Och till sist ett tips, Ulf, nästa gång du har en flight till El Prat i Barcelona, så för helvete,
    "> kolla så att landningsbanan är ledig
    . Spanjorerna rör tydligen till det för sig emellanåt...

    Ha en dunderskön dag....Solig
    Var i Barcelona i förra veckan, Madrid i förrgår och Malaga igår. Nema problema.

    Ha en nice dag du med.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2014-07-11 12:05:38 följande:
    Var i Barcelona i förra veckan, Madrid i förrgår och Malaga igår. Nema problema.

    Ha en nice dag du med.
    Då var det inte du som spakade nåt av planen i klippet !!!

    Skönt å höra, Ulf,Glad jag kommer kräva att du är befälhavare nästa gång jag flyger med SAS. 

    Jag skrev fel innan....ha en dunderskön HELG. Såklart. Fredagen räknas dessutom in i helgen......japp.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Hannen)

    Feminiserat beteende är det att raka bort kroppsbehåringen.

  • Anonym (självklart!)

    Jag rakar bort allt..känns som en självklarhet om man gillar oralsex som vi gör. Min man ansar könshåret och rakar pungen. Mycket skönare sex med mjuk hud mot mjuk hud! Skulle aldrig ha sex utan att vara rakad!

Svar på tråden rakar ni ert könsorgan?